Sickwrote:Alstu: http://www.imgur.com/Qlimax_2016_Concept
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kan dit alsjeblieft naar dit topic: Het Feest/stage opbouw topic. (page 165). Ik heb helemaal geen zin om hier spoilers over de stage te lezen/zien.
Niet normaalwrote:Holy shit, als die twee grote koppen aan de zijkant ook nog gaan bewegen of zo, dat zou helemaal vet zijn
Yes, de stage grappen zijn weer leuk geweest! 
Kwam dit trouwens tegen op Partyflock, vind het wel aardig realistisch.
Voor de mensen die een deel van de line up willen weten, dit is wat ik weet: technoboy & tuneboy, brennan heart, project one, ran-d, bass modulators, frequencerz, b-front en angerfist
Voor de mensen die een deel van de line up willen weten, dit is wat ik weet: technoboy & tuneboy, brennan heart, project one, ran-d, bass modulators, frequencerz, b-front en angerfist
Ik weet alleen Tharec, Hardstyle Bitches en RawpitcherDJ. Dan is de line up al voor een groot deel compleet!wrote:Kwam dit trouwens tegen op Partyflock, vind het wel aardig realistisch.
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Misschien komt er wel een roughstate act o.i.d.
Ik heb gehoord dat Project One b2b draait met Malice en Rooler, verder komt er een 4 uur solo set van Noisekick.
Dit heb ik inderdaad ook gehoord!wrote:verder komt er een 4 uur solo set van Noisekick.
Kan dit bevestigen, heb mannetje zitten bij Qwrote:Dit heb ik inderdaad ook gehoord!wrote:verder komt er een 4 uur solo set van Noisekick.
wrote:Ik heb gehoord dat Project One b2b draait met Malice en Rooler, verder komt er een 4 uur solo set van Noisekick.
Sound Rush
ALLSTVRS
Project One
Bass Modulators
TNT aka Technoboy 'n Tuneboy
Frequencerz
Ran-D & Crypsis
B-Front
Miss K8
Zoiets zou ik wel chill vinden
ALLSTVRS
Project One
Bass Modulators
TNT aka Technoboy 'n Tuneboy
Frequencerz
Ran-D & Crypsis
B-Front
Miss K8
Zoiets zou ik wel chill vinden
Is wel vertrouwde info dus ik wil wel serieus genomen worden
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Neewrote:Is wel vertrouwde info dus ik wil wel serieus genomen worden
Vertrouwde info. Maar dan wel verspreiden op internet. Ja dat is iemand die je kunt vertrouwen. Niet persoonlijk tegen jou bedoeld, want je bent ook niet degene die het op partyflock heeft gezet neem ik aan.wrote:Is wel vertrouwde info dus ik wil wel serieus genomen worden
Noisekick zou wel fijn zijn als afsluiter.
Holy terror sitdown, Rise of the Celestials. Allebei met geloof te maken. Stage wordt dus een kerk oid.
Gabba Front Berlin ook, stage wordt een soort Reichstag.wrote:Noisekick zou wel fijn zijn als afsluiter.
Okéwrote:Is wel vertrouwde info dus ik wil wel serieus genomen worden
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat er ook kluisjes aanwezig zijn.
wrote:Gabba Front Berlin ook, stage wordt een soort Reichstag.wrote:Noisekick zou wel fijn zijn als afsluiter.
Ik gok op dit.
Luna
Sound Rush
Coone
Bass Modulators (of NCBM)
Wildstylez (incl Project One)
Technoboy (Of TNT)
B-Front/Frequencerz
Gunz 4 Hire
Delete
Nosferatu
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
iemand de me een pb wil sturen met die stage concept heb ik gemist
Hè bah.wrote:ik wil wel serieus genomen worden
Qlimax topics stellen nooit teleur!
Hier ookwrote:iemand de me een pb wil sturen met die stage concept heb ik gemist
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Ik heb van betrouwbare bronnen gehoord dat feest dj ruud afsluit en neilio opent. Meer kan ik niet zeggen.