Hij belde mij voor een supercola
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ondanks dat ik geen genoeg kan krijgen van die onzin in dit topic, toch maar even OT aan het gaan.
Dit filmpje
View on Facebook
Dit filmpje
View on Facebook
niet zo overdrijvenwrote:Thanks, nu ben ik om half 9 's ochtends aan het janken op het werk.wrote:Ondanks dat ik geen genoeg kan krijgen van die onzin in dit topic, toch maar even OT aan het gaan.
Dit filmpje![]()
View on Facebook
Ja of je verneukt dit mooie topic gewoon niet met al die onzin.
toch wel weer kilometers kippenvel bij dit filmpjewrote:Ondanks dat ik geen genoeg kan krijgen van die onzin in dit topic, toch maar even OT aan het gaan.
Dit filmpje![]()
View on Facebook
Jupwrote:Is dat patrick op 30 sec. ?
Kippenvel wederom! Toch blijf ik wel sommige kick edits eeuwig zonde vinden. Was niet nodig gewoon.wrote:Ondanks dat ik geen genoeg kan krijgen van die onzin in dit topic, toch maar even OT aan het gaan.
Dit filmpje![]()
View on Facebook
Same. De enige die goed tot zijn recht kwam was The Zero Hour. Rest was allemaal een stuk minder.wrote:Toch blijf ik wel sommige kick edits eeuwig zonde vinden. Was niet nodig gewoon.
Ik heb me er live geen seconde aan gestoord, maar zo in HQ valt het wel op. Maar ach, kleinigheidje! Vind het nog wel redelijk vergelijkbaar met de originele kicks.
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Dit was ook al mijn gedachte op het moment zelf op Qlimax. Ik had zo gehoopt op de originele tracks i.p.v. edits. Al snap ik anderzijds ook waarom ze juist wel voor edits hebben gekozenwrote:Same. De enige die goed tot zijn recht kwam was The Zero Hour. Rest was allemaal een stuk minder.wrote:Toch blijf ik wel sommige kick edits eeuwig zonde vinden. Was niet nodig gewoon.
-
HHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
wrote:Kippenvel wederom! Toch blijf ik wel sommige kick edits eeuwig zonde vinden. Was niet nodig gewoon.wrote:Ondanks dat ik geen genoeg kan krijgen van die onzin in dit topic, toch maar even OT aan het gaan.
Dit filmpje![]()
View on Facebook
dat moment dat die melodie erin klapt
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019
Hoop toch wel dat de set van project one snel online komt, letterlijk een van de beste avonden van me leven 
wrote:ik heb gewoon een waarschuwing gekregen voor off-topic gaan hier![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand die jongens hierboven even zeggen dat je OT moeten gaan.
Ik heb wel even serieus een vraag. Aangezien ik dit jaar weer, sinds een tijd eigenlijk, vernomen heb dat er veel zakkenrollers waren, doet q-dance hier iets mee?
Ik heb wel even serieus een vraag. Aangezien ik dit jaar weer, sinds een tijd eigenlijk, vernomen heb dat er veel zakkenrollers waren, doet q-dance hier iets mee?
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019
Heb het gevoel dat ze er niks tegen doen, telefoon van een vriend van mij werd ook zonder pardon gestolenwrote:Kan iemand die jongens hierboven even zeggen dat je OT moeten gaan.
Ach de een steelt telefoons en jij steelt pizza'swrote:Heb het gevoel dat ze er niks tegen doen, telefoon van een vriend van mij werd ook zonder pardon gestolenwrote:Kan iemand die jongens hierboven even zeggen dat je OT moeten gaan.
Hoop trouwens wel dat het Project One setje snel online komt
En de ander de show HA-HA-HAwrote:Ach de een steelt telefoons en jij steelt pizza'swrote:Heb het gevoel dat ze er niks tegen doen, telefoon van een vriend van mij werd ook zonder pardon gestolenwrote:Kan iemand die jongens hierboven even zeggen dat je OT moeten gaan.
Ik heb wel even serieus een vraag. Aangezien ik dit jaar weer, sinds een tijd eigenlijk, vernomen heb dat er veel zakkenrollers waren, doet q-dance hier iets mee?![]()
Ik denk dat het vooral heel lastig is voor q-dance om hier iets tegen te doen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Etnisch profileren is het antwoord.wrote:Ik denk dat het vooral heel lastig is voor q-dance om hier iets tegen te doen.
Dit dus. Ze zullen ongetwijfeld wel wat eraan doen maar het publiek is zo groot dat valt nauwelijks in de hand te houden.. Gewoon beter op je spullen letten en geen dingen meenemen wat je niet nodig hebt of waar je veel waarde aan hecht. (bijv. armbanden)wrote:Ik denk dat het vooral heel lastig is voor q-dance om hier iets tegen te doen.