Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Patjee410 wrote:Ik heb mn ouders de aftermovie laten zien. Nu willen ze ook heen xd
Toen ik de aftermovie vol enthousiasme aan m'n moeder liet ziet moest ik het geluid eerst zachter zetten en vervolgens liep ze na een paar minuten weg :(
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Mijn moeder vind het juist heel erg gaaf om zo'n aftermovie te zien. Ze zou zelf echt nooit naar zo'n feest gaan, maar ze geniet wel duidelijk van de beelden.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Mijn moeder vind het vooral heel jammer dat er zoveel boem boem doorheen moet, waardeloos mokkel is het toch ook.

:lol:
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 19 days ago
Mijn moeder heeft pas autistische kinderen los laten gaan op Solar; ze mochten doen wat ze wilden, nadat ze de denkbeeldige saxofoon in de hoek van de zaal hadden gesmeten. :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
jeffrey2107 wrote:
MeneerEend wrote:Hij staat "prive". Stagiare die zijn werk niet goed heeft gedaan gok ik?
het schijnt dat er beelden van brennan heart zijn set tussen zaten
Bij de anthem show was Brennan Heart inderdaad te zien, hadden ze gewoon het stuk uit de aftermovie voor gebruikt, vond het al vreemd.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Exterkate wrote:Mijn pa is basisschoolleraar en liet zijn klas (groep 7) vorig schooljaar horen naar wat voor muziek ik o.a. luisterde. Radical Redemption - Brutal 4.0 liet 'tie horen. Ik zie het al voor me xd
Vraag me af wat ik er van zou hebben gevonden als ik nu in groep 7 zat, en voor het eerst hardstyle hoorde. Kan me echt niet meer voorstellen dat ik hardstyle vroeger kut vond.
S
Hardtraxxer
96 posts member since 2016
last seen Sep 2019
Twanneke wrote:
Patjee410 wrote:Ik heb mn ouders de aftermovie laten zien. Nu willen ze ook heen xd
Toen ik de aftermovie vol enthousiasme aan m'n moeder liet ziet moest ik het geluid eerst zachter zetten en vervolgens liep ze na een paar minuten weg :(
Liet me moeder ook de aftermovie zien, na 2 minuten liep zij weg en zegt ze serieus "Wat een kut herrie" Nog nooit zo kut gevoeld :cry:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik zal nooit meer vergeten dat ik op de basisschool zat en gasten met MOH vesten zag lopen en dacht:

'wtf zijn dat voor gasten joh' :lol: :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Zamble wrote:Ik zal nooit meer vergeten dat ik op de basisschool zat en gasten met MOH vesten zag lopen en dacht:

Herkenbaar :whistle:

Maar zo denk ik wel nog steeds over die emo's met hun death metal gedoe en die dat zo duidelijk mogelijk willen uitdragen naar de buitenwereld hoe anarchistisch ze zijn
:')
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:
Zamble wrote:Ik zal nooit meer vergeten dat ik op de basisschool zat en gasten met MOH vesten zag lopen en dacht:

Maar zo denk ik wel nog steeds over die emo's met hun death metal gedoe en die dat zo duidelijk mogelijk willen uitdragen naar de buitenwereld hoe anarchistisch ze zijn
Ik weet nog goed dat ik een keer in legerbroek en maxies naar school ben gegaan. Werd me niet in dank afgenomen :') Hetzelfde geldt voor een maat van me die een bomberjack droeg: 'Racist!'. Nu zie je verdomme iedereen met zo'n jas lopen..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:

Maar zo denk ik wel nog steeds over die emo's met hun death metal gedoe en die dat zo duidelijk mogelijk willen uitdragen naar de buitenwereld hoe anarchistischze zijn
Mijn god de onwetendheid :lol:

Ik garandeer je dat je nul emo's vindt op een death metal concert. En Anarchy heeft niks met beiden te maken.

Ga niet wijs doen over hoe een wereld je in elkaar zit als je de ballen verstand hebt van het genre meneer "leave rebellion alone guys, seriously" :lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Je weet wat hij bedoelt.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
En dat ie Rebellion 'defend' heeft er hier niks, maar dan ook echt niks mee te maken. Of was je een beetje triggered?
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Het qlimax topic ontstijgt zichzelf maar weer eens, wtf
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Zo, iemand voelt zich aangevallen :D
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
pim0412 wrote:En dat ie Rebellion 'defend' heeft er hier niks, maar dan ook echt niks mee te maken. Of was je een beetje triggered?
ja niet aan de death metal van dennis zitten he
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
HAHAHAHA :lol: :corn:

Het is weer dinsdag!
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Patjee410 wrote:
RTM93 wrote:

Ik weet nog goed dat ik een keer in legerbroek en maxies naar school ben gegaan. Werd me niet in dank afgenomen :') Hetzelfde geldt voor een maat van me die een bomberjack droeg: 'Racist!'. Nu zie je verdomme iedereen met zo'n jas lopen..
Dat probleem heb ik zelf ook ondervonden op mijn middelbare school. Oh wat was ik de racist vanwege een jas en paar schoenen. En nu lopen diezelfde mensen ook nog eens rond op Nike Air.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is dit topic de nieuwe shoutbox eigenlijk? want dan ga ik daar ff uitloggen
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
RTM93 wrote:Dat probleem heb ik zelf ook ondervonden op mijn middelbare school. Oh wat was ik de racist vanwege een jas en paar schoenen. En nu lopen diezelfde mensen ook nog eens rond op Nike Air.
Zelfde hier :lol:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
MeneerEend wrote:
Exterkate wrote:Mijn pa is basisschoolleraar en liet zijn klas (groep 7) vorig schooljaar horen naar wat voor muziek ik o.a. luisterde. Radical Redemption - Brutal 4.0 liet 'tie horen. Ik zie het al voor me xd
Vraag me af wat ik er van zou hebben gevonden als ik nu in groep 7 zat, en voor het eerst hardstyle hoorde. Kan me echt niet meer voorstellen dat ik hardstyle vroeger kut vond.
Kwam zelf in groep 7 of 8 (2006) voor het eerst in aanraking met hardstyle via internet. Was meteen hooked. Meteen allerlei filmpjes van feesten als Qlimax en Sensation Black checken terwijl het nog 7 jaar zou duren voor ik naar feesten mocht.

Nostalgie als ik eraan terugdenk hoe weinig mensen om mij heen hardstyle kenden. Als ik het liet horen werd ook niemand er warm van. :cry:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Redman wrote:
MeneerEend wrote:
Kwam zelf in groep 7 of 8 (2006) voor het eerst in aanraking met hardstyle via internet. Was meteen hooked. Meteen allerlei filmpjes van feesten als Qlimax en Sensation Black checken terwijl het nog 7 jaar zou duren voor ik naar feesten mocht.

Nostalgie als ik eraan terugdenk hoe weinig mensen om mij heen hardstyle kenden. Als ik het liet horen werd ook niemand er warm van. :cry:
Haha precies dat ja! Wat was dat lang wachten zeg tot m'n eerste feest! :$
Hardtraxx Elite
last seen 18 hours ago
TiMOTHYb wrote:Is dit topic de nieuwe shoutbox eigenlijk? want dan ga ik daar ff uitloggen
ja, niet erg toch? Vind het wel gezellig. Eindelijk een beetje leven op hardtraxx. Hoe gaat het met je tim?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lekker man! Lief dat je het vraagt, met jou?
Hardtraxx Elite
last seen 18 hours ago
TiMOTHYb wrote:Lekker man! Lief dat je het vraagt, met jou?
Goed! Nog aan lamme bezoekers gevraagd of ze wat wilde bestellen?