Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ik heb mn ouders de aftermovie laten zien. Nu willen ze ook heen xd


Toen ik de aftermovie vol enthousiasme aan m'n moeder liet ziet moest ik het geluid eerst zachter zetten en vervolgens liep ze na een paar minuten weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn moeder vind het juist heel erg gaaf om zo'n aftermovie te zien. Ze zou zelf echt nooit naar zo'n feest gaan, maar ze geniet wel duidelijk van de beelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn moeder vind het vooral heel jammer dat er zoveel boem boem doorheen moet, waardeloos mokkel is het toch ook.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn moeder heeft pas autistische kinderen los laten gaan op Solar; ze mochten doen wat ze wilden, nadat ze de denkbeeldige saxofoon in de hoek van de zaal hadden gesmeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
MeneerEend schreef:
Hij staat "prive". Stagiare die zijn werk niet goed heeft gedaan gok ik?

het schijnt dat er beelden van brennan heart zijn set tussen zaten

Bij de anthem show was Brennan Heart inderdaad te zien, hadden ze gewoon het stuk uit de aftermovie voor gebruikt, vond het al vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Mijn pa is basisschoolleraar en liet zijn klas (groep 7) vorig schooljaar horen naar wat voor muziek ik o.a. luisterde. Radical Redemption - Brutal 4.0 liet 'tie horen. Ik zie het al voor me xd


Vraag me af wat ik er van zou hebben gevonden als ik nu in groep 7 zat, en voor het eerst hardstyle hoorde. Kan me echt niet meer voorstellen dat ik hardstyle vroeger kut vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 20:12 
 
Hardtraxxer

Twanneke schreef:
Patjee410 schreef:
Ik heb mn ouders de aftermovie laten zien. Nu willen ze ook heen xd


Toen ik de aftermovie vol enthousiasme aan m'n moeder liet ziet moest ik het geluid eerst zachter zetten en vervolgens liep ze na een paar minuten weg :(

Liet me moeder ook de aftermovie zien, na 2 minuten liep zij weg en zegt ze serieus "Wat een kut herrie" Nog nooit zo kut gevoeld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal nooit meer vergeten dat ik op de basisschool zat en gasten met MOH vesten zag lopen en dacht:

'wtf zijn dat voor gasten joh' :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Ik zal nooit meer vergeten dat ik op de basisschool zat en gasten met MOH vesten zag lopen en dacht:

'wtf zijn dat voor gasten joh' :lol: :lol:

Herkenbaar :whistle:

Maar zo denk ik wel nog steeds over die emo's met hun death metal gedoe en die dat zo duidelijk mogelijk willen uitdragen naar de buitenwereld hoe anarchistisch ze zijn
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zamble schreef:
Ik zal nooit meer vergeten dat ik op de basisschool zat en gasten met MOH vesten zag lopen en dacht:

'wtf zijn dat voor gasten joh' :lol: :lol:

Herkenbaar :whistle:

Maar zo denk ik wel nog steeds over die emo's met hun death metal gedoe en die dat zo duidelijk mogelijk willen uitdragen naar de buitenwereld hoe anarchistisch ze zijn
:')


Ik weet nog goed dat ik een keer in legerbroek en maxies naar school ben gegaan. Werd me niet in dank afgenomen :') Hetzelfde geldt voor een maat van me die een bomberjack droeg: 'Racist!'. Nu zie je verdomme iedereen met zo'n jas lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zamble schreef:
Ik zal nooit meer vergeten dat ik op de basisschool zat en gasten met MOH vesten zag lopen en dacht:

'wtf zijn dat voor gasten joh' :lol: :lol:

Herkenbaar :whistle:

Maar zo denk ik wel nog steeds over die emo's met hun death metal gedoe en die dat zo duidelijk mogelijk willen uitdragen naar de buitenwereld hoe anarchistischze zijn
:')


Mijn god de onwetendheid :lol:

Ik garandeer je dat je nul emo's vindt op een death metal concert. En Anarchy heeft niks met beiden te maken.

Ga niet wijs doen over hoe een wereld je in elkaar zit als je de ballen verstand hebt van het genre meneer "leave rebellion alone guys, seriously" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet wat hij bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat ie Rebellion 'defend' heeft er hier niks, maar dan ook echt niks mee te maken. Of was je een beetje triggered?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het qlimax topic ontstijgt zichzelf maar weer eens, wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, iemand voelt zich aangevallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
En dat ie Rebellion 'defend' heeft er hier niks, maar dan ook echt niks mee te maken. Of was je een beetje triggered?


ja niet aan de death metal van dennis zitten he
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

HAHAHAHA :lol: :corn:


Het is weer dinsdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
RTM93 schreef:
Zamble schreef:
Ik zal nooit meer vergeten dat ik op de basisschool zat en gasten met MOH vesten zag lopen en dacht:

'wtf zijn dat voor gasten joh' :lol: :lol:

Herkenbaar :whistle:

Maar zo denk ik wel nog steeds over die emo's met hun death metal gedoe en die dat zo duidelijk mogelijk willen uitdragen naar de buitenwereld hoe anarchistisch ze zijn
:')


Ik weet nog goed dat ik een keer in legerbroek en maxies naar school ben gegaan. Werd me niet in dank afgenomen :') Hetzelfde geldt voor een maat van me die een bomberjack droeg: 'Racist!'. Nu zie je verdomme iedereen met zo'n jas lopen..


Dat probleem heb ik zelf ook ondervonden op mijn middelbare school. Oh wat was ik de racist vanwege een jas en paar schoenen. En nu lopen diezelfde mensen ook nog eens rond op Nike Air.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit topic de nieuwe shoutbox eigenlijk? want dan ga ik daar ff uitloggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 15:22 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Dat probleem heb ik zelf ook ondervonden op mijn middelbare school. Oh wat was ik de racist vanwege een jas en paar schoenen. En nu lopen diezelfde mensen ook nog eens rond op Nike Air.

Zelfde hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Exterkate schreef:
Mijn pa is basisschoolleraar en liet zijn klas (groep 7) vorig schooljaar horen naar wat voor muziek ik o.a. luisterde. Radical Redemption - Brutal 4.0 liet 'tie horen. Ik zie het al voor me xd


Vraag me af wat ik er van zou hebben gevonden als ik nu in groep 7 zat, en voor het eerst hardstyle hoorde. Kan me echt niet meer voorstellen dat ik hardstyle vroeger kut vond.

Kwam zelf in groep 7 of 8 (2006) voor het eerst in aanraking met hardstyle via internet. Was meteen hooked. Meteen allerlei filmpjes van feesten als Qlimax en Sensation Black checken terwijl het nog 7 jaar zou duren voor ik naar feesten mocht.

Nostalgie als ik eraan terugdenk hoe weinig mensen om mij heen hardstyle kenden. Als ik het liet horen werd ook niemand er warm van. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
MeneerEend schreef:
Exterkate schreef:
Mijn pa is basisschoolleraar en liet zijn klas (groep 7) vorig schooljaar horen naar wat voor muziek ik o.a. luisterde. Radical Redemption - Brutal 4.0 liet 'tie horen. Ik zie het al voor me xd


Vraag me af wat ik er van zou hebben gevonden als ik nu in groep 7 zat, en voor het eerst hardstyle hoorde. Kan me echt niet meer voorstellen dat ik hardstyle vroeger kut vond.

Kwam zelf in groep 7 of 8 (2006) voor het eerst in aanraking met hardstyle via internet. Was meteen hooked. Meteen allerlei filmpjes van feesten als Qlimax en Sensation Black checken terwijl het nog 7 jaar zou duren voor ik naar feesten mocht.

Nostalgie als ik eraan terugdenk hoe weinig mensen om mij heen hardstyle kenden. Als ik het liet horen werd ook niemand er warm van. :cry:


Haha precies dat ja! Wat was dat lang wachten zeg tot m'n eerste feest! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is dit topic de nieuwe shoutbox eigenlijk? want dan ga ik daar ff uitloggen


ja, niet erg toch? Vind het wel gezellig. Eindelijk een beetje leven op hardtraxx. Hoe gaat het met je tim?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker man! Lief dat je het vraagt, met jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lekker man! Lief dat je het vraagt, met jou?


Goed! Nog aan lamme bezoekers gevraagd of ze wat wilde bestellen?
Vorige  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten