Wat was project 1 vet!!!
Ik ga nu al zo n 10 jaar lang naar feesten, laatste 2 jaar wat minder.
Ik heb alle feestjes wel gehad en zelfs een aantal keren. Hoogtepunten waren project 1 Defqon en Qlimax 2008.
Daarnaast nog wel een aantal hoogtepunten natuurlijk. Ik ben de interesse in hardstyle steeds mee gaan verliezen omdat mijn inziens de hardstyle ontzettend veranderd. B-front, noisecontrollers en josh en wesz zijn nog 1 van de weinige die ik nog steeds tof vind. Dat hele raw gebeuren is mijn inziens echt te droevig vol woorden, maar dat is een kwestie van smaak.
Toen ik hoorde dat project 1 op qlimax stond moest ik een kaartje hebben. En wat was dit godverdomme mooi zeg!
Wederom een hoogtepunt! Hierdoor besloten dat dat dan ook mijn laatste hardstylefeestje zal zijn wat ik bezoek. Mooi om hiermee te eindigen, perfecte herinnering om mee af te sluiten. Ze zeggen wel eens op je hoogtepunt moet je stoppen

zeg nooit nooit natuurlijk, maar zo denk ik er nu over.
Qlimax merkte ik ook gelijk weer dat het publiek ontzettend veranderd is de laatste jaren. Mondkapjes, buitenlanders en vaag volk. Die samenhorigheid, hardstylefamilie gevoel lijkt een beetje weg te zijn. Maar dat kan ook aan mijn liggen.
Totslot.
Het was een geweldig mooi feest, goed neergezet van Q