Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Vond die van vorig jaar vetter, maar misschien komt dat omdat ik er vorig jaar bij was en dit jaar niet :P :x
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Davidoff wrote:Prachtige vlog!
Dat stukje met ze vriendin in de kleedkamer zonder gezicht en het volgende shot dat interview met audiofreq staat ze er gewoon achter xd
Nope, is ze niet
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
TBA-ID wrote:
TSFH wrote:Toch wel een beetje teleurgesteld over de Project One platenkeuze. Had gewoon Life Beyond Earth ipv de sound rush remix gedaan ofzo.
Daar begonnen ze mee toch? of bedoel je in de aftermovie? Vind beide platen erg vet!
Bedoel in de aftermovie ja.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
aftermovie is vet! mis alleen wel een hoop. tuneboy/brennanheart/blademasterz/bassmodulators niet gezien (?) en angerfist ook maar heel kort. wel blij dat dan project one zn lang stuk krijgt :thumbup:
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Heel erg dik gehad! Speciaal voor P1 ticket gekocht, ook daarnaast echt een super feest gehad. M'n beste ooit denk ik wel.

Moest alleen even huilen van binnen toen de Rate Reducer remix gedraaid werd. Zat zo te hopen op het origineel... Die kicks van de midintro, door het Gelredome :surrender:

Al verzachten de Blademasterz plaatjes met de gated kicks het wel na die gehoord te hebben.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ultraterrorloudsound wrote:aftermovie is vet! mis alleen wel een hoop. tuneboy/brennanheart/blademasterz/bassmodulators niet gezien (?) en angerfist ook maar heel kort. wel blij dat dan project one zn lang stuk krijgt :thumbup:
Zijn allemaal te zien, maar wel heel kort idd. Tuneboy bij Audiotricz, Brennanheart wel gezien, maar weet niet meer waar en bass modulators bij Frequencerz
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Mag ik terug naar precies 1 week geleden? Bedankt alvast.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 18 minutes ago
Precies een week geleden was Project One bezig... :cry:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
TSFH wrote:Toch wel een beetje teleurgesteld over de Project One platenkeuze. Had gewoon Life Beyond Earth ipv de sound rush remix gedaan ofzo.
Wat een azijnzeiker ben jij altijd.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
MelvinFR wrote:Precies een week geleden was Project One bezig... :cry:
Kom je dat nou speciaal even zeggen rond die tijd :lol:

Oh en ik lag rond deze tijd al lekker in mn nest :cry: :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
chas1n wrote:
Wat een azijnzeiker ben jij altijd.
Dan lees je niet veel posts van mij. (L) Maar sorry dat ik niet zoveel met die twee platen heb.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Heerlijk om de beelden terug te zien zeg!
Geeft bij mij nog meer het gevoel hoe legendarisch dit feest wel niet geweest is, denk echt mijn vetste feest ooit!! :love:
Dit komt neem ik aan door het feit dat deze tracks binnenkort op Q-Dance Records uitkomen.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Gefeliciteerd met 100K views :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
View on YouTube
AFCA wrote:Wie heeft een idee welk nummer er in de 'end-show' van Qlimax gebruikt werd?
Het werk van Sogma?

View on YouTube
@3:25
Zit ook hier in de aftermovie van 22:00
Klinkt weer heerlijk, kippenvel van hier tot tokyo :drool: :drool: :worship: :worship:
Hardtraxxer
67 posts member since 2016
last seen May 2018
Koen wrote:View on YouTube
AFCA wrote:Wie heeft een idee welk nummer er in de 'end-show' van Qlimax gebruikt werd?
Het werk van Sogma?

View on YouTube
@3:25
Zit ook hier in de aftermovie van 22:00
Klinkt weer heerlijk, kippenvel van hier tot tokyo :drool: :drool: :worship: :worship:
Ik denk persoonlijk dat het iets van two steps from hell is aangezien er eerder in de aftermovie ook heart of courage voorbij komt en q-dance veel muziek van two steps from hell gebruikt.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Indrukwekkende aftermovie, maar die vlog ook. Heady is zen fans echt super dankbaar. Het komt echt uit het hart bij hem. Zo mooi :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Als ik die vlog zo zie heb ik echt gewoon weer zin om een week terug te gaan naar het moment dat Project One aangekondigd wordt en die hele set weer bij te wonen. Ik heb nog nooit zoveel kippenvel gehad als toen!
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
davinstyle wrote:
Koen wrote: Zit ook hier in de aftermovie van 22:00
Ik denk persoonlijk dat het iets van two steps from hell is aangezien er eerder in de aftermovie ook heart of courage voorbij komt en q-dance veel muziek van two steps from hell gebruikt.
Het zou kunnen, alleen de Heart of Courage is een track van Freqeuncerz, ik denk zelf eerder Sogma aangezien hij ook veel doet voor Q-Dance met intro's bijv.
Shazam herkent de plaat niet.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
nog nooit zoveel kippenvel gehad bij een filmpje als bij deze aftermovie :cry:
manmanman wat was het mooi...
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Die vlog was echt waanzinnig tof om te zien gewoon.. Hhz straalt gewoon van geluk en zelfs wildstylez ook! Echt te gek om te zien dat die 2 elkaar weer gevonden hebben!

Aftermovie.. Geen woorden voor. :loving:
Dit was misschien wel mn beste feest ooit.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Net pas de aftermovie gezien. Erg vet dat die er nu al is, gvd genieten gvd. :$

Dit gaat niet snel meer overtroffen worden.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Wat een aftermovie (L)
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Laat Q aub snel komen met die video livesets :surrender:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Prachtige vlog en aftermovie :loving: Begin ook steeds meer te beseffen hoe bijzonder het eigenlijk was. En dat iedereen dat eigenlijk zo wel voelt bevestigd dat ook wel.

Kon het maar altijd zo mooi zijn als dat uurtje Project 1, dan ben je toch de gelukkigste persoon op aarde.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Pommer wrote:Prachtige vlog en aftermovie :loving: Begin ook steeds meer te beseffen hoe bijzonder het eigenlijk was. En dat iedereen dat eigenlijk zo wel voelt bevestigd dat ook wel.

Kon het maar altijd zo mooi zijn als dat uurtje Project 1, dan ben je toch de gelukkigste persoon op aarde.
Bij mij kwam het besef ook pas een paar dagen later hahaha