Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 21:23 

Hardtraxx Veteran

Vond die van vorig jaar vetter, maar misschien komt dat omdat ik er vorig jaar bij was en dit jaar niet :P :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 21:41 

Hardtraxx Addict

Davidoff schreef:
Prachtige vlog!
Dat stukje met ze vriendin in de kleedkamer zonder gezicht en het volgende shot dat interview met audiofreq staat ze er gewoon achter xd

Nope, is ze niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 21:44 

Hardtraxx Veteran

TBA-ID schreef:
TSFH schreef:
Toch wel een beetje teleurgesteld over de Project One platenkeuze. Had gewoon Life Beyond Earth ipv de sound rush remix gedaan ofzo.

Daar begonnen ze mee toch? of bedoel je in de aftermovie? Vind beide platen erg vet!

Bedoel in de aftermovie ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 23:09 

Hardtraxxer

aftermovie is vet! mis alleen wel een hoop. tuneboy/brennanheart/blademasterz/bassmodulators niet gezien (?) en angerfist ook maar heel kort. wel blij dat dan project one zn lang stuk krijgt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 23:30 

Hardtraxx Addict

Heel erg dik gehad! Speciaal voor P1 ticket gekocht, ook daarnaast echt een super feest gehad. M'n beste ooit denk ik wel.

Moest alleen even huilen van binnen toen de Rate Reducer remix gedraaid werd. Zat zo te hopen op het origineel... Die kicks van de midintro, door het Gelredome :surrender:

Al verzachten de Blademasterz plaatjes met de gated kicks het wel na die gehoord te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 00:24 

Hardtraxx Veteran

Ultraterrorloudsound schreef:
aftermovie is vet! mis alleen wel een hoop. tuneboy/brennanheart/blademasterz/bassmodulators niet gezien (?) en angerfist ook maar heel kort. wel blij dat dan project one zn lang stuk krijgt :thumbup:

Zijn allemaal te zien, maar wel heel kort idd. Tuneboy bij Audiotricz, Brennanheart wel gezien, maar weet niet meer waar en bass modulators bij Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 02:18 

Hardtraxxer

Mag ik terug naar precies 1 week geleden? Bedankt alvast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 03:20 

Hardtraxx Veteran

Precies een week geleden was Project One bezig... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 05:51 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Toch wel een beetje teleurgesteld over de Project One platenkeuze. Had gewoon Life Beyond Earth ipv de sound rush remix gedaan ofzo.

Wat een azijnzeiker ben jij altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 11:43 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Precies een week geleden was Project One bezig... :cry:

Kom je dat nou speciaal even zeggen rond die tijd :lol:

Oh en ik lag rond deze tijd al lekker in mn nest :cry: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 12:03 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
TSFH schreef:

Wat een azijnzeiker ben jij altijd.

Dan lees je niet veel posts van mij. (L) Maar sorry dat ik niet zoveel met die twee platen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 13:06 

Hardtraxx Elite

Heerlijk om de beelden terug te zien zeg!
Geeft bij mij nog meer het gevoel hoe legendarisch dit feest wel niet geweest is, denk echt mijn vetste feest ooit!! :love:

TSFH schreef:

Dit komt neem ik aan door het feit dat deze tracks binnenkort op Q-Dance Records uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 13:44 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd met 100K views :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 14:24 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Wie heeft een idee welk nummer er in de 'end-show' van Qlimax gebruikt werd?
Het werk van Sogma?

@3:25

Zit ook hier in de aftermovie van 22:00
Klinkt weer heerlijk, kippenvel van hier tot tokyo :drool: :drool: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 18:15 

Hardtraxxer

Koen schreef:

AFCA schreef:
Wie heeft een idee welk nummer er in de 'end-show' van Qlimax gebruikt werd?
Het werk van Sogma?

@3:25

Klinkt weer heerlijk, kippenvel van hier tot tokyo :drool: :drool: :worship: :worship:

Ik denk persoonlijk dat het iets van two steps from hell is aangezien er eerder in de aftermovie ook heart of courage voorbij komt en q-dance veel muziek van two steps from hell gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 19:09 

Hardtraxx Elite

Indrukwekkende aftermovie, maar die vlog ook. Heady is zen fans echt super dankbaar. Het komt echt uit het hart bij hem. Zo mooi :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 19:23 

Hardtraxx Veteran

Als ik die vlog zo zie heb ik echt gewoon weer zin om een week terug te gaan naar het moment dat Project One aangekondigd wordt en die hele set weer bij te wonen. Ik heb nog nooit zoveel kippenvel gehad als toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 22:44 

Hardtraxx Veteran

davinstyle schreef:
Koen schreef:

Ik denk persoonlijk dat het iets van two steps from hell is aangezien er eerder in de aftermovie ook heart of courage voorbij komt en q-dance veel muziek van two steps from hell gebruikt.

Het zou kunnen, alleen de Heart of Courage is een track van Freqeuncerz, ik denk zelf eerder Sogma aangezien hij ook veel doet voor Q-Dance met intro's bijv.
Shazam herkent de plaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 11:37 

Hardtraxxer

nog nooit zoveel kippenvel gehad bij een filmpje als bij deze aftermovie :cry:
manmanman wat was het mooi...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 12:49 

Hardtraxx Addict

Die vlog was echt waanzinnig tof om te zien gewoon.. Hhz straalt gewoon van geluk en zelfs wildstylez ook! Echt te gek om te zien dat die 2 elkaar weer gevonden hebben!

Aftermovie.. Geen woorden voor. :loving:
Dit was misschien wel mn beste feest ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 16:36 

Hardtraxx Veteran

Net pas de aftermovie gezien. Erg vet dat die er nu al is, gvd genieten gvd. :$

Dit gaat niet snel meer overtroffen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 19:50 

Hardtraxx Addict

Wat een aftermovie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 20:16 

Hardtraxxer

Laat Q aub snel komen met die video livesets :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 01:12 

Bierkoning

Prachtige vlog en aftermovie :loving: Begin ook steeds meer te beseffen hoe bijzonder het eigenlijk was. En dat iedereen dat eigenlijk zo wel voelt bevestigd dat ook wel.

Kon het maar altijd zo mooi zijn als dat uurtje Project 1, dan ben je toch de gelukkigste persoon op aarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 09:49 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Prachtige vlog en aftermovie :loving: Begin ook steeds meer te beseffen hoe bijzonder het eigenlijk was. En dat iedereen dat eigenlijk zo wel voelt bevestigd dat ook wel.

Kon het maar altijd zo mooi zijn als dat uurtje Project 1, dan ben je toch de gelukkigste persoon op aarde.

Bij mij kwam het besef ook pas een paar dagen later hahaha
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten