Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 01:59 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Coone/Wildstylez/B-Front/Crypsis

Schrap die maar :P
Anthem maker is altijd Platinum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:14 

Hardtraxx Newbie

Lennard95 schreef:
Pannenkoek schreef:
GODVERDOMME IK WIL EEN B-FRONT ANTHEM.

Ik ook! :drool: Helaas dit jaar (nog) niet! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:31 

Hardtraxx Newbie

Kan ik iemand hier nog blij maken met een pre-sale code?
(Code is vergeven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:38 

Hardtraxx Veteran

Quint schreef:
Lennard95 schreef:
Pannenkoek schreef:
GODVERDOMME IK WIL EEN B-FRONT ANTHEM.

Ik ook! :drool: Helaas dit jaar (nog) niet! :thumbdown:

Waarop baseer je dattt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:51 

Hardtraxx Addict

Bearcycle schreef:
Kan ik iemand hier nog blij maken met een pre-sale code?

Ja, mij! Als je hem nog hebt, PM'tje zou leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:53 

Hardtraxx Newbie

TSFH schreef:
Waarop baseer je dattt?

Omdat ik weet wie het anthem maakt en het is B-front (helaas) niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:36 

Donateur

Quint schreef:
TSFH schreef:
Waarop baseer je dattt?

Omdat ik weet wie het anthem maakt en het is B-front (helaas) niet :x

Leuk dat je je speciaal hebt geregistreerd om het niet te vertellen. Ga je nu weer weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:42 

Hardtraxx Veteran

Is goed Quint
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:05 

Heb je er weer 1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:13 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Leuk dat je je speciaal hebt geregistreerd om het niet te vertellen. Ga je nu weer weg?

Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:18 

Kraak... Piep...

Jongens, The Prophet, Deepack, Zany, Alpha Twins, Headhunterz, Technoboy, D-Block & S-Te-Fan, Brennan Heart, Zatox, Psyko Punkz, Gunz For Hire, Noisecontrollers en Atmozfears maken het anthem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:19 

Hardtraxx Veteran

Quint schreef:
Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?

Men houdt er hier over het algemeen niet zo van, als je laat blijken informatie te hebben, maar dit verder niet wilt delen. Waarom niet gewoon meteen vertellen wie het anthem dan wel heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:19 

Donateur

Quint schreef:

Ja klopt, je brengt erg vervelend nieuws wat je wellicht zou kunnen verzachten door te vertellen wie het anthem wel maakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:20 

Hardtraxx Veteran

Quint schreef:
TiMOTHYb schreef:

Gaaf dat jij weet wie het dan wel maakt, ben wel jaloers op jouw inside info :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:51 

Hardtraxx Newbie

Norther66 schreef:
Quint schreef:

Men houdt er hier over het algemeen niet zo van, als je laat blijken informatie te hebben, maar dit verder niet wilt delen. Waarom niet gewoon meteen vertellen wie het anthem dan wel heeft?

Dan is het nu wel duidelijk waar die (sarcastische) reacties op gebaseerd zijn. Weer wat geleerd :D Maar het is inderdaad waar dat Coone hem maakt dit jaar zoals eerder gesuggereerd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:58 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Ik heb de full gehoord! Wat verschrikkelijk goed :cry: Het wachten zeker waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:06 

Hardtraxx Addict

Quint schreef:
Norther66 schreef:
Quint schreef:

Dan is het nu wel duidelijk waar die (sarcastische) reacties op gebaseerd zijn. Weer wat geleerd :D Maar het is inderdaad waar dat Coone hem maakt dit jaar zoals eerder gesuggereerd :cool:

Eerst zien dan geloven, er zijn hier vaker mensen die line-up/anthem makers zeggen te weten en er dan ver naast zitten. En hoe simpel jij die info nu geeft laat duidelijk zien dat je maar wat uit je duim zuigt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:12 

Hardtraxx Newbie

Wat een gezellig forum zeg.. >.< Dat account aanmaken was ook een vergissing! Jullie zien het van zelf wel.. Ik ga er maar weer eens vandoor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:20 

Hardtraxx Veteran

Nou zegt ie wat ie weet is het nog niet goed :P

Thanks voor het sharen, we zullen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:31 

Hardtraxx Veteran

Quint schreef:
Norther66 schreef:
Quint schreef:

Nu nog zeggen waarvan je die info haalt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:56 

is een troll, kan niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:59 

Donateur

Quint schreef:
Wat een gezellig forum zeg.. >.< Dat account aanmaken was ook een vergissing! Jullie zien het van zelf wel.. Ik ga er maar weer eens vandoor! :thumbup:

Bedankt voor het prijsgeven uiteindelijk. Als het klopt, kom je dan terug? Miwer overdrijft soms wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 15:02 

Hardtraxx Veteran

Een vraagje: wanneer wordt meestal de line-up van Qlimax bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 15:06 

Hardtraxx Veteran

Quint schreef:

Welkom bij de harde leerschool Haattraxx ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 15:08 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Een vraagje: wanneer wordt meestal de line-up van Qlimax bekend gemaakt?

Nadat de kaartverkoop is gestart.
Vorig jaar was het halverwege oktober.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten