Schrap die maarwrote:Coone/Wildstylez/B-Front/Crypsis
Anthem maker is altijd Platinum.
Schrap die maarwrote:Coone/Wildstylez/B-Front/Crypsis
Ik ook!wrote:wrote:GODVERDOMME IK WIL EEN B-FRONT ANTHEM.
Waarop baseer je dattt?wrote:Ik ook!wrote:wrote:GODVERDOMME IK WIL EEN B-FRONT ANTHEM.Helaas dit jaar (nog) niet!
Ja, mij! Als je hem nog hebt, PM'tje zou leuk zijn.wrote:Kan ik iemand hier nog blij maken met een pre-sale code?
Omdat ik weet wie het anthem maakt en het is B-front (helaas) nietwrote:Waarop baseer je dattt?
Leuk dat je je speciaal hebt geregistreerd om het niet te vertellen. Ga je nu weer weg?wrote:Omdat ik weet wie het anthem maakt en het is B-front (helaas) nietwrote:Waarop baseer je dattt?
Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?wrote:Leuk dat je je speciaal hebt geregistreerd om het niet te vertellen. Ga je nu weer weg?
Men houdt er hier over het algemeen niet zo van, als je laat blijken informatie te hebben, maar dit verder niet wilt delen. Waarom niet gewoon meteen vertellen wie het anthem dan wel heeft?wrote: Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?
Ja klopt, je brengt erg vervelend nieuws wat je wellicht zou kunnen verzachten door te vertellen wie het anthem wel maakt.wrote:Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?
Gaaf dat jij weet wie het dan wel maakt, ben wel jaloers op jouw inside infowrote:Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?wrote:Leuk dat je je speciaal hebt geregistreerd om het niet te vertellen. Ga je nu weer weg?
Dan is het nu wel duidelijk waar die (sarcastische) reacties op gebaseerd zijn. Weer wat geleerdwrote:Men houdt er hier over het algemeen niet zo van, als je laat blijken informatie te hebben, maar dit verder niet wilt delen. Waarom niet gewoon meteen vertellen wie het anthem dan wel heeft?wrote: Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?
wrote:Ik heb de full gehoord! Wat verschrikkelijk goedHet wachten zeker waard!
Eerst zien dan geloven, er zijn hier vaker mensen die line-up/anthem makers zeggen te weten en er dan ver naast zitten. En hoe simpel jij die info nu geeft laat duidelijk zien dat je maar wat uit je duim zuigt eigenlijk.wrote:Dan is het nu wel duidelijk waar die (sarcastische) reacties op gebaseerd zijn. Weer wat geleerdwrote:Men houdt er hier over het algemeen niet zo van, als je laat blijken informatie te hebben, maar dit verder niet wilt delen. Waarom niet gewoon meteen vertellen wie het anthem dan wel heeft?wrote: Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?Maar het is inderdaad waar dat Coone hem maakt dit jaar zoals eerder gesuggereerd
Nu nog zeggen waarvan je die info haaltwrote:Dan is het nu wel duidelijk waar die (sarcastische) reacties op gebaseerd zijn. Weer wat geleerdwrote:Men houdt er hier over het algemeen niet zo van, als je laat blijken informatie te hebben, maar dit verder niet wilt delen. Waarom niet gewoon meteen vertellen wie het anthem dan wel heeft?wrote: Ik kijk al een tijdje mee en ik heb een account aangemaakt omdat dat me wel wat lijkt.. En hoezo niks vertel? Ik zeg toch dat B-Front hem niet maakt! In mijn ogen vertel je daar wel wat mee toch?Maar het is inderdaad waar dat Coone hem maakt dit jaar zoals eerder gesuggereerd
Bedankt voor het prijsgeven uiteindelijk. Als het klopt, kom je dan terug? Miwer overdrijft soms wat..wrote:Wat een gezellig forum zeg..Dat account aanmaken was ook een vergissing! Jullie zien het van zelf wel.. Ik ga er maar weer eens vandoor!
Welkom bij de harde leerschool Haattraxxwrote:Wat een gezellig forum zeg..Dat account aanmaken was ook een vergissing! Jullie zien het van zelf wel.. Ik ga er maar weer eens vandoor!