Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 139  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 sep 2016 18:33 
 
Hardtraxx Newbie

Raven schreef:
AniThing schreef:
welke actie was er dan?

Mogge


Er waren meerdere acties. Q-dance had een actie. En de travel partners hadden een actie. Travelpartner is ticket en bus. bijv. https://www.feierreisen.de/ of andere travel partners.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
Je krijgt de code als je er ook echt naar toe gaat :) dus niet voor de doorverkoop!

Lijkt me een nobel streven maar lastig te checken :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2016 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

En de code is vergeven! via ticketswap kan je de facebook accounts checken
Bericht Geplaatst op 11 sep 2016 23:02 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb ook nog een pre-sale code over! Pm maar even als je interesse hebt.

[edit]Code is vergeven.[/edit]
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toevallig nog iemand een Pre-sale code ?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 10:27 
 

Vortraxx schreef:
Toevallig nog iemand een Pre-sale code ?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt er meestal meer duidelijkheid over het anthem? Weet iemand dat?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer Q het tijd vind om dat bekend te maken :P

Is vgm geen vaste afspraak over ofzo. Mijn hoop op B-Front is inmiddels wel bijzonder laag geworden :(
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Wanneer komt er meestal meer duidelijkheid over het anthem? Weet iemand dat?


3/4 weken van tevoren
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb ook echt niks meegekregen van die actie. Als iemand nog een code overheeft hou ik me graag aanbevolen.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoelde eigenlijk meer duidelijkheid over de anthemmaker.


Rickzel schreef:
Mijn hoop op B-Front is inmiddels wel bijzonder laag geworden :(


Hoezo? :O
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja eerder in dit topic kwam er iemand even interessant doen dat b-front het iig niet is, en vaak doen ze dat niet zomaar :P
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja eerder in dit topic kwam er iemand even interessant doen dat b-front het iig niet is, en vaak doen ze dat niet zomaar :P


Ja dat was Exterkate, maar hoe komt hij dan aan die Inside-info?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen idee, maar hij trekt het niet zomaar uit z'n reet lijkt me?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 17:28 
 

Rickzel schreef:
geen idee, maar hij trekt het niet zomaar uit z'n reet lijkt me?


Overschat de gemiddelde hardtraxxer niet :innocent:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jongens ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Noisecontrollers het anthem niet maakt. Dit trek ik niet zomaar uit m'n reet.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone/Wildstylez/B-Front/Crypsis
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:43 
 
Hardtraxxer

Op Harderstate wordt Coone genoemd als Anthem maker. Nou neem ik die lui niet heel serieus, maar als het waar is zou het toch wel teleurstellend zijn.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 21:11 
 

DJ JellyBean schreef:
Op Harderstate wordt Coone genoemd als Anthem maker. Nou neem ik die lui niet heel serieus, maar als het waar is zou het toch wel teleurstellend zijn.

komt waarschijnlijk omdat ze laatst een video plaatsten waar een aantal anthemmakers is zatenen coone zag je ook heel even.
ik dacht ook al dat dat een hint naar anthem zou kunnen zijn.
alleen inderdaad een coone anthem klint mij ook niet zo als een goed idee
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, moet zeggen dat de recente producties van Coone me op zich niet tegen vallen. Het zou zeker niet m'n eerste keuze zijn, maar ik denk dat ik er best mee kan leven als hij het anthem zou maken.

Euh ik bedoel NEE GODVERDOMME IK WIL EEN B-FRONT ANTHEM.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
GODVERDOMME IK WIL EEN B-FRONT ANTHEM.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou het Coone zijn, eerst horen dan oordelen.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2016 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Coone als anthem maker is niet eens zo heel slecht. maakt de laatste tijd dikke platen.
Als het anthem beetje in de richting gaat van zijn Reverze anthem van dit jaar ben ik verkocht.
vind dat toch wel een heel dik anthem.
Bericht Geplaatst op 13 sep 2016 13:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik hoop stiekem heel erg op een Bass Modulators anthem, Shadows had vorig jaar al zomaar het anthem kunnen zijn. Zal aan de andere kant wel niet, aangezien ze ook al DefQon.1 hebben mogen doen, maar goed. :P
Bericht Geplaatst op 13 sep 2016 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een pre sale code over. Hiervoor heb ik een prijsvraagje bedacht :D
Uit hoeveel leden bestond het orkest waarmee Brennan Heart heeft samen gewerkt om het Qlimax anthem te spelen van 2010?

edit: Goede antwoord is inmiddels binnen en code vergeven :)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten