Hoezo? Zijn die er zondag dan ofzo want in de planner voor de heenreis gaf die geen bijzonderheden aan.wrote:Met partybus of over zutphen? Klote werkzaamheden
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen 6 hours ago
Veel plezier iedereen!
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Ach, gezelligwrote:Over een half uurtje met de trein vanuit Goor richting Arnhem. HOLY SHIT WAT WORDT DIT VET!!!!
ik wacht nu op dat syntus treintje in Hengelo rii Zutphen.
Over een half uurtje vertrekken vanuit Velp, zijn we iig op tijdwrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 hours ago
Veel plezier allemaal, werd de afgelopen weken soms zo erg opgehyped door dit topic dat ik even vergat dat ik zelf niet ging.
Ik hoop maar dat de livestream van prima kwaliteit is.
Ik hoop maar dat de livestream van prima kwaliteit is.
wrote:Veel plezier voor degene die gaan, moet helaas deze editie links laten liggen #jaloers
Paar aspirientjes verder, met de koppijn is het inmiddels wat beter gesteld, nog wel steeds fucking brak en moe
Nouja als ik er loop zal het allemaal wel loslopen. Wie weet tot vnv!
wrote:wrote:Veel plezier voor degene die gaan, moet helaas deze editie links laten liggen #jaloers
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Bus flink te laat. Nu willen ze ook nog een rookpauze houden. Altijd hetzelfde met die partybussen. Hoop nog iets mee te krijgen van Audiotricz.
Er lijkt een probleem te zijn met parkeren bij het stadion. Weet iemand hier meer over??
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
Net lekker op tijd binnen bij de kluisjes en op naar de controle. Iedereen geniet er van vnv, dit kan weleens één van de beste feestjes voor jezelf ooit worden

View on Facebook
Voor de thuisblijvers!
Voor de thuisblijvers!
-
RHardtraxxer
- 332 posts member since 2011
- last seen Jan 2022
Frequencerz om 23.00 ?!?! haha wtf
:D
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Avond kan in ieder geval niet meer stuk, samen met shattereddj de befaamde poephark getroffen

Komt de stage overeen met zijn magische tekenkunsten?wrote:Avond kan in ieder geval niet meer stuk, samen met shattereddj de befaamde poephark getroffen![]()
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Met een beetje fantasie kom je een eind.wrote:Komt de stage overeen met zijn magische tekenkunsten?wrote:Avond kan in ieder geval niet meer stuk, samen met shattereddj de befaamde poephark getroffen![]()
Ofzoiets.
-
SHardtraxxer
- last seen 6 hours ago
Zo hé wat ligt die stream er vaak uit zeg...
Inderdaad... bij mij ligt de stream er nu compleet uit voor de zoveelste keer...wrote:Zo hé wat ligt die stream er vaak uit zeg...
Edit: Gelukkig, de stream is weer live met project one
Last edited by RedRiver67 on , edited 1 time in total.
Half uur Blademasterz en als je In The End remix weg denkt en 1 andere plaat, dan was het genieten. Acid Nightmare, One Blade, Masterblade, Still Here, Golden Era, The Prophecy. Heerlijk.
Project One was ook geniaal, alleen jammer van de remixen van Project One en nog een plaat. Meeste was ook geremastered, maar sommige hadden daardoor wel wat mindere kicks. The Zero Hour was wel geniaal.
Nou ja, nu wachten op B-Front en hopen dat hij minimaal een uur draait en geen Ran-D aub. Dankjewel.
Edit: OH OH EN AUDIOTRICZ DRAAIDEN NOMANSLAND
Efit 2: Oh en die track die je HHZ z'n blogs hoort, is een P1 plaat. Move with the project, be with the one (of iets)
Project One was ook geniaal, alleen jammer van de remixen van Project One en nog een plaat. Meeste was ook geremastered, maar sommige hadden daardoor wel wat mindere kicks. The Zero Hour was wel geniaal.
Nou ja, nu wachten op B-Front en hopen dat hij minimaal een uur draait en geen Ran-D aub. Dankjewel.
Efit 2: Oh en die track die je HHZ z'n blogs hoort, is een P1 plaat. Move with the project, be with the one (of iets)
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
wrote:Half uur Blademasterz en als je In The End remix weg denkt en 1 andere plaat, dan was het genieten. Acid Nightmare, One Blade, Masterblade, Still Here, Golden Era, The Prophecy. Heerlijk.
Was even een mind blown momentje. Dacht altijd dat het deuntje uit een edm track van hhz voort kwam. Blijkt het al die tijd een P1 track te zijn
BTW : inderdaad als klopt wat ik zag op pf, dan draait B-Front maar drie kwartier en Ran-d krijgt half uur live set.
-
SHardtraxxer
- last seen 6 hours ago
En nou hoor ik verdomme nog geen Project One, heerlijke stream weer