Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 17:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kennen jullie het verhaal van die jongen die maanden lang uitkeek naar Qlimax, maar de avond daarvoor zoveel gezopen had dat ie liever thuis in z'n nest bleef liggen met z'n migraine aanvallen.

Godverdomme geen zin in godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kennen jullie het verhaal van die jongen die maanden lang uitkeek naar Qlimax, maar de avond daarvoor zoveel gezopen had dat ie liever thuis in z'n nest bleef liggen met z'n migraine aanvallen.

Godverdomme geen zin in godverdomme.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kennen jullie het verhaal van die jongen die maanden lang uitkeek naar Qlimax, maar de avond daarvoor zoveel gezopen had dat ie liever thuis in z'n nest bleef liggen

Dit ken ik al de hele dag :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kennen jullie het verhaal van die jongen die maanden lang uitkeek naar Qlimax, maar de avond daarvoor zoveel gezopen had dat ie liever thuis in z'n nest bleef liggen met z'n migraine aanvallen.

Godverdomme geen zin in godverdomme.


Godverdomme beterschap godverdomme :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kennen jullie het verhaal van die jongen die maanden lang uitkeek naar Qlimax, maar de avond daarvoor zoveel gezopen had dat ie liever thuis in z'n nest bleef liggen met z'n migraine aanvallen.

Godverdomme geen zin in godverdomme.


Mogen we jouw quote nog wel gebruiken? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

Ivey Jones schreef:
Rickzel schreef:
Heb de tip gekregen dat het misschien handig is om van te voren al vast een account aan te maken op wallet.gelredome.nl

Je hoeft dan alleen maar even zo'n wallet te halen, en dan kun je met je telefoon je saldo checken en opwaarderen als ik het goed begrepen heb. Wat dat betreft wel mooi systeem (mits het internet beetje OK is).


Het netwerk in het Gelredome is vaak heel traag, app's of smsjes komen bijna niet aan is mijn ervaring geweest. Ik zou gelijk een ruim bedrag er op zetten, weet je iig dat je genoeg saldo hebt. Terug storten kan dan altijd nog.


Heijmans heeft in opdracht van Vodafone en KPN tijdelijke hotspots toegevoegd aan het dak die de dekking van de genoemde netwerken kan garanderen. Als je T-Mobile hebt, ben je dus fucked up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 18:09 
 
Hardtraxxer

Een vraagje: mag je roller deo mee naar binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reddington schreef:
Als je T-Mobile hebt, ben je dus fucked up.


:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reddington schreef:
Heijmans heeft in opdracht van Vodafone en KPN tijdelijke hotspots toegevoegd aan het dak die de dekking van de genoemde netwerken kan garanderen. Als je T-Mobile hebt, ben je dus fucked up.

Dat is wel beter geregeld dan. Heb tijden meegemaakt daar dat app's en smsjes pas aan het einde aankwamen als je buiten stond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?

Heb afgelopen jaren echt kut bereik gehad dus ben er wat sceptisch over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 18:40 
 
Hardtraxxer

ik heb zelden zoveel zin in een feest/qlimax gehad als nu :woot: :woot: 6e editie alweer

tot vanavond :clap: :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had vorig jaar best goed bereik eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Reddington schreef:
Als je T-Mobile hebt, ben je dus fucked up.


:mad:

no stress, vorig jaar niks aan de hand daar binnen met T-Mobile

Thermometer schreef:
M Unic schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over een uurtje indrinken en rond half 9 vanuit Hengelo op naar het Gelredome.

KNEITER VEEL ZIN IN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met partybus of over zutphen? Klote werkzaamheden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mogen we al? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel plezier voor degene die gaan, moet helaas deze editie links laten liggen #jaloers
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Unknown schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

]
Joey schreef:
Unknown schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 20:17 
 
Hardtraxx Addict

Geniet ervan allemaal! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderweg! Gaat er nog ergens gemeet worden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongetwijfeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ongetwijfeld.


Oke thanks!
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten