wrote:Nog een weekie![]()
Lang geleden dat ik zo'n zin in een feestje heb gehad
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
AHardtraxxer
- 134 posts member since 2016
- last seen Jul 2024
Als je voor 10 uur binnen wilt zijn, hoe laat moet je dan ongeveer bij de gelredome zijn? (je weet wel, rijen enzo..)
En hoe laat zijn de meeste van jullie ongeveer aanwezig elke keer?
Ik altijd vanaf het begin maar ik woon ook echt 15 min er vandaanwrote:Als je voor 10 uur binnen wilt zijn, hoe laat moet je dan ongeveer bij de gelredome zijn? (je weet wel, rijen enzo..)
Ja, wat is een schappelijke tijd om in de rij te gaan staan? Wil er lekker vroeg bij zijn! 
Misschien willen organisaties het om dit soort praktijken te voorkomen: https://noisey.vice.com/nl/article/deze ... valmuntjeswrote:Wat was er nou weer mis met die muntjes...
Last edited by Qz. on , edited 1 time in total.
Wij waren bij Hardbass wat later (denk dat we aankwamen toen het eerste team net moest beginnen) en toen duurde het echt verrekte lang voordat we binnen waren. (3 kwartier in totaal ofzo). Mensen van onze groep die in een andere rij stonden, deden er zelfs nog een half uur langer over
. Zit alleen een verschil tussen binnen zijn en voordat je ook daadwerkelijk kluisjes & munten geregeld hebt, en je met je eerste biertje chill in de zaal staat. Als je dus om 10 uur al die dingen geregeld wil hebben, zou ik gewoon safe rond +- 9 uur in de rij gaan staan 
Kan nietwrote:Stadions vind je sfeer. In de gelredome vind je dat maar 3x per jaar, tijdens Qlimax, Hard bass en Twente - Vitesse.wrote:Dacht dat stadions meestal volzaten?
Afgelopen editie gingen de deuren ook echt pas rond 22.00 open, terwijl ze bij qlimax dan allang open zijn. Ik kwam binnen (weliswaar vip) toen de muziek al begon. Bij qlimax staat het om 22.00 al bomvol, de afgelopen keren dat ik geweest ben.wrote:Wij waren bij Hardbass wat later (denk dat we aankwamen toen het eerste team net moest beginnen) en toen duurde het echt verrekte lang voordat we binnen waren. (3 kwartier in totaal ofzo). Mensen van onze groep die in een andere rij stonden, deden er zelfs nog een half uur langer over. Zit alleen een verschil tussen binnen zijn en voordat je ook daadwerkelijk kluisjes & munten geregeld hebt, en je met je eerste biertje chill in de zaal staat. Als je dus om 10 uur al die dingen geregeld wil hebben, zou ik gewoon safe rond +- 9 uur in de rij gaan staan
(Qlimax opent zijn deuren ook al om 21.00 en hardbass pas 22.00)
Thanks voor de reacties op mijn vraag!
Staat het altijd om 10 uur al vol in het gelredome ja?
Loopt tussen 10 en 11 wel vol ja,wrote:Thanks voor de reacties op mijn vraag!
Begon qlimax vorig jaar niet om kwart voor 10?
Ik kwam rond die tijd binnen en toen werd er al een hoop vuurwerk afgestoken en toen begon Isaac al
Ik kwam rond die tijd binnen en toen werd er al een hoop vuurwerk afgestoken en toen begon Isaac al
Denken jullie dat de artiesten dit jaar weer verkleed gaan op de manier van <2010?
Neah, vind het beter dat ze het wat subtieler doen met wat kleine dingetjes ipv een berg piepschuim op je lichaam te pleuren.wrote:Denken jullie dat de artiesten dit jaar weer verkleed gaan op de manier van <2010?
2010 was echt schijt qua verkleding haha, maar bedoelde eigenlijk iets zoals in 2008 en 2009. Ik zou dat opzich wel vet vinden.wrote:Neah, vind het beter dat ze het wat subtieler doen met wat kleine dingetjes ipv een berg piepschuim op je lichaam te pleuren.wrote:Denken jullie dat de artiesten dit jaar weer verkleed gaan op de manier van <2010?
Gvd volgende week Qlimax. Kreeg ik gisteren met de voetbal een tik van achteren. Nu heb ik m'n enkelbanden naar de kloten en loop ik op krukken..
Mag er eigenlijk met krukken gesnoeid worden in het Gelredome?wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Alleen in het invalide vak.
Nee, tuurlijk mag dat, het is een voetbal stadion. Dat is gemaakt dat mensen met rolstoelen of krukken er zonder problemen in kunnen.
Nee, tuurlijk mag dat, het is een voetbal stadion. Dat is gemaakt dat mensen met rolstoelen of krukken er zonder problemen in kunnen.
Moet je julian vragen, die heeft verstand van krukken geloof ik.wrote: Mag er eigenlijk met krukken gesnoeid worden in het Gelredome?
Ik hoop eigenlijk dat Headhunterz ook nog een solo set doet. Dan kan Project One gewoon Project One blijven, want ik weet eigenlijk bijna zeker dat we ook gewoon 2013 meuk ofzo gaan horen.
Jammer dat ie niet kan lezenwrote:Moet je julian vragen, die heeft verstand van krukken geloof ik.wrote: Mag er eigenlijk met krukken gesnoeid worden in het Gelredome?
Als hij Now is the Time ofzo draait hoor je mij echt niet klagen, heb verder echt geen idee wat Project One gaat worden.wrote:Ik hoop eigenlijk dat Headhunterz ook nog een solo set doet. Dan kan Project One gewoon Project One blijven, want ik weet eigenlijk bijna zeker dat we ook gewoon 2013 meuk ofzo gaan horen.
Ik verwacht eigenlijk niet anders dan gewoon een half uur lang alleen maar Project One platen, met hooguit heel misschien 1 nieuwe track.wrote:Als hij Now is the Time ofzo draait hoor je mij echt niet klagen, heb verder echt geen idee wat Project One gaat worden.wrote:Ik hoop eigenlijk dat Headhunterz ook nog een solo set doet. Dan kan Project One gewoon Project One blijven, want ik weet eigenlijk bijna zeker dat we ook gewoon 2013 meuk ofzo gaan horen.
En ik hoop zelf dat ze ook Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1 erop knallen!!
Dat zou echt geweldig zijn! Denk alleen niet dat ze dat doenwrote:Ik verwacht eigenlijk niet anders dan gewoon een half uur lang alleen maar Project One platen, met hooguit heel misschien 1 nieuwe track.wrote:Als hij Now is the Time ofzo draait hoor je mij echt niet klagen, heb verder echt geen idee wat Project One gaat worden.wrote:Ik hoop eigenlijk dat Headhunterz ook nog een solo set doet. Dan kan Project One gewoon Project One blijven, want ik weet eigenlijk bijna zeker dat we ook gewoon 2013 meuk ofzo gaan horen.
En ik hoop zelf dat ze ook Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1 erop knallen!!
Als ze dat niet doen ga ik heel boos wordenwrote:Dat zou echt geweldig zijn! Denk alleen niet dat ze dat doenwrote:Ik verwacht eigenlijk niet anders dan gewoon een half uur lang alleen maar Project One platen, met hooguit heel misschien 1 nieuwe track.wrote:
Als hij Now is the Time ofzo draait hoor je mij echt niet klagen, heb verder echt geen idee wat Project One gaat worden.
Het begint nu toch wel erg te kriebelen hoor. Wat gaat dit een bizarre nacht worden!
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME