Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 15:07 

Hardtraxxer

TheCrazyDutch schreef:
Nog een weekie :yay: :yay: Lang geleden dat ik zo'n zin in een feestje heb gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 15:11 

Hardtraxx Veteran

Als je voor 10 uur binnen wilt zijn, hoe laat moet je dan ongeveer bij de gelredome zijn? (je weet wel, rijen enzo..)

En hoe laat zijn de meeste van jullie ongeveer aanwezig elke keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 15:22 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Als je voor 10 uur binnen wilt zijn, hoe laat moet je dan ongeveer bij de gelredome zijn? (je weet wel, rijen enzo..)

En hoe laat zijn de meeste van jullie ongeveer aanwezig elke keer?

Ik altijd vanaf het begin maar ik woon ook echt 15 min er vandaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 15:23 

Hardtraxxer

Ja, wat is een schappelijke tijd om in de rij te gaan staan? Wil er lekker vroeg bij zijn! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 15:29 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Wat was er nou weer mis met die muntjes...

Misschien willen organisaties het om dit soort praktijken te voorkomen: https://noisey.vice.com/nl/article/deze ... valmuntjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 15:31 

Hardtraxxer

Wij waren bij Hardbass wat later (denk dat we aankwamen toen het eerste team net moest beginnen) en toen duurde het echt verrekte lang voordat we binnen waren. (3 kwartier in totaal ofzo). Mensen van onze groep die in een andere rij stonden, deden er zelfs nog een half uur langer over :surrender: . Zit alleen een verschil tussen binnen zijn en voordat je ook daadwerkelijk kluisjes & munten geregeld hebt, en je met je eerste biertje chill in de zaal staat. Als je dus om 10 uur al die dingen geregeld wil hebben, zou ik gewoon safe rond +- 9 uur in de rij gaan staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 21:09 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Duke schreef:
Dacht dat stadions meestal volzaten?

Stadions vind je sfeer. In de gelredome vind je dat maar 3x per jaar, tijdens Qlimax, Hard bass en Twente - Vitesse. :corn:

Kan niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 21:52 

Hardtraxx Veteran

Naad schreef:
Wij waren bij Hardbass wat later (denk dat we aankwamen toen het eerste team net moest beginnen) en toen duurde het echt verrekte lang voordat we binnen waren. (3 kwartier in totaal ofzo). Mensen van onze groep die in een andere rij stonden, deden er zelfs nog een half uur langer over :surrender: . Zit alleen een verschil tussen binnen zijn en voordat je ook daadwerkelijk kluisjes & munten geregeld hebt, en je met je eerste biertje chill in de zaal staat. Als je dus om 10 uur al die dingen geregeld wil hebben, zou ik gewoon safe rond +- 9 uur in de rij gaan staan ;)

Afgelopen editie gingen de deuren ook echt pas rond 22.00 open, terwijl ze bij qlimax dan allang open zijn. Ik kwam binnen (weliswaar vip) toen de muziek al begon. Bij qlimax staat het om 22.00 al bomvol, de afgelopen keren dat ik geweest ben.

(Qlimax opent zijn deuren ook al om 21.00 en hardbass pas 22.00)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 00:21 

Hardtraxx Veteran

Thanks voor de reacties op mijn vraag!

Staat het altijd om 10 uur al vol in het gelredome ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 11:35 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Thanks voor de reacties op mijn vraag!

Staat het altijd om 10 uur al vol in het gelredome ja?

Loopt tussen 10 en 11 wel vol ja,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 14:37 

Hardtraxx Veteran

Begon qlimax vorig jaar niet om kwart voor 10?

Ik kwam rond die tijd binnen en toen werd er al een hoop vuurwerk afgestoken en toen begon Isaac al
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 15:19 

Hardtraxx Veteran

Denken jullie dat de artiesten dit jaar weer verkleed gaan op de manier van <2010?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 15:24 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Denken jullie dat de artiesten dit jaar weer verkleed gaan op de manier van <2010?

Neah, vind het beter dat ze het wat subtieler doen met wat kleine dingetjes ipv een berg piepschuim op je lichaam te pleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 15:33 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
TSFH schreef:

Neah, vind het beter dat ze het wat subtieler doen met wat kleine dingetjes ipv een berg piepschuim op je lichaam te pleuren.

2010 was echt schijt qua verkleding haha, maar bedoelde eigenlijk iets zoals in 2008 en 2009. Ik zou dat opzich wel vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 18:31 

Hardtraxxer

Gvd volgende week Qlimax. Kreeg ik gisteren met de voetbal een tik van achteren. Nu heb ik m'n enkelbanden naar de kloten en loop ik op krukken.. :cry:

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Mag er eigenlijk met krukken gesnoeid worden in het Gelredome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 19:17 

Hardtraxxer

Alleen in het invalide vak.

Nee, tuurlijk mag dat, het is een voetbal stadion. Dat is gemaakt dat mensen met rolstoelen of krukken er zonder problemen in kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 19:20 

Hardtraxx Elite

TropicalDanny schreef:

Moet je julian vragen, die heeft verstand van krukken geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:59 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop eigenlijk dat Headhunterz ook nog een solo set doet. Dan kan Project One gewoon Project One blijven, want ik weet eigenlijk bijna zeker dat we ook gewoon 2013 meuk ofzo gaan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 21:16 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
TropicalDanny schreef:

Moet je julian vragen, die heeft verstand van krukken geloof ik.

Jammer dat ie niet kan lezen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 21:53 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ik hoop eigenlijk dat Headhunterz ook nog een solo set doet. Dan kan Project One gewoon Project One blijven, want ik weet eigenlijk bijna zeker dat we ook gewoon 2013 meuk ofzo gaan horen.

Als hij Now is the Time ofzo draait hoor je mij echt niet klagen, heb verder echt geen idee wat Project One gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 22:58 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
TSFH schreef:

Als hij Now is the Time ofzo draait hoor je mij echt niet klagen, heb verder echt geen idee wat Project One gaat worden.

Ik verwacht eigenlijk niet anders dan gewoon een half uur lang alleen maar Project One platen, met hooguit heel misschien 1 nieuwe track.
En ik hoop zelf dat ze ook Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1 erop knallen!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 23:01 

Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Rickzel schreef:
TSFH schreef:

Ik verwacht eigenlijk niet anders dan gewoon een half uur lang alleen maar Project One platen, met hooguit heel misschien 1 nieuwe track.
En ik hoop zelf dat ze ook Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1 erop knallen!! :love:

Dat zou echt geweldig zijn! Denk alleen niet dat ze dat doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 23:04 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Vitality schreef:
Rickzel schreef:

Dat zou echt geweldig zijn! Denk alleen niet dat ze dat doen :(

Als ze dat niet doen ga ik heel boos worden :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 23:31 

Hardtraxxer

Het begint nu toch wel erg te kriebelen hoor. Wat gaat dit een bizarre nacht worden!

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 11:08 

Hardtraxx Veteran

Reminder:

GEEN OPBOUWFOTO'S IN DIT TOPIC
Daar is dit topic voor: algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten