Ik ben de helft van de tijd toch niet bij mn groep, loop ik de halve avond zonder pasje, of ik heb de halve avond het pasje van de groep voor mezelfwrote:Over de muntjes je kunt toch gewoon een pot maken en daar pasjes van halen? en met een grote groep (zoals wij) onderverdelen in kleinere groepjes.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Als je de helft van de tijd niet bij je groep bent, wat is dan het probleem van een eigen pasje?wrote:Ik ben de helft van de tijd toch niet bij mn groep, loop ik de halve avond zonder pasje, of ik heb de halve avond het pasje van de groep voor mezelfwrote:Over de muntjes je kunt toch gewoon een pot maken en daar pasjes van halen? en met een grote groep (zoals wij) onderverdelen in kleinere groepjes.
Voor die helft dat ik er wel benwrote:Als je de helft van de tijd niet bij je groep bent, wat is dan het probleem van een eigen pasje?wrote:Ik ben de helft van de tijd toch niet bij mn groep, loop ik de halve avond zonder pasje, of ik heb de halve avond het pasje van de groep voor mezelfwrote:Over de muntjes je kunt toch gewoon een pot maken en daar pasjes van halen? en met een grote groep (zoals wij) onderverdelen in kleinere groepjes.
Aan dat stadion is toch al alles mis, dus dit systeem kan er ook nog wel bij.
"Dat stadion" is anders de enige locatie waar 2x per week een zieke productie weggezet kan worden. Het geluid in de ArenA ging voorheen ook helemaal nergens over trouwens.
Klopt zijn ook de enige momenten dat het stadion uitverkocht is.wrote:"Dat stadion" is anders de enige locatie waar 2x per week een zieke productie weggezet kan worden. Het geluid in de ArenA ging voorheen ook helemaal nergens over trouwens.
Mja neem het met een korreltje zout, als Nijmegenaar is alles wat in Arnhem staat of uit Arnhem komt kut
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Stadion? Is toch een evenementen hal..
stadion.wrote:Stadion? Is toch een evenementen hal..
gelredome is gewoon een voetbalstadionwrote:Stadion? Is toch een evenementen hal..
Ik ga ook nog proberen een kaartje te scoren als t goed gaat met mijn rug.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 22 days ago
Alleen een Vitesse supporter zou zo iets zeggenwrote:gelredome is gewoon een voetbalstadionwrote:Stadion? Is toch een evenementen hal..
Zit ik goed?
nope, ik kijk bijna geen voetbal en al helemaal geen nederlands voetbalwrote:Alleen een Vitesse supporter zou zo iets zeggenwrote:gelredome is gewoon een voetbalstadionwrote:Stadion? Is toch een evenementen hal..
Zit ik goed?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 22 days ago
Hahaha oke fair enough.
Sure. Very surewrote:Alleen een Vitesse supporter zou zo iets zeggenwrote:gelredome is gewoon een voetbalstadionwrote:Stadion? Is toch een evenementen hal..
Zit ik goed?
Dit moet ook even op deze pagina gequote worden
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 22 days ago
Stadions vind je sfeer. In de gelredome vind je dat maar 3x per jaar, tijdens Qlimax, Hard bass en Twente - Vitesse.wrote:Dacht dat stadions meestal volzaten?
https://www.gelredome.nl/wrote:gelredome is gewoon een voetbalstadionwrote:Stadion? Is toch een evenementen hal..
Wat staat er rechtsboven...?
-
T
Nog een weekie
Lang geleden dat ik zo'n zin in een feestje heb gehad
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
wrote:Nog een weekie![]()
Lang geleden dat ik zo'n zin in een feestje heb gehad