Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 16 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ramirez wrote:
Spanning Tree wrote:Misschien komt de stage dit jaar wel op de lange zijde :corn:
Ik hoop het niet. Dat was in 2010 niet zo een succes. xd
Met die vage decks naast die bewegende booth waar half Italie stond. :lol:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ramirez wrote:
Spanning Tree wrote:Misschien komt de stage dit jaar wel op de lange zijde :corn:
Ik vond dat toen helemaal niet zo erg. Wat vond jij er vervelend aan?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
TiMOTHYb wrote:
Ramirez wrote:
Met die vage decks naast die bewegende booth waar half Italie stond. :lol:
Decks gingen open, al die lui tegelijk naar boven stormen :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Was m'n eerste qlimax, heb me er op dat moment geen seconde aan gestoord, achteraf was de stage wel wat leeg ofzo, De stage aan de normale kant is wel gewoon een stuk beter.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Millard Fillmore wrote: Ik vond dat toen helemaal niet zo erg. Wat vond jij er vervelend aan?
Was een logistiek drama. Veel drukker op de vloer dan andere jaren.
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Radical Redemption vergooit wel zijn kansen om ooit op Qlimax te staan nu hij (zo lijkt het) elke jaar een feest gaat organiseren met hem in het thema. Tenzij hij het in een andere maand dan november geeft ofc.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Gigg wrote:Radical Redemption vergooit wel zijn kansen om ooit op Qlimax te staan nu hij (zo lijkt het) elke jaar een feest gaat organiseren met hem in het thema. Tenzij hij het in een andere maand dan november geeft ofc.
Wie wilt er nou op Qlimax staan wanneer je het hele HMH voor jezelf hebt?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Royvn_ wrote:
Gigg wrote:Radical Redemption vergooit wel zijn kansen om ooit op Qlimax te staan nu hij (zo lijkt het) elke jaar een feest gaat organiseren met hem in het thema. Tenzij hij het in een andere maand dan november geeft ofc.
Wie wilt er nou op Qlimax staan wanneer je het hele HMH voor jezelf hebt?
Is toch een soort prestatie als je daar staat.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Kan me niet voorstellen dat Qlimax niet nog een doelstelling voor Radical is, als je elk jaar het HMH uitverkoopt ga je toch weer verder kijken. Is ook menselijk, alles went >.<

Maargoed, heel veel groter dan Radical op dit moment is ga je niet snel worden, kan me niet herinneren dat er een hardstyle dj voor hem geweest is die op dit niveau zat qua populairiteit. Hooguit een Headhunterz, maar zelfs die fanbase was niet zo dedicated als dat Radical op dit moment heeft vgm.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Rickzel wrote:Kan me niet voorstellen dat Qlimax niet nog een doelstelling voor Radical is, als je elk jaar het HMH uitverkoopt ga je toch weer verder kijken. Is ook menselijk, alles went >.<

Maargoed, heel veel groter dan Radical op dit moment is ga je niet snel worden, kan me niet herinneren dat er een hardstyle dj voor hem geweest is die op dit niveau zat qua populairiteit. Hooguit een Headhunterz, maar zelfs die fanbase was niet zo dedicated als dat Radical op dit moment heeft vgm.
Aller eerste hard with style feest was in ieder geval niet zo snel uitverkocht en dat was op het hoogte punt van hhZ populariteit.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Mocht Radical ooit op Qlimax komen te staan, is het wel te hopen voor de sfeer dat het een wat rauwere editie gaat worden. Anders komen al die militanten puur en alleen voor hem en staan ze de rest van de avond zo stil als een vogelverschrikker. :sick:
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
RTM93 wrote:
Rickzel wrote:Kan me niet voorstellen dat Qlimax niet nog een doelstelling voor Radical is, als je elk jaar het HMH uitverkoopt ga je toch weer verder kijken. Is ook menselijk, alles went >.<

Aller eerste hard with style feest was in ieder geval niet zo snel uitverkocht en dat was op het hoogte punt van hhZ populariteit.
Maar eind 2012 vulde hij wel een uitverkochte Ziggo Dome in zijn eentje op het hoogte punt van zijn populariteit, dat is sindsdien geen enkele andere (hardstyle) dj gelukt. :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Tuurlijk was heady ook meeega populair, is ook lastig vergelijken :P maar dan nog is het naar mijn idee bij Radical echt totale gekte haha.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:Tuurlijk was heady ook meeega populair, is ook lastig vergelijken :P maar dan nog is het naar mijn idee bij Radical echt totale gekte haha.
Headhunterz was echt de held voor iedereen tussen 2007-2011/12. Ook was/is hij extreem populair tussen de buitenlanders. Ik denk dat Headhunterz misschien nog wel iets populairder was, maar denk dat radical daar wel in de buurt van zit. Je ziet wel meer mensen met radical merchandise lopen, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat merchandise hebben nu ook populairder is ofzo dan vroeger.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Kan iemand weer even een dom grapje maken? De populariteit vergelijken tussen hhz en rr doet pijn aan mijn ogen.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Headical Runterz.

New live act confirmed.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Millard Fillmore wrote:Kan iemand weer even een dom grapje maken? De populariteit vergelijken tussen hhz en rr doet pijn aan mijn ogen.
hahaha ja het wordt akelig serieus en nietszeggend zo he :lol:

Wordt wel weer tijd voor wat onzin.

edit: nieuwe pagina nieuwe kansen: WAT DENKEN JULLIE, SURPRISE ACTS JA/NEE??
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Nee
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
Ik vind een act "Bioweapon" nou niet echt hierbij passen, vanwege het thema.
De artiesten solo hebben wel op qlimax gestaan, maar niet als Bioweapon.
Last edited by Koen on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Is er een topic die de 100 pagina's heeft gehaald?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Pipa wrote:Is er een topic die de 100 pagina's heeft gehaald?
Qlimax (26-11-2011, Gelredome, Arnhem) (page 102)
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Ja komt surprise act, en ja dat is Ran-D. Die komt na Frequencerz.
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Beter headhunterz half uur solo als suprise act
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Beter 99 paginas aan speculaties en een pagina daadwerkelijke info.

Laat ik jullie uit de droom halen, een directe bron die meewerkt aan Qlimax dit jaar heeft me verteld dat er geen surprise acts zijn. Het is zoals het er staat. Niks komt.
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Oke kan die directe vron dan vertelen wie er erg lang gaat draaien?