whahahahaha

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxxer
- 808 posts member since 2012
- last seen 30 minutes ago
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 16 hours ago
Hahaha dit topic gaat af en toe ineens van 0 tot 100.
Coone heeft het anthem gemaakt, dus die komt op het podium uit een vliegende bezemkast gekropen?
Nee Coone is een dreuzel maar van B-front heb ik al langer het vermoeden dat hij op Zweinstein zat, ik bedoel zijn bekendste plaat is "MAGIC" en hij lijkt op Ron Wemel.wrote:Coone heeft het anthem gemaakt, dus die komt op het podium uit een vliegende bezemkast gekropen?
En dan komen Headhunterz & Wildstylez op scheurbek de hippogrief vanuit The Zero Hour aanvliegen op het podium omdat ze net de tijdverdrijver gebruikt hebben haha echt vet gr.
jezus, hoe komt dit allemaal op in jullie hersenpan (snap je)
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Scheer je weg, met je dreuzelpraat!wrote:jezus, hoe komt dit allemaal op in jullie hersenpan (snap je)
qlimax merch staat online
http://store.q-dance.com/nl/qlimax/
http://store.q-dance.com/nl/qlimax/
-
S
Beetje Rundfunk kijken.wrote:jezus, hoe komt dit allemaal op in jullie hersenpan (snap je)
Zouden Headhunterz en Wildstylez ook nog solo tijd krijgen?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 16 hours ago
Hoop indd op een solo van Heady Potter
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Vrijwel zeker dat er minstens 2 nieuwe headhunterz en wildstylez platen komen. Anders maak je geen speciaal mapje aan 
Wat een kwats.wrote:Vrijwel zeker dat er minstens 2 nieuwe headhunterz en wildstylez platen komen. Anders maak je geen speciaal mapje aan
wrote:Inb4 halve house meuk platen
wrote:Hoop indd op een solo van Heady Potter
wrote:wrote:Hoop indd op een solo van Heady Potter![]()

Misschien komt de stage dit jaar wel op de lange zijde 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Of op de parkeerplaats.wrote:Misschien komt de stage dit jaar wel op de lange zijde
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik hoop het niet. Dat was in 2010 niet zo een succes.wrote:Misschien komt de stage dit jaar wel op de lange zijde