Welk soort bier zouden jullie hier graag drinken??
Het liefst Bavaria of Heineken, maar Leffe gaat ook nog welwrote:Welk soort bier zouden jullie hier graag drinken??
Het liefst Bavaria of Heineken, maar Leffe gaat ook nog welwrote:Welk soort bier zouden jullie hier graag drinken??
Inb4 Norther66 die alle soorten bier behalve Hertog Jan gaat afzeikenwrote:Welk soort bier zouden jullie hier graag drinken??
wrote:Inb4 Norther66 die alle soorten bier behalve Hertog Jan gaat afzeikenwrote:Welk soort bier zouden jullie hier graag drinken??
Zal zeker weer op water basis zijn net als bij elk ander festivalwrote:Bier in het Gelredome is in ieder geval niet te zuipen. Zelfde bier als bij het voetbal en dat is pure zooi.
Wat heeft Jupiler de laatste jaren nou gepresteerd dat ze het al verdienen om op Qlimax te staan? Waarschijnlijk wordt het inderdaad weer gewoon Heineken, omdat dat nu eenmaal een bekende naam is voor buitenlanders.wrote:Ik hoop dat Jupiler hier staat, maar dat is dromen. Alles wijst er op dat Heineken het dit jaar weer is.
Jupiler is in België heel groot hoor, daar verkijk je je nog op. Het komt gewoon door die brouwkartels, het wordt allemaal zo voorspelbaar. Gun zo'n talentvolle brouwer als Jupiler ook eens een plek op je evenement. En als het dan toch moet voor de Italianen mag Peroni ook wel een keer.wrote: Wat heeft Jupiler de laatste jaren nou gepresteerd dat ze het al verdienen om op Qlimax te staan? Waarschijnlijk wordt het inderdaad weer gewoon Heineken, omdat dat nu eenmaal een bekende naam is voor buitenlanders.
wrote:Inb4 Norther66 die alle soorten bier behalve Hertog Jan gaat afzeikenwrote:Welk soort bier zouden jullie hier graag drinken??
Misschien een idee om een combinatie hiervan te verzinnen? Kunnen we nog net iets sneller naar de haaien.wrote:Als ze speciaal bier op festivals zouden gaan verkopen zou ik nog sneller naar de haaien gaan dan welke drugs dan ook
Not sure ifwrote:Heeft niet veel met Qlimax te maken, Gelredome is gewoon Heineken.
Of net als ik vorig jaarwrote:Haha ja goed plan, 80e betalen en zsm slapend op de tribune zitten.
the italian experience.
wrote:Als ze speciaal bier op festivals zouden gaan verkopen zou ik nog sneller naar de haaien gaan dan welke drugs dan ook
Desperados 'speciaal' bierwrote:wrote:Als ze speciaal bier op festivals zouden gaan verkopen zou ik nog sneller naar de haaien gaan dan welke drugs dan ook
Op defqon dit jaar verkochten ze serieus speciaal bier. Bij een speciaal tentje bij de chill-out area was dat.
wrote:Als ze speciaal bier op festivals zouden gaan verkopen zou ik nog sneller naar de haaien gaan dan welke drugs dan ook
Fantasywrote:Als ze speciaal bier op festivals zouden gaan verkopen zou ik nog sneller naar de haaien gaan dan welke drugs dan ook
wrote:Duvel serveren op Qlimax. Dan lig ik om 11 uur al tussen de fransen vrees ik
Moeten we trouwens niet even ontopic gaan voordat de mods weer boos worden? Ik ben benieuwd welke act(s) 1.5 uur gaan staan.
Nee, ze hadden echt speciaal bier. Bij de Chill out verkochten ze La Trappe en duvel en nog een hoop spul.wrote:Desperados 'speciaal' bierwrote:wrote:Als ze speciaal bier op festivals zouden gaan verkopen zou ik nog sneller naar de haaien gaan dan welke drugs dan ook
Op defqon dit jaar verkochten ze serieus speciaal bier. Bij een speciaal tentje bij de chill-out area was dat.![]()
Mee maar wat Rick zegtwrote:Als ze speciaal bier op festivals zouden gaan verkopen zou ik nog sneller naar de haaien gaan dan welke drugs dan ook