wrote: Tevens hoop ik ook op World Outside.
B-Front, als je dit leest draai deze parel gewoon op Qlimax! Kippevel moment gegarandeerd.
Hoe zit het trouwens met die release
wrote: Tevens hoop ik ook op World Outside.
wrote:World outside MOET echt gedraaid worden.
wrote:wrote:World outside MOET echt gedraaid worden.
Ja. Bijna.wrote:FUCK DE MODERATORS
Nou nee want vond nou niet bepaald duidelijk waarom hij dicht ging in de eerste plaats maar als het gaat om die bovenstaande reden vind ik die persoonlijk erg zwak. Maarja dat is dan een meningsverschil.wrote:En nu ophouden met al die onzin over platen die je wilt horen. Dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was.
Top idee.wrote:Hmm we hebben allemaal wel veel eisen voor de setjes straks, zeg. Zullen we anders voor iedere artiest vast de tracklist te maken en die naar ze op sturen? Scheelt ze zelf ook weer wat voorbereiding dus lijkt me een win-win voor iedereen.
RTM93, je hebt een heel mooi topic voor dit:wrote:Nou nee want vond nou niet bepaald duidelijk waarom hij dicht ging in de eerste plaats maar als het gaat om die bovenstaande reden vind ik die persoonlijk erg zwak. Maarja dat is dan een meningsverschil.wrote:En nu ophouden met al die onzin over platen die je wilt horen. Dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was.
Het was nou niet bepaald ongezellig ofzo.
En dit is een mening, aangezien er wel mensen zich aan stoorde. Namelijk o.a. ik, gruwelijk irritant om paginas over tracks door te lezen, zonder dat er daadwerkelijk iets over het feest gesproken word..wrote: Het was nou niet bepaald ongezellig ofzo.
wrote:Weet iemand toevallig hoe laat de pendelbussen gaan rijden vanaf het station?
Shuttle bus
There is a shuttle bus service between Arnhem Central station and GelreDome. The first shuttle bus to GelreDome departs at 19:00. The first shuttle bus in the morning departs at 06:00.
Tickets for the shuttle bus are only available at the shuttle stop. A ticket (return) costs €5,-.
Volgens de Qlimax site vanaf zeven uur.wrote:Weet iemand toevallig hoe laat de pendelbussen gaan rijden vanaf het station?
Orionsingelwrote:Mensen tips/ideeën voor parkeren?
Zag dat er 2 soorten parkeertickets waren, maar goed prijzig.
In de buurt ergens te parkeren?
Bij winkelcentrum Kronenburg kun je goed terecht (en gratis), vijf minuutjes lopen naar het stadion.wrote:Mensen tips/ideeën voor parkeren?
Zag dat er 2 soorten parkeertickets waren, maar goed prijzig.
In de buurt ergens te parkeren?
Waar wil je het tot Qlimax over gaan hebben dan?wrote:RTM93, je hebt een heel mooi topic voor dit:wrote:Nou nee want vond nou niet bepaald duidelijk waarom hij dicht ging in de eerste plaats maar als het gaat om die bovenstaande reden vind ik die persoonlijk erg zwak. Maarja dat is dan een meningsverschil.wrote:En nu ophouden met al die onzin over platen die je wilt horen. Dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was.
Het was nou niet bepaald ongezellig ofzo.
Welke track wil jij nog live horen
En dit is een mening, aangezien er wel mensen zich aan stoorde. Namelijk o.a. ik, gruwelijk irritant om paginas over tracks door te lezen, zonder dat er daadwerkelijk iets over het feest gesproken word..wrote: Het was nou niet bepaald ongezellig ofzo.
Waarschijnlijk over headhunterz en project one :')
Waar wil je het tot Qlimax over gaan hebben dan?