Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betreft Deetox, ik had haar dit jaar ook absoluut niet verwacht op Qlimax. Ik ben van mening dat ze wel ontzettend gepushed wordt vanuit Q-Dance, maar vind het wel vet dat ze er staat. Alleen dat B-Front er niet staat kan ik gewoon niet begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al jaren roepen mensen dat het ondenkbaar is dat er een artiest van Theracords op qlimax komt te staan, dan komen ze met iets onverwachts en dan is het ineenkeer onverdient? B-Front heeft er toch al een keer gestaan of niet.

Had hem ook net zo graag gezien, daar niet van, maar om nou in termen als 'onverdiend' te praten. Dan zou je elk jaar al blind de line-up in kunnen vullen. Onverwachte namen als dit zorgen er wmbt voor dat het net wat meer varieert qua stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noisecontrollers en Wildstylez :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:40 
 
Hardtraxxer

Wow onverwachts deetox als je bedenkt dat e-force, radical redemption, digital punk en warface er nog nooit hebben gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Wat betreft Deetox, ik had haar dit jaar ook absoluut niet verwacht op Qlimax. Ik ben van mening dat ze wel ontzettend gepushed wordt vanuit Q-Dance, maar vind het wel vet dat ze er staat. Alleen dat B-Front er niet staat kan ik gewoon niet begrijpen.

Het is de welbekende vriendjespolitiek. Deetox wordt gepusht door Q. Maar ik kan me niet herinneren dat een Roughstate artiest crypsis of DP een solotrack van haar heeft gedraaid. Wat wel de pioniers zijn van de raw scene. Dat betekent dat haar tracks nog niet interessant genoeg zijn. Haar solos zijn echt niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onzin om te roepen dat het niet verdiend zou zijn, ze stond toch ook op Hard Bass dit jaar en is alleen maar gegroeid.

janlul schreef:
Wow onverwachts deetox als je bedenkt dat e-force, radical redemption, digital punk en warface er nog nooit hebben gestaan.


die verdient het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Al jaren roepen mensen dat het ondenkbaar is dat er een artiest van Theracords op qlimax komt te staan, dan komen ze met iets onverwachts en dan is het ineenkeer onverdient? B-Front heeft er toch al een keer gestaan of niet.

Had hem ook net zo graag gezien, daar niet van, maar om nou in termen als 'onverdiend' te praten. Dan zou je elk jaar al blind de line-up in kunnen vullen. Onverwachte namen als dit zorgen er wmbt voor dat het net wat meer varieert qua stijlen.


Ik vind deetox nog te vroeg om dit jaar al op qlimax te staan, ze is nog teveel bezig met leren en groeien. Wellicht volgend jaar of over 2 jaar, zou meer verdiend zijn geweest (afhankelijk van hoe ze zich ontwikkelt)
Als je zonodig een theracords artiest wil hebben, had thera zelf het meer verdiend..

Neemt niet weg natuurlijk dat ik het deetox wel gun er te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ach mbt tot qlimax is de line-up nooit goed :P

enige waar ik me aan ga irriteren is villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:42 
 

Pipa schreef:
Het is de welbekende vriendjespolitiek. Deetox wordt gepusht door Q. Maar ik kan me niet herinneren dat een Roughstate artiest crypsis of DP een solotrack van haar heeft gedraaid. Wat wel de pioniers zijn van de raw scene. Dat betekent dat haar tracks nog niet interessant genoeg zijn. Haar solos zijn echt niks aan


Dit dus! En dat Q dit nu zelfs ook al doorvoert op Qlimax vind ik echt een hele rare keus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ach mbt tot qlimax is de line-up nooit goed :P

enige waar ik me aan ga irriteren is villain


Dit inderdaad, waarom in godsnaam geen Ruffian meer? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Digital Punk er had gestaan ipv Deetox was het hier he-le-maaaal los gegaan denk ik :lol:

Bij Deetox kun je tenminste nog verassingen verwachten, fucking 'Just a Memory' op Qlimax horen mensen :drool:

Heb het nu wel genoeg opgenomen voor haar :lol: maar ben gewoon echt blij met de line-up :$

En het is toch nooit goed bij Qlimax inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wat een onzin om te roepen dat het niet verdiend zou zijn

Dit. Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ach mbt tot qlimax is de line-up nooit goed :P

enige waar ik me aan ga irriteren is villain


Jup zolang ik al naar qlimax ga, is het altijd ruffian geweest. Ruffian is voor mij gewoon onderdeel van het meubilair.. Zal 'wennen' worden villain er ineens te zien staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:45 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Wat een onzin om te roepen dat het niet verdiend zou zijn, ze stond toch ook op Hard Bass dit jaar en is alleen maar gegroeid.

janlul schreef:
Wow onverwachts deetox als je bedenkt dat e-force, radical redemption, digital punk en warface er nog nooit hebben gestaan.


die verdient het niet.


Ik bedoel alleen dat ik dit soort artiesten eerder op qlimax had verwacht dan deetox :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:45 
 

Ik ben dan echt benieuwd waarom mensen het wel verdiend vinden! :) En dan de podia waar ze heeft gestaan door het pushen van Q niet meenemen aub ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox, welke klapmongool heeft dat bedacht dan. Echt compleet van de pot gerukt. En Villain... Dat wordt nog even serieus overwegen of ik echt wel ga of niet want die battles slaan ook echt helemaal nergens op. Noisecontrollers & Wildstylez, Atmozfears en Frequencerz zijn de enige vermakelijke acts voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart & Ran-D, Adaro & Zatox en bovenal MC fucking Villain: KOTS! :sick:

NC&WS, BM, Deetox en mogelijk Freqz maken gelukkig een boel goed. Ik mis alleen wel een B-Front! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx'er dan dit kan het niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prima Line-Up imo.

Het is Qlimax, als je hier wat minder commerciele namen verwacht ben je gewoon dom bezig.
Qlimax ga je heen voor de show en de sfeer en de leukere artiesten zijn mooi meegenomen.
Dus plez ga naar een ander specifiek feestje als je zo kieskeurig bent met een line up voor Qlimax.

Voor mij persoonlijk is het alleen tijdens Zatox & Adaro even afzien en ik weet niet wat ik bij Deetox moet verwachten, maar ik hoop niet dat ze een half A2R repertoire gaat draaien maar wel echt haar eigen dingen doet, misschien zelfs wat TC als Contrasts en zo.

En Tha Playah, called it en enorm blij mee, eindelijk weer een dikke Hardcore afsluiter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend vet voor Deetox, of het verdiend is da's het tweede :P . Verder niet van plan te gaan en is de line-up niet spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de line-up nog best te pruimen alleen waarom B-Front en/of Radical Redemption hier niet staan begrijp ik totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Prima Line-Up imo.

Het is Qlimax, als je hier wat minder commerciele namen verwacht ben je gewoon dom bezig.
Qlimax ga je heen voor de show en de sfeer en de leukere artiesten zijn mooi meegenomen.
Dus plez ga naar een ander specifiek feestje als je zo kieskeurig bent met een line up voor Qlimax.

Voor mij persoonlijk is het alleen tijdens Zatox & Adaro even afzien en ik weet niet wat ik bij Deetox moet verwachten, maar ik hoop niet dat ze een half A2R repertoire gaat draaien maar wel echt haar eigen dingen doet, misschien zelfs wat TC als Contrasts en zo.

En Tha Playah, called it en enorm blij mee, eindelijk weer een dikke Hardcore afsluiter :D


Ik kan het soms heerlijk oneens met je zijn, maar hier sla je de spijker op z'n kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:54 
 
Hardtraxx Elite

Radical veel meer verdiend dan deetox, en dan nog niet eens beginnen over bfront.. Wat een vriendjespolitiek!!!
Qlimax is ook niet meer zoals het is.

EDIT: Ik zit te denken of er nog goede soloplaten van haar bestaan, maar die zijn er gewoon niet. Alleen de collabs vind ik wel 'goed'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:55 
 
Hardtraxx Crew

hotymoty schreef:
Radical veel meer verdiend dan deetox, en dan nog niet eens beginnen over bfront..

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 16:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prima line up imo, gelukkig staat Zatox samen met Adaro, dan is het wellicht iets minder kut dan als ie solo zou staan. Zelfde geldt voor BH en Ran-D.

Deetox zag ik niet aankomen, misschien vinden ze Radical toch wat te hard ofzo? Heb geen idee eigenlijk.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten