Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 21:52 

Hardtraxx Veteran

Korsakoff ofzo dan maar, of Nosferatu.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 23:54 

Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Uh maar jij wilde toch ge PM-d wordt?

Ja, maandag had ik er twee weggegeven. Alleen gisteren wilde ik er nog een weggeven, en dan heeft het imo weinig nut om iemand van 3 dagen geleden te PM'en met een code met de kans dat deze niet gebruikt word. Hun konden ook gewoon mij een PM sturen gisteren en dan hadden ze natuurlijk wel een code kunnen ontvangen (een van de twee dan, had er nog maar een over).

Haha wat een crap, ik leg mijn verhaal uit en vraag aan je: ik hoor het wel van je! Verschillende malen gechecked natuurlijk gisteren gezien ik iets zou kunnen ontvangen (anders vraag ik ook niet om een code), maar geen gehoor. Beetje raar maargoed, c'est la vie, morgen zorgen dat ik alsnog kaarten fix
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 00:10 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig als de line-up ook maar een beetje goed is. Wil dit toch graag een keer meemaken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 09:36 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Nosferatu..

Nosferatu met zo'n setje als op decibel 2012 daar teken ik voor!! :list: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 11:49 

Hardtraxx Veteran

straks maar ff kaartjes fixen voor 2 vrienden....die van mezelf fix ik later wel ergens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:05 

Hardtraxx Beheerder

Delt-A schreef:
je ziet zelfs URLs

Citaat:
www.qlimax.com/B-Front
http://www.qlimax.com/Tatanka

etc.
Google verzint die links niet zomaar denk ik?
Als je er op klikt kom je bij gewoon home terecht, en /B-Front erachter typen werkt ook niet.

Vreemd..

Nvm: geeft met meer artiesten dan dat rijtje zo'n link, meer dan dat er op qlimax normaal zouden staan. Ik zie Brennan Heart dan bvb weer wel, En Zany.

Nee klopt, Google verzint dat niet. Maar dat kunnen ook oude URL's zijn die ooit dus geindexeerd zijn (wat hier volgens mij het geval is), maar niet meer bestaan. Google verwijdert die na een tijdje als de Google bot merkt dat de URL dus niet meer bestaat. Een redirect naar de homepage is redelijk standaard om gebruikers geen 404 voor te schotelen waar je niks aan hebt :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:31 

Hardtraxx Addict

Q-dance
Just now ·
VIP tickets voor ‪#‎Qlimax‬ zijn uitverkocht. Reguliere tickets zijn nog beschikbaar op http://qlimax.tickets.q-dance.nl.

Volgens Partyflock was VIP al binnen 6 minuten uitverkocht, volgens Q-Dance nu pas.
We zullen het weer zien hoelang 't duurt voordat de reguliere tickets ook uitverkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:33 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:

Q-dance
Just now ·
VIP tickets voor ‪#‎Qlimax‬ zijn uitverkocht. Reguliere tickets zijn nog beschikbaar op http://qlimax.tickets.q-dance.nl.

Volgens Partyflock was VIP al binnen 6 minuten uitverkocht, volgens Q-Dance nu pas.
We zullen het weer zien hoelang 't duurt voordat de reguliere tickets ook uitverkocht zijn.

vip was al binnen 10-15min sowieso uitverkocht, aangezien ik er toen doorheen kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

Wachtrij :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:46 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

dat zei je een kwartier geleden ook al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:51 

Donateur

Zijn de VIP tickets eigenlijk al uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:52 

Hardtraxx Elite

10 minuten wachtrij en had men tickets :) pas 13:30 opgestart. Klopt die wachtrij dan wel?
Zal me worst wezen, ik heb men tickets :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:52 

Hardtraxxer

Voor degene die nog wachten, open link in een nieuw tabblad! ik kon gelijk door terwijl die eerste nog steeds aan het wachten is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
10 minuten wachtrij en had men tickets :) pas 13:30 opgestart. Klopt die wachtrij dan wel?

stipt 13.00 wachtrij....13.40 pas er doorheen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:54 

Hardtraxx Elite

Paylogic heeft onze bestelling geannuleerd omdat ze het geld niet hebben ontvangen maar het is wel van de rekening af :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 13:59 

Hardtraxx Addict

DJ_Tim schreef:
Paylogic heeft onze bestelling geannuleerd omdat ze het geld niet hebben ontvangen maar het is wel van de rekening af :/

wtf? dat hoor ik voor het eerst, wel vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:01 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:

13:07 in de wachtrij, 13:57 erdoor. :')
Nee, wachtrij klopt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:01 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
dat zei je een kwartier geleden ook al...

Bedoel meer dat Atmozfears het geliked heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:02 

Hardtraxx Elite

Ben er voor de 2de keer al door :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:03 

Hardtraxx Veteran

Zo dan, een artiest liked iets op facebook! Atmozfears confirmed op Qlimax, Illuminati confirmed, 9/11 was a hoax etc. etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:04 

Hardtraxx Elite

Miwer schreef:
DJ_Tim schreef:

Ja super vreemd... Ik sta nu in de wachtrij maar ben benieuwd of het nog lukt... heel vervelend, zou de eerste keer qlimax zijn en had me erg erg op verheugd :(

EDIT: We hebben contact gehad met paylogic en die willen nu screenshots hebben en dan sturen ze het geld terug, als we nog tickets wilden moesten we zo snel mogelijk weer in de wachtrij gaan staan zeiden ze......
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Miwer schreef:
DJ_Tim schreef:

Ja super vreemd... Ik sta nu in de wachtrij maar ben benieuwd of het nog lukt... heel vervelend, zou de eerste keer qlimax zijn en had me erg erg op verheugd :(

Ik zou dan paylogic ff bellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:07 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:

Ja hebben we gedaan:

Citaat:
We hebben contact gehad met paylogic en die willen nu screenshots hebben en dan sturen ze het geld terug, als we nog tickets wilden moesten we zo snel mogelijk weer in de wachtrij gaan staan zeiden ze......
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 14:12 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
hurricane schreef:

Ja hebben we gedaan:

Citaat:
We hebben contact gehad met paylogic en die willen nu screenshots hebben en dan sturen ze het geld terug, als we nog tickets wilden moesten we zo snel mogelijk weer in de wachtrij gaan staan zeiden ze......

Heel erg vaag!! Maargoed dan maar opnieuw proberen.. Kwam er zojuist na een paar minuten nog gewoon doorheen dus het lijkt mee te vallen met de stormloop op kaarten
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten