Binnen

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kreeg antwoord binnen 5 minuten, tickets binnen! 
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Ik na een uur nog steeds niets, iemand een extra code over?wrote:Kreeg antwoord binnen 5 minuten, tickets binnen!
Het duurde bij mij precies 4 minuten haha
72,50 zonder service kosten, 77,25 met service kosten.
Ondanks de bespottelijk hoge prijs toch maar weer 1 gekocht
72,50 zonder service kosten, 77,25 met service kosten.
Ondanks de bespottelijk hoge prijs toch maar weer 1 gekocht
-
XHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2013
- last seen May 2018
Leuk, die pre-sale codes! Jammer dat ik er (nog?) geen heb. Welk nummer hebben jullie ingezonden?
Ik dacht meteen aan Tonight van Headhunterz Wildstylez en Noisecontrollers.
Bij nader inzien vind ik Live the moment en Sutra ook wel nummers die het échte Qlimax gevoel geven.
Bij nader inzien vind ik Live the moment en Sutra ook wel nummers die het échte Qlimax gevoel geven.
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
B-front Mysterias 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Mailtje gestuurd! Ben benieuwd... Als ik code krijg aanwezig. Anders helaas niet want ben er niet tijdens ticketverkoop 
Email verzonden alleen nog geen antwoord, hopelijk krijg ik nog een presale code en anders met de voorverkoop proberen tickets te kopen.
wrote:Leuk, die pre-sale codes! Jammer dat ik er (nog?) geen heb. Welk nummer hebben jullie ingezonden?
Ik had A Storm Coming - Gunz for Hire.
Was in 2013 m'n eerste feest ooit, als ik die track hoor krijg ik dat hele beeld van die show weer voor me

Sound rush op Qlimax ? zou wel zeer vet zijn.
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Had de hoop al een beetje opgegeven, maar het is gelukt! Eerste keer Qlimax is een feit!

Inmiddels al twee uur verstreken sinds mijn eerste mailtje voor een presale code.
Hopelijk zullen ze na 8 uur nog codes uitdelen maar niet aan degene die na 20:00 pas de mail hebben verstuurd.
Hopelijk zullen ze na 8 uur nog codes uitdelen maar niet aan degene die na 20:00 pas de mail hebben verstuurd.
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Bij mij heeft het 2,5 uur geduurd zo'n beetjewrote:Inmiddels al twee uur verstreken sinds mijn eerste mailtje voor een presale code.
Heb vijf keer een mail gestuurd en heb twee codes gekregen (tot nu toe), dus mocht je niks krijgen dan heb ik er wel een voor je
Vijf mails met een e-mail of ook vijf e-mailadressen?wrote:Bij mij heeft het 2,5 uur geduurd zo'n beetjewrote:Inmiddels al twee uur verstreken sinds mijn eerste mailtje voor een presale code.
Heb vijf keer een mail gestuurd en heb twee codes gekregen (tot nu toe), dus mocht je niks krijgen dan heb ik er wel een voor je
Thanks, als je hem tot morgen wilt bewaren, en als ik dan nog niks binnen heb gekregen, dan zou 't wel fijn zijn.
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Vier adressen gebruiktwrote:Vijf mails met een e-mail of ook vijf e-mailadressen?wrote:Bij mij heeft het 2,5 uur geduurd zo'n beetjewrote:Inmiddels al twee uur verstreken sinds mijn eerste mailtje voor een presale code.
Thanks, als je hem tot morgen wilt bewaren, en als ik dan nog niks binnen heb gekregen, dan zou 't wel fijn zijn.
Ziet er heel hebberig uit, maar aangezien ik zaterdag moet werken moest ik per se een code hebben.
Lees ik dit om 5 voor 20u xD Hopelijk nog op tijd 
Vanmiddag om 4 uur een mail gestuurd en nu net de code binnen gekregen!
Dus wacht rustig af zou ik zeggen
Ik ga niet veel anders kunnen doen héwrote:Vanmiddag om 4 uur een mail gestuurd en nu net de code binnen gekregen!
Al hoop ik er wel op want zaterdag is het ook een slecht moment voor me.
Code over..
Degene die mij het eerst een PB stuurt mag 'm hebben
En weg is de code
En weg is de code
Last edited by Spitta on , edited 1 time in total.
Ben zeker te laat?wrote:Code over..
Edit: Yes! Thanks voor de presale code!
even 4 voorschieten is ook echt een rib uit je lijf, tering hee
Maargoed, heb 3 vrienden blij gemaakt! Als de line-up een beetje meevalt ben ik er zeker bij
Maargoed, heb 3 vrienden blij gemaakt! Als de line-up een beetje meevalt ben ik er zeker bij
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
kan iemand mij ticket prijs alvast geven?
wrote:Ticketprijzen:
REGULAR TICKET € 72,50 EUR
VIP TICKET € 95,00 EUR