Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
BuzzLightyear schreef:
Rickzel schreef:
Mij ook een raadsel waarom mijn reactie verwijderd is, maargoed. :/

OT omdat het moet: poeh poeh wat zie ik tegen Zatox op zeg.

Dito, maar tijdens die set ga ik mooi even een hapje eten. Problem solved. :P

Ik denk dat Adaro de set nog wel weet te redden.

Ja, daar hoop ik wel op inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
BuzzLightyear schreef:
Rickzel schreef:
Mij ook een raadsel waarom mijn reactie verwijderd is, maargoed. :/

OT omdat het moet: poeh poeh wat zie ik tegen Zatox op zeg.

Dito, maar tijdens die set ga ik mooi even een hapje eten. Problem solved. :P

Ik denk dat Adaro de set nog wel weet te redden.

Ik twijfel zelfs daarover, Adaro stelde me tot 2 jaar geleden nooit teleur maar de laatste tijd vind ik het ook steeds voorspelbaarder worden. Dieptepunt was imo toch wel de afsluitset of Defqon.1, toen heb ik me oprecht 3 kwartier staan vervelen.

Maar goed, het zal verder allemaal wel meevallen, ga me toch wel vermaken want show en gezelligheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 13:17 
 

The Skribbler schreef:
Adaro stelde me tot 2 jaar geleden nooit teleur maar de laatste tijd vind ik het ook steeds voorspelbaarder worden. Dieptepunt was imo toch wel de afsluitset of Defqon.1, toen heb ik me oprecht 3 kwartier staan vervelen.


Exact dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er ook bang voor dat Adaro dat gaat redden als ik eerlijk ben, maar ga m'n avond er niet door laten vergallen ofzo, wordt vast een prima avond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Adaro stelde me tot 2 jaar geleden nooit teleur maar de laatste tijd vind ik het ook steeds voorspelbaarder worden.


Ik heb dat sinds zijn comeback in augustus ´14. Volgens mij heeft hij tijdens zijn herstel iets te vaak bezoek gehad van Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds het probleem met zijn oren is Adaro inderdaad heel ver afgezakt. Van überbaas naar een DJ die ik niet meer zou bezoeken bij een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 15:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Maar.. maar.. maar ik vind de setjes van Adaro nog steeds leuk :cry:


Mooi toch? Niks mis mee.

Het is niet dat ik me er compleet niet op kan vermaken, maar net als een deel hier zegt, dat setje op Defqon.1 vond ik 10x niks.
Nogmaals, ik had gewoon gehoopt dat ze Ran-D & Adaro samen hadden neergezet en dan Zatox & Brennan Heart als duo. Ik snap ook niet echt waarom ze dat niet doen, zo passen ze toch veel beter.
Ran-D & Adaro zou ik wel willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Sinds het probleem met zijn oren is Adaro inderdaad heel ver afgezakt. Van überbaas naar een DJ die ik niet meer zou bezoeken bij een feest.


Ik sluit me hierbij aan, ook qua tracks vond ik hem "vroeger" een stuk sterker dan wat hij tegenwoordig maakt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer een bak onzin verwijderd en een warn uitgedeeld. Graag even lief doen tegen elkaar en het een beetje on-topic houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:38 
 

Zenda schreef:
Weer een bak onzin verwijderd en een warn uitgedeeld. Graag even lief doen tegen elkaar en het een beetje on-topic houden ;)


Hebben jullie nieuwe regels ingevoerd ofzo? Want zoveel onzin vond ik er niet staan! Gewoon een discussie over meningen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het ging in dit geval (iig het deel wat ik verwijderd heb) om een onzinnige post van degene die de warn ontvangen heeft en enkele reacties die er op hapten of verder probeerden uit te lokken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste discussies hier eindigen echter in persoonlijke aanvallen omdat geen van de partijen bereid is de mening van de ander te accepteren en dat kan weer niet door de beugel.
Denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vannacht geen anthem voorbij horen komen bij Unlocked?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:37 
 
Hardtraxxer

Misschien volgend weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticketswap staat lekker vol. Is dat altijd zo of vinden velen de line up tegenvallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:10 
 
Hardtraxx Addict

DL22 schreef:
Ticketswap staat lekker vol. Is dat altijd zo of vinden velen de line up tegenvallen?

Wat me meer op valt is dat er veel voor de normale prijs staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Ticketswap staat lekker vol. Is dat altijd zo of vinden velen de line up tegenvallen?


Het is altijd zo geweest maar Ticketswap is nu de bekendste plek om je tickets te verkopen. Eerst stonden alle kaarten verdeeld over het internet en nu verzameld op 1 plek en dus lijkt het alsof er veel te koop is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Worden 25k kaarten verkocht he. Dus dat er een paar honderd van eigenaar wisselen is wel te begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Worden 25k kaarten verkocht he. Dus dat er een paar honderd van eigenaar wisselen is wel te begrijpen.


Dat vroeg ik mij trouwens af, ik las ergens dat ze bij Hard Bass 30k kaarten verkochten. Is dat zo? of zijn dat er ook gewoon 25k?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb er dus een paar over. Wil er natuurlijk geen verlies op maken. Wanneer kan ik ze er het best opzetten? Een paar dagen van te vore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 20:19 
 
Hardtraxxer

Waar blijft het anthem verdomme :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 13:50 
 
Hardtraxxer

stanlesz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Worden 25k kaarten verkocht he. Dus dat er een paar honderd van eigenaar wisselen is wel te begrijpen.


Dat vroeg ik mij trouwens af, ik las ergens dat ze bij Hard Bass 30k kaarten verkochten. Is dat zo? of zijn dat er ook gewoon 25k?


25.000 is volgens mij een flink aantal jaar terug. Zijn niet echt aantallen over te vinden, door de decks boven de tribunes mogen er veel meer mensen naar binnen dan jaren geleden. Vaak kom je het getal 35.000 tegen voor Qlimax, maar nooit een bevestiging van Q-dance gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LaBierre schreef:
stanlesz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Worden 25k kaarten verkocht he. Dus dat er een paar honderd van eigenaar wisselen is wel te begrijpen.


Dat vroeg ik mij trouwens af, ik las ergens dat ze bij Hard Bass 30k kaarten verkochten. Is dat zo? of zijn dat er ook gewoon 25k?


25.000 is volgens mij een flink aantal jaar terug. Zijn niet echt aantallen over te vinden, door de decks boven de tribunes mogen er veel meer mensen naar binnen dan jaren geleden. Vaak kom je het getal 35.000 tegen voor Qlimax, maar nooit een bevestiging van Q-dance gezien.


Ik ben nu 2 keer bij Hard Bass geweest, en 2 keer bij Qlimax. Maar ik heb toch altijd het gevoel dat er bij Qlimax aanzienlijk minder mensen zijn? Dat kan ook te maken hebben met die buitenlanders, die na 3 uur massaal in slaap vallen op de tribunes.. Maar dat weet ik dus niet zeker.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten