Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 okt 2015 09:22 
 

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2015 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

godver dit topic :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2015 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed topic nu wil ik naar qlimax :lol:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2015 10:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! Met zn allen bovenop een nieuw lid springen terwijl hij de feiten gewoon op tafel legt! Zijn altijd weer dezelfde!


Ga eens snapchats sturen jij.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2015 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

poephark schreef:
Leef nog hoor! Mijn hark had het begeven maar op Harktplaats een nieuwe gevonden gelukkig. Wat die stage betreft, nog geen idee -.- 'Hoop' iets met lichtgevende wc-brillen met Theracordsstickers, pleeborstels met lasers erin en Deetox op een uitschuifbare hark over het publiek. Ohja en opblaasbare keutels die het publiek ingeworpen worden.

Dan is het een go en neem ik mijn nieuwe tweedehands hark mee!


:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2015 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poephark schreef:
Leef nog hoor! Mijn hark had het begeven maar op Harktplaats een nieuwe gevonden gelukkig. Wat die stage betreft, nog geen idee -.- 'Hoop' iets met lichtgevende wc-brillen met Theracordsstickers, pleeborstels met lasers erin en Deetox op een uitschuifbare hark over het publiek. Ohja en opblaasbare keutels die het publiek ingeworpen worden.

Dan is het een go en neem ik mijn nieuwe tweedehands hark mee!


Kippenvel :cry:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2015 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezellig jongens, we gaan naar Qlimax! eerst even kijken op zo'n forum, hardtraxx of ik nog wat nuttige informatie kan vi.... laatmaar.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2015 14:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Gezellig jongens, we gaan naar Qlimax! eerst even kijken op zo'n forum, hardtraxx of ik nog wat nuttige informatie kan vi.... laatmaar.

:lol:
Bericht Geplaatst op 18 okt 2015 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! Met zn allen bovenop een nieuw lid springen terwijl hij de feiten gewoon op tafel legt! Zijn altijd weer dezelfde!

Hahahahahaha, baasje.
Bericht Geplaatst op 18 okt 2015 22:29 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Jordi schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! Met zn allen bovenop een nieuw lid springen terwijl hij de feiten gewoon op tafel legt! Zijn altijd weer dezelfde!

Hahahahahaha, baasje.

Fijn dat er toch nog mensen zijn die het snappen.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 02:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit moet wel een hele slechte troll wezen of een enorm achterlijk persoon :lol:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahah, schitterend hoe Dirk op zijn plek wordt gezet.


Ongekend dat zoveel mensen zich tegen Zephyrus keren.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kontlikkers.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 13:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
Hahahah, schitterend hoe Dirk op zijn plek wordt gezet.


:lol:

Nou dat zal hem leren zeg, poeh.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:24 
 
Hardtraxxer

Sommige mensen moeten ook gewoon is op hun plek gezet worden, zodat ze weer even weten waar ze staan.

Broken Balance is trouwens de persoon die de The Skribbler het hardst likt. Je hoeft maar een discussie met The Skribbler te starten en Broken Balance mengt zich er ook weer in. Af en toe reageert Broken Balance zelfs voor hem. Die Broken Balance zit echt letterlijk vuist diep in The Skribbler. Grow a pair of balls and inseminate a child for yourself that you can abuse.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ziek mooie post van Zephyrus met die quotes! Feitjes gewoon op tafel leggen :D
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Sommige mensen moeten ook gewoon is op hun plek gezet worden, zodat ze weer even weten waar ze staan.

Broken Balance is trouwens de persoon die de The Skribbler het hardst likt. Je hoeft maar een discussie met The Skribbler te starten en Broken Balance mengt zich er ook weer in. Af en toe reageert Broken Balance zelfs voor hem. Die Broken Balance zit echt letterlijk vuist diep in The Skribbler. Grow a pair of balls and inseminate a child for yourself that you can abuse.


Ik reageer niet voor Dirk, ik reageer gewoon op syndroompjes.

Als je mij ook zo intensief had gestalkt als je bij The Skribbeler deed dan wist je dat wel.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:28 
 

Zeph for president :yay: :clap: :beer: :worship:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
http://www.petitions24.com/we_want_ruffian_at_qlimax_2015

Nee.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ben dan ook maar een keer op Qlimax geweest, 2013, maar toen heb ik persoonlijk niet zo veel gemerkt van Ruffian, behalve dan bij de opening, maar dat was voor de show.
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me de bekende uitspraak van Ruffian "I am dancing with my shadow" nog als de dag van gister herinneren.
Toen had ik wel zoiets van :surrender:
Dus doe mij dan Villain maar ;)
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Sommige mensen moeten ook gewoon is op hun plek gezet worden, zodat ze weer even weten waar ze staan.

Broken Balance is trouwens de persoon die de The Skribbler het hardst likt. Je hoeft maar een discussie met The Skribbler te starten en Broken Balance mengt zich er ook weer in. Af en toe reageert Broken Balance zelfs voor hem. Die Broken Balance zit echt letterlijk vuist diep in The Skribbler. Grow a pair of balls and inseminate a child for yourself that you can abuse.


Spijker op z'n kop

fucking held
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:38 
 

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic heeft nu gewoon alles, poephark, quotes, discussies. Prachtig :lol: :lol: :lol:
Elke keer weer watertanden en in m'n handen wrijven als ik m'n laptop open doe :drool: :corn:
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten