:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite

godver dit topic :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict

Goed topic nu wil ik naar qlimax :lol:
Kraak... Piep...

Jordi schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! Met zn allen bovenop een nieuw lid springen terwijl hij de feiten gewoon op tafel legt! Zijn altijd weer dezelfde!

Ga eens snapchats sturen jij.
Hardtraxx Addict

poephark schreef:
Leef nog hoor! Mijn hark had het begeven maar op Harktplaats een nieuwe gevonden gelukkig. Wat die stage betreft, nog geen idee -.- 'Hoop' iets met lichtgevende wc-brillen met Theracordsstickers, pleeborstels met lasers erin en Deetox op een uitschuifbare hark over het publiek. Ohja en opblaasbare keutels die het publiek ingeworpen worden.

Dan is het een go en neem ik mijn nieuwe tweedehands hark mee!

Hardtraxx Veteran

poephark schreef:
Leef nog hoor! Mijn hark had het begeven maar op Harktplaats een nieuwe gevonden gelukkig. Wat die stage betreft, nog geen idee -.- 'Hoop' iets met lichtgevende wc-brillen met Theracordsstickers, pleeborstels met lasers erin en Deetox op een uitschuifbare hark over het publiek. Ohja en opblaasbare keutels die het publiek ingeworpen worden.

Dan is het een go en neem ik mijn nieuwe tweedehands hark mee!

Kippenvel :cry:
Hardtraxxer

Gezellig jongens, we gaan naar Qlimax! eerst even kijken op zo'n forum, hardtraxx of ik nog wat nuttige informatie kan vi.... laatmaar.
Kraak... Piep...

Rick B schreef:
Gezellig jongens, we gaan naar Qlimax! eerst even kijken op zo'n forum, hardtraxx of ik nog wat nuttige informatie kan vi.... laatmaar.

:lol:
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! Met zn allen bovenop een nieuw lid springen terwijl hij de feiten gewoon op tafel legt! Zijn altijd weer dezelfde!

Hahahahahaha, baasje.
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Jordi schreef:

Hahahahahaha, baasje.

Fijn dat er toch nog mensen zijn die het snappen.
Kraak... Piep...

Dit moet wel een hele slechte troll wezen of een enorm achterlijk persoon :lol:
Hardtraxxer

Hahahah, schitterend hoe Dirk op zijn plek wordt gezet.

Ongekend dat zoveel mensen zich tegen Zephyrus keren.
Hardtraxx Veteran

Kontlikkers.
Kraak... Piep...

Velocity schreef:
Hahahah, schitterend hoe Dirk op zijn plek wordt gezet.

:lol:

Nou dat zal hem leren zeg, poeh.
Hardtraxxer

Sommige mensen moeten ook gewoon is op hun plek gezet worden, zodat ze weer even weten waar ze staan.

Broken Balance is trouwens de persoon die de The Skribbler het hardst likt. Je hoeft maar een discussie met The Skribbler te starten en Broken Balance mengt zich er ook weer in. Af en toe reageert Broken Balance zelfs voor hem. Die Broken Balance zit echt letterlijk vuist diep in The Skribbler. Grow a pair of balls and inseminate a child for yourself that you can abuse.
Hardtraxx Veteran

Hardtraxx Veteran

Hahaha ziek mooie post van Zephyrus met die quotes! Feitjes gewoon op tafel leggen :D
Kraak... Piep...

Zephyrus schreef:
Sommige mensen moeten ook gewoon is op hun plek gezet worden, zodat ze weer even weten waar ze staan.

Broken Balance is trouwens de persoon die de The Skribbler het hardst likt. Je hoeft maar een discussie met The Skribbler te starten en Broken Balance mengt zich er ook weer in. Af en toe reageert Broken Balance zelfs voor hem. Die Broken Balance zit echt letterlijk vuist diep in The Skribbler. Grow a pair of balls and inseminate a child for yourself that you can abuse.

Ik reageer niet voor Dirk, ik reageer gewoon op syndroompjes.

Als je mij ook zo intensief had gestalkt als je bij The Skribbeler deed dan wist je dat wel.

Zeph for president :yay: :clap: :beer: :worship:
Donateur

hoebedoelje schreef:
http://www.petitions24.com/we_want_ruffian_at_qlimax_2015

Nee.
Kraak... Piep...

Ik ben dan ook maar een keer op Qlimax geweest, 2013, maar toen heb ik persoonlijk niet zo veel gemerkt van Ruffian, behalve dan bij de opening, maar dat was voor de show.
Hardtraxx Veteran

Ik kan me de bekende uitspraak van Ruffian "I am dancing with my shadow" nog als de dag van gister herinneren.
Toen had ik wel zoiets van :surrender:
Dus doe mij dan Villain maar ;)
Hardtraxxer

Zephyrus schreef:

Spijker op z'n kop

fucking held

:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran

Dit topic heeft nu gewoon alles, poephark, quotes, discussies. Prachtig :lol: :lol: :lol:
Elke keer weer watertanden en in m'n handen wrijven als ik m'n laptop open doe :drool: :corn:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten