Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 21:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Timmer schreef:
Khadber schreef:
Ik denk niet dat ik ga.. Gezien de gemengde reacties heb ik geen zin om 55/60 euro voor entree, 30 euro voor de reis en dan nog eten en drinken te kopen voor alleen een leuke show.


Klopt, ik ben eigenlijk nog nooit naar een q-dance feest geweest. Maar het lijkt me dat de kleinere feesten zoals summer festival of intents net zo gezellig kunnen zijn, goedkoop, gaan vaak ook meer vrienden mee (bij mij het geval), en niet zo ver! :thumbup:


Het feest moet je zelf ook een beetje zelf maken hoor...Als je zowieso "alleen voor een leuke show" daarheen gaat, kan je net zo goed de DVD kijken na afloop. Dan zie je zelfs nog meer. ;)
Het gevoel om zelf live bij zo'n "show" te zijn is onbeschrijfelijk vergeleken met het kijken van een DVD met beelden van die show.

Nog een paar dagen en dan als een mongool F5-en voor leven. Moet het toch een keer meegemaakt hebben, kan ik tenminste meepraten. Dat geluid zal me toch roesten, net of ik daar niet van los ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het gevoel om zelf live bij zo'n "show" te zijn is onbeschrijfelijk vergeleken met het kijken van een DVD met beelden van die show.

Nog een paar dagen en dan als een mongool F5-en voor leven. Moet het toch een keer meegemaakt hebben, kan ik tenminste meepraten. Dat geluid zal me toch roesten, net of ik daar niet van los ga.


+1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo denk ik daar ook over, want als ik kaartjes kan bemachtigen zaterdag, dan ben ik er ook. Dan zal het m'n eerste grote feest worden. En dat is dan niet een van de minste xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:

Het feest moet je zelf ook een beetje zelf maken hoor...Als je zowieso "alleen voor een leuke show" daarheen gaat, kan je net zo goed de DVD kijken na afloop. Dan zie je zelfs nog meer. ;)

Inderdaad! Dat maakt de meeste feesten goed, de sfeer. Telt bij mij toch zeker voor 50% mee als het niet meer is. Weet nog wel dat ik toen naar de eerste Ground Zero ging, was ook mijn eerste echte feest. Was qua decor, artiesten en alles niet eens heel boeiend maar het gevoel en de gezelligheid waren gewoon super. Maatje van me stond zo hard te stampen in de terrortent dat hij op z'n bek ging. Binnen 2 seconde stond hij weer overeind geholpen door 3 grote kale gasten. Zo'n sfeer is gewoon prachtig :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
59,50 incl. fee, is volgens mij hetzelfde als vorig jaar dan ;)


Ik denk dat zodra ze boven de 60 gaan zitten mensen misschien wel af gaan haken...

Maar ik snap niet dat mensen vinden dat je het alleen een leuke show kan noemen, vorig jaar was het écht helemaal geweldig.. Je moet gewoon even zoeken naar een plek waar het geluid goed is, en je de stage nog redelijk kan zien, en je kan los hoor!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update: kaarten zijn NIET te koop bij free record shop

en ik ben er dit jaar niet bij. Ga in November al op clubweekend en nog een 21 diner, dat is duur zat bij elkaar en minimaal net zo leuk ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
dawasiknie schreef:
59,50 incl. fee, is volgens mij hetzelfde als vorig jaar dan ;)


Ik denk dat zodra ze boven de 60 gaan zitten mensen misschien wel af gaan haken...

Maar ik snap niet dat mensen vinden dat je het alleen een leuke show kan noemen, vorig jaar was het écht helemaal geweldig.. Je moet gewoon even zoeken naar een plek waar het geluid goed is, en je de stage nog redelijk kan zien, en je kan los hoor!! :yay:

Gezellig, dat wordt een grote meeting bij de geluidstafel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Gezellig, dat wordt een grote meeting bij de geluidstafel ;)


Kans is aanwezig ja ;) vorig jaar stonden wij er ongeveer 20 meter schuin achter, geluid was perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
remkovzki schreef:
dawasiknie schreef:
59,50 incl. fee, is volgens mij hetzelfde als vorig jaar dan ;)


Ik denk dat zodra ze boven de 60 gaan zitten mensen misschien wel af gaan haken...

Maar ik snap niet dat mensen vinden dat je het alleen een leuke show kan noemen, vorig jaar was het écht helemaal geweldig.. Je moet gewoon even zoeken naar een plek waar het geluid goed is, en je de stage nog redelijk kan zien, en je kan los hoor!! :yay:

Gezellig, dat wordt een grote meeting bij de geluidstafel ;)


Hahah idd. Sowieso is Qlimax veel te druk, en ik heb ook vaker geroepen dat ik er niet meer heen ga. (na afgelopen jaar.) Heb er uberhaupt geen geld voor maar een maat van me wil waarschijnlijk m'n kaartje dokken omdat ie een week daarna een paar maanden op Curacao gelegerd wordt, zwemtraining ofzo jaja de duitser..
Dus misschien toch nog aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
maarten1410 schreef:
Gezellig, dat wordt een grote meeting bij de geluidstafel ;)


Kans is aanwezig ja ;) vorig jaar stonden wij er ongeveer 20 meter schuin achter, geluid was perfect!


Proberen kan altijd!
Vorig jaar ook geprobeerd te meeten met een paar jongens uit Zweden, maar dat ging helaas mis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
maarten1410 schreef:
Gezellig, dat wordt een grote meeting bij de geluidstafel ;)


Hahah idd. Sowieso is Qlimax veel te druk, en ik heb ook vaker geroepen dat ik er niet meer heen ga. (na afgelopen jaar.) Heb er uberhaupt geen geld voor maar een maat van me wil waarschijnlijk m'n kaartje dokken omdat ie een week daarna een paar maanden op Curacao gelegerd wordt, zwemtraining ofzo jaja de duitser..
Dus misschien toch nog aanwezig!


Druk? Dat ligt er ook echt aan waar je bent, vind het op de trappen altijd wel klote, beetje duwen enzo maar waar wij stonden vorige jaar (midden van de zaal, rechts) had je echt zat ruimte om los te gaan. Pogo'en had makkelijk gekund zonder dat je iemand zou raken -.-

Misschien had ik het ook niet moeten zeggen van de geluidstafel... daar wordt het nu wel druk. :x Er is ook goed geluid eeeeeeuh op de achterste tribune! Nee echt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha ik vond het geluid bijna nergens goed :P Behalve redelijk ver vooraan en inderdaad, rond de geluidstafel. Maar sta toch liever vooraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 14:42 
 
Hardtraxxer

ik vond de drukte vorig jaar hindelijker dan het geluid..heel DBST gemist toen ik 'even' drinken ging halen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen! schreef:
ik vond de drukte vorig jaar hindelijker dan het geluid..heel DBST gemist toen ik 'even' drinken ging halen :/

Dat zegt misschien meer over DBST :whistle:

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeroen! schreef:
ik vond de drukte vorig jaar hindelijker dan het geluid..heel DBST gemist toen ik 'even' drinken ging halen :/

Haha ja wij ook! Maar gingen ook heel bewust toen ff drinken halen, want wisten toch wel dat het ff kon duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 23:40 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Update: kaarten zijn NIET te koop bij free record shop

Hoe weet je dat zo zeker?
Ik wilde zaterdag nog wel met wat vrienden bij de FRS gaan staan voor kaarten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2009 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ach die drukte, tegen 5 uur gaat de helft toch kapot op de tribune liggen, dan is bij mij juist het moment dat ik weer wakker word en vol door knal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RiKe schreef:
Khadber schreef:
Update: kaarten zijn NIET te koop bij free record shop

Hoe weet je dat zo zeker?
Ik wilde zaterdag nog wel met wat vrienden bij de FRS gaan staan voor kaarten :mad:

Staat in het persbericht van Q-Dance, dus dat lijkt me heel zeker ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Hahaha ik vond het geluid bijna nergens goed :P Behalve redelijk ver vooraan en inderdaad, rond de geluidstafel. Maar sta toch liever vooraan :D


die mannen bij het geluid denken wij hebben goed geluid,, wat kan ons de rest barsten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 21:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Yeah nog een paar dagen en dan F5'en :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Mol schreef:
Hahaha ik vond het geluid bijna nergens goed :P Behalve redelijk ver vooraan en inderdaad, rond de geluidstafel. Maar sta toch liever vooraan :D


die mannen bij het geluid denken wij hebben goed geluid,, wat kan ons de rest barsten :D


Dan moeten ze die maar eens minder salaris gaan geven!!! >.<

Ik ga zaterdag iig proberen kaarten te regelen, heb er al zin in! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarneer komen ze nou is met meer infooooo................ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Waarneer komen ze nou is met meer infooooo................ :whistle:

Wat voor info wil je hebben?!
Zaterdag gewoon keihard F5'en, meer is dr niet van! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De prijs moet toch bekend worden! :P Of is dat morgen pas als je kaarten gaat bestellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Dat is morgen pas als je kaarten gaat bestellen!


:D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten