Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 20:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
FRArnold schreef:
Ik hoop hem zo te zien:

22:00 - 23:00 Josh & Wesz(waarschijnlijk zal dit niet gebeuren maar ze verdienen het)
23:00 - 0:00 Frontliner
0:00 - 1:00 HeadhunerZ
1:00 - 2:00 D-Block & S-Te-Fan
2:00 - 3:00 Noisecontrollers Live
3:00 - 4:00 WildstyleZ
4:00 - 5:00 Showtek
5:00 - 6:00 Zany of Tatanka
6:00 - 7:00 Kasparov of Endymion


Ik ga er toch vanuit dat Zatox ertussen moet staan..


Anders noem je ff 90% van de line-up van vorig jaar op :P

Hoop toch op wat anders dit jaar ^^

Maar Zany, Donkey Rollers, Noisecontrollers mogen er best wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2009 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alsjeblieft geen Zany solo! Dan liever DR-live, die zie ik wel graag.

Als ik dan toch al op iets moet hopen, hoop ik dat Tuneboy en Tatanka & Zatox sowieso in de line-up staan. De rest geloof ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding


^^ Was ik maar 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Ik hoop hem zo te zien:

22:00 - 23:00 Josh & Wesz(waarschijnlijk zal dit niet gebeuren maar ze verdienen het)
23:00 - 0:00 Frontliner
0:00 - 1:00 HeadhunerZ
1:00 - 2:00 D-Block & S-Te-Fan
2:00 - 3:00 Noisecontrollers Live
3:00 - 4:00 WildstyleZ
4:00 - 5:00 Showtek
5:00 - 6:00 Zany of Tatanka
6:00 - 7:00 Kasparov of Endymion


dit is veel te soft!!

zoiets als dit past bij qlimax: Avio Live, Daniele Mondello, Dana, Southstylers, Tat & Zat, Digital Punk & Profyler en Isaac
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 15:56 
 
Hardtraxxer

Dat past dus voor geen meter bij Qlimax, waar is de hardtrance DJ die altijd het eerste uur draait en waar is de hardcore DJ die altijd het laatste uur afsluit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop iig op Avio, DR, Frontliner en Zatox. Noisecontrollers hoeft van mij niet, DBSTF niet, en Hhz en Wildstylez ook niet tenzij ze met veel promo's komen :P Ben wel fan van DBSTF, Hhz en Wildstylez, maar heb ze toch best vaak gezien de afgelopen tijd :P
Als Hardcore afsluiting ook liever iets hards, en niet van die nobody said it was easy zooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom op mensen, niet zoveel dromen. Ga naar http://www.platinum-agency.com en kies je namen voor Qlimax. Avio, Mondello, Tommyknocker, Psyko Punkz en Coone vallen sowieso af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb weet ik niet zeker, word toch aardig gepolst, hetzelfde voor Psyko Punkz waar het wel inzit dat die naar platinum verkassen, maar het is niet waar de "dagjesmensen" van houden, en die mensen zal Qlimax wel op instemmen.. Ik gok hier op (NIET dat ik het zo zou willen)

Kamui
Isaac
Headhunterz pst. Gostosa (zie hem er wel voor aan om het voor de 2e keer te proberen)
Noisecontrollers
The Prophet
Technoboy/Tuneboy
Zany
Random hardcore act
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

kamui denk ik ook,,! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 22:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik hoop op het volgende:

22:00 - 23:00 Fausto
23:00 - 0:00 HeadhunterZ
0:00 - 1:00 D-Block & S-Te-Fan
1:00 - 2:00 Noisecontrollers LIVE
2:00 - 3:00 Technoboy
3:00 - 4:00 WildstyleZ
4:00 - 5:00 Tatanka
5:00 - 6:00 Zany
6:00 - 7:00 Tha Playah of The Viper
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2009 23:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Oeh als Kamui opent ben ik er wel vanaf het begin bij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 03:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

tat2dave schreef:
110% Anti Gelre Dome :sick: Vreselijk bagger geluid, ik heb er een paar feesten meegemaakt maar heb mezelf nu echt belooft noooooooit meer te gaan :sick:


juist dat vind ik nou ook :thumbdown:
week erop is het in belgie daar gaan wij heen ten eerste beter geluid en ten tweede geen gehaast bij het halen van kaarten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 13:41 
 
Hardtraxxer

Hardstylelover!! schreef:
tat2dave schreef:
110% Anti Gelre Dome :sick: Vreselijk bagger geluid, ik heb er een paar feesten meegemaakt maar heb mezelf nu echt belooft noooooooit meer te gaan :sick:


juist dat vind ik nou ook :thumbdown:
week erop is het in belgie daar gaan wij heen ten eerste beter geluid en ten tweede geen gehaast bij het halen van kaarten :thumbsup:


Ik ben 3x op Qlimax geweest en eigenlijk nooit last gehad van het geluid maar na HardBass dit jaar ben ik wel heel erg afgeknapt op het Gelredome idd. Denk daarom ook dat ik dit jaar geen Qlimax ga doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax/Gelredome staat dan misschien niet bekend om het goeie geluid maar ik vind het wel altijd een hele happening. Dus ook dit jaar wil ik het toch weer niet missen. Dan maar bij de geluidstafel in de buurt gaan staan, of vlak voor de speakers. De rest maken we wel goed met gezelligheid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik persoonlijk hoef een tatanka, hhz, noisecontrollers, dbstf niet te zien, vorige qlimax was het heel erg vet, maar een line-up met wat nieuwere Dj's zou ook wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand toevallig iets over de prijs!????

47,50....
54,00....
En op Partyflock hebben ze het zelf al over 59,50!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

59,50 incl. fee, is volgens mij hetzelfde als vorig jaar dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 16:49 
 
Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Qlimax/Gelredome staat dan misschien niet bekend om het goeie geluid maar ik vind het wel altijd een hele happening. Dus ook dit jaar wil ik het toch weer niet missen. Dan maar bij de geluidstafel in de buurt gaan staan, of vlak voor de speakers. De rest maken we wel goed met gezelligheid :yay:


+ het feit dat ik dit jaar genoeg feesten heb meegepakt (meer dan welk jaar dan ook tot nu toe, we blijven onszelf verbeteren ;)) en dit soort feesten toch ook op het budget drukken (55 voor kaartje, al gauw 20 voor het vervoer en 60 voor eten/drinken). Telt ook allemaal mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snor schreef:
maarten1410 schreef:
Qlimax/Gelredome staat dan misschien niet bekend om het goeie geluid maar ik vind het wel altijd een hele happening. Dus ook dit jaar wil ik het toch weer niet missen. Dan maar bij de geluidstafel in de buurt gaan staan, of vlak voor de speakers. De rest maken we wel goed met gezelligheid :yay:


+ het feit dat ik dit jaar genoeg feesten heb meegepakt (meer dan welk jaar dan ook tot nu toe, we blijven onszelf verbeteren ;)) en dit soort feesten toch ook op het budget drukken (55 voor kaartje, al gauw 20 voor het vervoer en 60 voor eten/drinken). Telt ook allemaal mee ;)

Ach, voor mij geldt hetzelfde hoor. Meer dan welk jaar maar toch blijf ik zeggen dat ik maar 1 keer jong ben, nu nog me benen kan gebruiken en ik dit soort feestjes niet wil missen. Ik sla DefQon altijd over dus daar spaar ik al geld met uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat ik ga.. Gezien de gemengde reacties heb ik geen zin om 55/60 euro voor entree, 30 euro voor de reis en dan nog eten en drinken te kopen voor alleen een leuke show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik denk niet dat ik ga.. Gezien de gemengde reacties heb ik geen zin om 55/60 euro voor entree, 30 euro voor de reis en dan nog eten en drinken te kopen voor alleen een leuke show.


Klopt, ik ben eigenlijk nog nooit naar een q-dance feest geweest. Maar het lijkt me dat de kleinere feesten zoals summer festival of intents net zo gezellig kunnen zijn, goedkoop, gaan vaak ook meer vrienden mee (bij mij het geval), en niet zo ver! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 19:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Ik denk niet dat ik ga.. Gezien de gemengde reacties heb ik geen zin om 55/60 euro voor entree, 30 euro voor de reis en dan nog eten en drinken te kopen voor alleen een leuke show.


Klopt, ik ben eigenlijk nog nooit naar een q-dance feest geweest. Maar het lijkt me dat de kleinere feesten zoals summer festival of intents net zo gezellig kunnen zijn, goedkoop, gaan vaak ook meer vrienden mee (bij mij het geval), en niet zo ver! :thumbup:


Het feest moet je zelf ook een beetje zelf maken hoor...Als je zowieso "alleen voor een leuke show" daarheen gaat, kan je net zo goed de DVD kijken na afloop. Dan zie je zelfs nog meer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk! Maarja.. Als ik dusdanige reacties hoor, ben ik wel een beetje huiverig.. En om dan een middag vrij te nemen en te gaan zitten f5-en, gewoon weinig zin in dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga sowiezo!! Prijs maakt niet uit!! Gewoon 9 uur lang losgaan en genieten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2009 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylelover!! schreef:
tat2dave schreef:
110% Anti Gelre Dome :sick: Vreselijk bagger geluid, ik heb er een paar feesten meegemaakt maar heb mezelf nu echt belooft noooooooit meer te gaan :sick:


juist dat vind ik nou ook :thumbdown:
week erop is het in belgie daar gaan wij heen ten eerste beter geluid en ten tweede geen gehaast bij het halen van kaarten :thumbsup:

Dit jaar terug in Belgie ?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten