Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 17:14 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Nipsen schreef:
Jaja kaartjes binnen:D
21 november QLIMAX
22 november 12:30 Feyenoord - utreg.
wordt een zuur weekend:P:D

Nee toch hahaha. Jezus dat wordt de bus in en in een keer door naar de Kuip. Als dat maar goed komt hahaha.
Nog mooier 2 weken daarna met Nightmare, dan is het volgens mij Feyenoord-Vitesse ofzo?

ik ga ff ergens afteren en gelijk door

en inderdaad met nightmare ook weer zo ja. 10 tot 7 hakkuh en zaguh en dan is het daarna Feyenoord - FC Groeningers.
tsja, het is niet anders, 1 geluk, goede vrienden van ons wonen om d ehoek bij ahoy, ken je daar ff uitrusten
of we gaan gelijk door naar varkenoord om weer aan het bier te gaan.
tsja feesten en voetbal is geen optimale combi:)!

noisecontrollers is 100% zeker, hoop op TAT&ZAT, deepack en toch zeker wel een lekkere hardcore van paul elstak/partyraiser/promo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als je een betaling hebt gedaan is er sowieso niets aan de hand, en als je een bevestiging hebt gehad ook niet. Als je geen van beiden hebt.. Weet ik niet of er wat te fixen valt.


Khadber, ik kreeg na het bestellen van mijn kaarten ook een bevestigingsmailtje maar kreeg om 5 uur een mailtje dat ze ongedaan waren gemaakt.
Of ze nou bevestigt waren of niet. Daarna meteen opnieuw besteld, en toen pas volledig gelukt.
Kreeg om half 4 snachts mn kaarten binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Khadber schreef:
Als je een betaling hebt gedaan is er sowieso niets aan de hand, en als je een bevestiging hebt gehad ook niet. Als je geen van beiden hebt.. Weet ik niet of er wat te fixen valt.


Khadber, ik kreeg na het bestellen van mijn kaarten ook een bevestigingsmailtje maar kreeg om 5 uur een mailtje dat ze ongedaan waren gemaakt.
Of ze nou bevestigt waren of niet. Daarna meteen opnieuw besteld, en toen pas volledig gelukt.
Kreeg om half 4 snachts mn kaarten binnen!

Maar daar heb je wel bericht van gekregen.. Dat heeft hij ook niet op die manier gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

@ Khadber:

Ik heb mijn betaling wle gedaan. Referetiecodes en shit erbij. Maar die lui van Ticketonline.nl konden die gegevens niet bij mijn naam vinden.
Ik wil mijn geld niet terug, ik wil gewoon die kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DokkumFR schreef:
@ Khadber:

Ik heb mijn betaling wle gedaan. Referetiecodes en shit erbij. Maar die lui van Ticketonline.nl konden die gegevens niet bij mijn naam vinden.
Ik wil mijn geld niet terug, ik wil gewoon die kaarten.

Maar je hebt geen bevestigingsmail daarvan gehad zei je toch? Dan wordt het wel een beetje lastig denk ik... Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 19:54 
 
Hardtraxx Newbie

Klopt, maar wel direct betaald. Tsja, volgens mij ligt de fout niet bij mij dus. Dan wil ik gewoon mijn kaartjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 17:07 
 
Hardtraxx Newbie

mijn tickets werden geannuleerd. toen heb ik toch nog opnieuw kunnen bestellen. is mijn betaling dubbel doorgekomen en heb ik nu opeens 4 tickets :woot: :woot: :woot: :woot: mjah had iemand van ticketonline aan de telefoon gehad 2x2 kaarten kan altijd nog 2 geannuleerd worden. nog niets gehoord tot nu toe.

Line-up word wanneer bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 17:52 
 
Hardtraxxer

ySper schreef:
mijn tickets werden geannuleerd. toen heb ik toch nog opnieuw kunnen bestellen. is mijn betaling dubbel doorgekomen en heb ik nu opeens 4 tickets :woot: :woot: :woot: :woot: mjah had iemand van ticketonline aan de telefoon gehad 2x2 kaarten kan altijd nog 2 geannuleerd worden. nog niets gehoord tot nu toe.

Line-up word wanneer bekend gemaakt?


gebeurd vast nog wel....

en de line-up? ach, als de tijd rijp is. Al komt die 20 november, je kan er niks aan veranderen :slow: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 22:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou wel tof zijn als ze de line-up helemaal geheim houden tot Qlimax zelf. Is eens een keer wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 00:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zou wel tof zijn als ze de line-up helemaal geheim houden tot Qlimax zelf. Is eens een keer wat anders.


Voorstander :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 08:09 
 
Hardtraxxer

Haha inderdaad, beetje duister doen net als de qlimax-sferen altijd.
wat ook vet zal zijn, iedere week 1 dj bekendmaken ofzo:P!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zou wel tof zijn als ze de line-up helemaal geheim houden tot Qlimax zelf. Is eens een keer wat anders.

Goed idee :) Iedereen heeft zn kaartjes toch al. Nog vetter is dan als ze niet eens de timetable laten zien, maar gewoon de DJ pas aankondigen als hij daadwerkelijk moet draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het idee om iedere week een DJ bekend te maken is op zich ook wel tof, maar het gros van de qlimax-gangers zal dat echt niet iedere week gaan checken. Daarom lijkt het mij op zich wel tof om de line-up tot het laatst geheim te houden. Sowieso lijkt me géén timetable bekend maken erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Time-table of niet, iedereen probeert volgens mij toch wel bij Qlimax binnen te zijn voordat de overgang begint tussen dat hardtrance :sick: en hardstyle (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 10:38 
 
Hardtraxxer

Milán schreef:
Time-table of niet, iedereen probeert volgens mij toch wel bij Qlimax binnen te zijn voordat de overgang begint tussen dat hardtrance :sick: en hardstyle (L)

dat is gewoon de ambiance man, gewoon eerst ff uurtje rustig de boel verkennen, biertje drinken, red bull erbij.
Smiddags denk al stad in, avond ervoor mijn vriendin jarig, dus heb vrij gevraagd.

Line-up echt pas op het laatst bekend maken zou wel rete vet zijn, al zal iedereen gaan zeiken dat het zo lang gaat duren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Time-table of niet, iedereen probeert volgens mij toch wel bij Qlimax binnen te zijn voordat de overgang begint tussen dat hardtrance :sick: en hardstyle (L)

Hardtrance is prima, als je alleen maar Hardstyle op een avond plaatst word het denk ik een redelijk afwisselingsloze boel, zeker met de gemiddelde namen die op Qlimax komen..

Ik gok trouwens dat de lineup deze week komt ivm XQlusive Holland, dat doen ze namelijk altijd ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Milán schreef:
Time-table of niet, iedereen probeert volgens mij toch wel bij Qlimax binnen te zijn voordat de overgang begint tussen dat hardtrance :sick: en hardstyle (L)

Hardtrance is prima, als je alleen maar Hardstyle op een avond plaatst word het denk ik een redelijk afwisselingsloze boel, zeker met de gemiddelde namen die op Qlimax komen..

Ik gok trouwens dat de lineup deze week komt ivm XQlusive Holland, dat doen ze namelijk altijd ;).


Komt die voor of ná XQlusive?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens rond XQlusive.. TT daarvan komt deze week denk ik zo, en dan vlak voor de aftermovie, of op de dag zelf de Qlimax lineup. Let op: niet zeker, maar op basis van wat ze meestal doen.. Ze verleggen de aandacht weer precies naar het volgende feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 13:36 
 
Hardtraxxer

idd, denk dat de line up deze week komt, is ook iets meer dan een maandje van te voren. en zo is het meestal met q-dance
ene feest geweest, andere feest de info....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Mol schreef:
TakkU schreef:
Een maat van me liet dit zien: Link
Blijkbaar is het anthem van dit jaar bekend xd


Ik zie niks over het anthem van dit jaar?

Ze hebben t alweer weggehaald ;) Maar een of andere droogkloot had daar iets van bananen in pyjama's neergezet ofzo xd




of bedoel je deze niet?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 16:16 
 
Hardtraxxer

misschien is het altijd kut met de vvk
maar ik ken persoonlijk niemand die geen kaarten heeft,
kwam hij er niet doorheen, dan was het wel via iemand anders geregeld.

en dan nog, als het de volgende keer niet via tickutonline is maar via een andere vvk site, dan zal die vast ook wel overbelast raken dusja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nipsen schreef:
misschien is het altijd kut met de vvk
maar ik ken persoonlijk niemand die geen kaarten heeft,
kwam hij er niet doorheen, dan was het wel via iemand anders geregeld.

en dan nog, als het de volgende keer niet via tickutonline is maar via een andere vvk site, dan zal die vast ook wel overbelast raken dusja....

Idd.. als je nagaat dat ongeveer 60.000 man kaarten willen, en de helft daarvan t waarschijnlijk via meerdere PC's probeert, kom je uit op 90.000 aanvragen tegelijkertijd.. Nou de gemiddelde DDoS attack heeft minder aanvragen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog 2 tickets nodig?
http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/2-reguliere-tickets-qlimax-2009-t3966.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 18:04 
 
Hardtraxxer

ach ik heb mijn kaartje,
dus ga ze niet bestellen,
de kaarten die ik kon bestellen, gun ik liever aan een partylover die ze nog niet heeft.

succes voor de mensen die ze nog niet hebben.
ik denk dat er VEEL kaarten terug in de vvk komen, als je hoort hoeveel er zijn geannuleerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben er nog eentje nodig dus helemaal TOPPIE!!! :thumbsup:

Ik wil die line-up gekkkkk :drool:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten