Past

Qlimax 2009

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wist ik veel, ik zag het gewoon net en dacht ik plaats het effe. Mijn excuses.
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Dramabedrijf dat Ticketonline... volgens hun heb ik 2x2 kaarten betaald, waarvan er 2 geannuleerd worden, en ik heb 2 bevestigingen maar er is maar 1 keer 119,50 afgeschreven.. vrouwtje aan de telefoon; [slecht nederlands accent] Je moet gewoon wachten tot je tickets binnen zijn...[/slecht nederlands accent]

Upside is dat ik heeeeeel misschien, als ze écht zo dom zijn, 119,50 terug gestort krijg.. :P
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
pdf´jes binnen :thumbup:

nu nog hopen op: deepack, nc, dbst :worship:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
E-Tickets hier ook binnen, kreeg ze wel pas ergens rond een uur of 1 's nachts, maargoed
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Ik heb mn kaartjes ook binnen:D,
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
pdf'jes ook binnen :) Nu wachten op de line-up ik hoop echt iets van opening: Josz & Wesz daarna Fronliner,AVIO live,
wildstylez, alpha twins, tat & zat, donkey rollers live en Ran-d & B- front als afsluiter of gewoon een vette hardcore dj :)
die line up zou echt BAAS zijn.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Pfffffff,

Wat een gebeuren gisteren.
Dacht de kaarten binnen te hebben, krijg ik om kwart voor vijf een mailtje dat mn bestelling ongedaan is gemaakt vanwege een fout bij de betaling.

Toen stond het geluk mij even mee omdat, ik direct na dat mailtje de site op kwam en zodoende alsnog de kaarten kon bestellen!

Uiteindelijk moesten we 12 kaarten hebben en zijn we gestrand op 11 kaarten!

WE ZIJN ERBIJ!!!! :woot:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Jaaaaa, ik heb de kaartjes ook, hoef ik me geen zorgen meer maken dat ik/wij er niet bij zijn :clap:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Een maat van me liet dit zien: Link
Blijkbaar is het anthem van dit jaar bekend xd
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Rickie wrote:pdf'jes ook binnen :) Nu wachten op de line-up ik hoop echt iets van opening: Josz & Wesz daarna Fronliner,AVIO live,
wildstylez, alpha twins, tat & zat, donkey rollers live en Ran-d & B- front als afsluiter of gewoon een vette hardcore dj :)
die line up zou echt BAAS zijn.
x2
TakkU wrote:Een maat van me liet dit zien: Link
Ik zie niks over het anthem van dit jaar?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Alweer weggehaald door mensen omdat het waarschijnlijk onzin is. Ik zou als ik jou was eerder naar XQ Holland gaan of de youtubefilmpjes in de gaten houden, want vanaf die datum ongeveer zal wel ergens een Qlimax-anthem opduiken.
N
Hardtraxxer
191 posts member since 2008
last seen Nov 2012
Jaja kaartjes binnen:D
21 november QLIMAX
22 november 12:30 Feyenoord - utreg.
wordt een zuur weekend:P:D
Donateur
last seen Nov 2014
21 november: Qlimax
23 november: The Prodigy (HMH)
Donateur
last seen Mar 2017
Nipsen wrote:Jaja kaartjes binnen:D
21 november QLIMAX
22 november 12:30 Feyenoord - utreg.
wordt een zuur weekend:P:D
Nee toch hahaha. Jezus dat wordt de bus in en in een keer door naar de Kuip. Als dat maar goed komt hahaha.
Nog mooier 2 weken daarna met Nightmare, dan is het volgens mij Feyenoord-Vitesse ofzo?
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
online now
Ja hier ook al de kaartjes binnen natuurlijk :D

21 november here we come :yay:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Mol wrote:21 november: Qlimax
Doe mij die maar!
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Heb ze nog steeds niet..ging helemaal mis met die ideal-transactie terwijl ik normaliter die transactie al 10 keer gedaan heb :cry:
Donateur
last seen Nov 2014
maarten1410 wrote:
Mol wrote:21 november: Qlimax
Doe mij die maar!
Voor allebei de events dodelijk moeten stressen om kaarten te krijgen, allebei gelukt :cool:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Mol wrote:
Ik zie niks over het anthem van dit jaar?
Ze hebben t alweer weggehaald ;) Maar een of andere droogkloot had daar iets van bananen in pyjama's neergezet ofzo xd
D
7 posts member since 2009
last seen Sep 2011
Heb zaterdag om 13.38 betaald, nu nog steeds geen kaartjes ontvangen. Normaliter had ik ze binnen 5 minuten al. Heb Q-dance gebelt, die wezen mij door naar e-tickets en die weer naar ticketonline. Daar wacht ik nu op een antwoord. Ik flip dik als blijkt dat ik geen kaartjes krijg, dat weet ik wel.
Donateur
last seen Mar 2017
DokkumFR wrote:Heb zaterdag om 13.38 betaald, nu nog steeds geen kaartjes ontvangen. Normaliter had ik ze binnen 5 minuten al. Heb Q-dance gebelt, die wezen mij door naar e-tickets en die weer naar ticketonline. Daar wacht ik nu op een antwoord. Ik flip dik als blijkt dat ik geen kaartjes krijg, dat weet ik wel.
Grote kans dat je ze woensdag pas binnen hebt. Indien je 2 bevestigingen hebt gekregen is er niks aan de hand en moet je gewoon geduld hebben.
D
7 posts member since 2009
last seen Sep 2011
Die bevestigingen heb ik niet gehad. Ik heb net contact gehad met ticketonline. Referemtienummer gegeven en betalingskenmerk.
Ze kon niks zien, dus ze was bang dat die kaarten dan niet besteld zijn.

Ze zou nu contact opnemen met die luitjes die erover gaan, om alsnog 2 kaarten te krijgen oid.

Duimen dus!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Als je een betaling hebt gedaan is er sowieso niets aan de hand, en als je een bevestiging hebt gehad ook niet. Als je geen van beiden hebt.. Weet ik niet of er wat te fixen valt.
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
remkovzki wrote:Dramabedrijf dat Ticketonline... volgens hun heb ik 2x2 kaarten betaald, waarvan er 2 geannuleerd worden, en ik heb 2 bevestigingen maar er is maar 1 keer 119,50 afgeschreven.. vrouwtje aan de telefoon; [slecht nederlands accent] Je moet gewoon wachten tot je tickets binnen zijn...[/slecht nederlands accent]

Upside is dat ik heeeeeel misschien, als ze écht zo dom zijn, 119,50 terug gestort krijg.. :P

Update: 2 kaarten betaald, 4 tickets binnen whattuhfaack
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
remkovzki wrote:
remkovzki wrote:Dramabedrijf dat Ticketonline... volgens hun heb ik 2x2 kaarten betaald, waarvan er 2 geannuleerd worden, en ik heb 2 bevestigingen maar er is maar 1 keer 119,50 afgeschreven.. vrouwtje aan de telefoon; [slecht nederlands accent] Je moet gewoon wachten tot je tickets binnen zijn...[/slecht nederlands accent]

Update: 2 kaarten betaald, 4 tickets binnen whattuhfaack
Ideaal haha. Nee, heb ik ook ooit met Q-base gehad, 4 kaarten besteld, 8 binnen.. kreeg later de rekening van de andere kaarten..

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago