Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2009 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist ik veel, ik zag het gewoon net en dacht ik plaats het effe. Mijn excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2009 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dramabedrijf dat Ticketonline... volgens hun heb ik 2x2 kaarten betaald, waarvan er 2 geannuleerd worden, en ik heb 2 bevestigingen maar er is maar 1 keer 119,50 afgeschreven.. vrouwtje aan de telefoon; [slecht nederlands accent] Je moet gewoon wachten tot je tickets binnen zijn...[/slecht nederlands accent]

Upside is dat ik heeeeeel misschien, als ze écht zo dom zijn, 119,50 terug gestort krijg.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 12:03 
 
Hardtraxxer

pdf´jes binnen :thumbup:

nu nog hopen op: deepack, nc, dbst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

E-Tickets hier ook binnen, kreeg ze wel pas ergens rond een uur of 1 's nachts, maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mn kaartjes ook binnen:D,
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pdf'jes ook binnen :) Nu wachten op de line-up ik hoop echt iets van opening: Josz & Wesz daarna Fronliner,AVIO live,
wildstylez, alpha twins, tat & zat, donkey rollers live en Ran-d & B- front als afsluiter of gewoon een vette hardcore dj :)
die line up zou echt BAAS zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffffff,

Wat een gebeuren gisteren.
Dacht de kaarten binnen te hebben, krijg ik om kwart voor vijf een mailtje dat mn bestelling ongedaan is gemaakt vanwege een fout bij de betaling.

Toen stond het geluk mij even mee omdat, ik direct na dat mailtje de site op kwam en zodoende alsnog de kaarten kon bestellen!

Uiteindelijk moesten we 12 kaarten hebben en zijn we gestrand op 11 kaarten!

WE ZIJN ERBIJ!!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaa, ik heb de kaartjes ook, hoef ik me geen zorgen meer maken dat ik/wij er niet bij zijn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2009 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een maat van me liet dit zien: Link
Blijkbaar is het anthem van dit jaar bekend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 02:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
pdf'jes ook binnen :) Nu wachten op de line-up ik hoop echt iets van opening: Josz & Wesz daarna Fronliner,AVIO live,
wildstylez, alpha twins, tat & zat, donkey rollers live en Ran-d & B- front als afsluiter of gewoon een vette hardcore dj :)
die line up zou echt BAAS zijn.


x2

TakkU schreef:
Een maat van me liet dit zien: Link
Blijkbaar is het anthem van dit jaar bekend xd


Ik zie niks over het anthem van dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Een maat van me liet dit zien: Link
Blijkbaar is het anthem van dit jaar bekend xd

Alweer weggehaald door mensen omdat het waarschijnlijk onzin is. Ik zou als ik jou was eerder naar XQ Holland gaan of de youtubefilmpjes in de gaten houden, want vanaf die datum ongeveer zal wel ergens een Qlimax-anthem opduiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 11:08 
 
Hardtraxxer

Jaja kaartjes binnen:D
21 november QLIMAX
22 november 12:30 Feyenoord - utreg.
wordt een zuur weekend:P:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

21 november: Qlimax
23 november: The Prodigy (HMH)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nipsen schreef:
Jaja kaartjes binnen:D
21 november QLIMAX
22 november 12:30 Feyenoord - utreg.
wordt een zuur weekend:P:D

Nee toch hahaha. Jezus dat wordt de bus in en in een keer door naar de Kuip. Als dat maar goed komt hahaha.
Nog mooier 2 weken daarna met Nightmare, dan is het volgens mij Feyenoord-Vitesse ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 16:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja hier ook al de kaartjes binnen natuurlijk :D

21 november here we come :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
21 november: Qlimax
23 november: The Prodigy (HMH)

Doe mij die maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ze nog steeds niet..ging helemaal mis met die ideal-transactie terwijl ik normaliter die transactie al 10 keer gedaan heb :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Mol schreef:
21 november: Qlimax
23 november: The Prodigy (HMH)

Doe mij die maar!


Voor allebei de events dodelijk moeten stressen om kaarten te krijgen, allebei gelukt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
TakkU schreef:
Een maat van me liet dit zien: Link
Blijkbaar is het anthem van dit jaar bekend xd


Ik zie niks over het anthem van dit jaar?

Ze hebben t alweer weggehaald ;) Maar een of andere droogkloot had daar iets van bananen in pyjama's neergezet ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:45 
 
Hardtraxx Newbie

Heb zaterdag om 13.38 betaald, nu nog steeds geen kaartjes ontvangen. Normaliter had ik ze binnen 5 minuten al. Heb Q-dance gebelt, die wezen mij door naar e-tickets en die weer naar ticketonline. Daar wacht ik nu op een antwoord. Ik flip dik als blijkt dat ik geen kaartjes krijg, dat weet ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DokkumFR schreef:
Heb zaterdag om 13.38 betaald, nu nog steeds geen kaartjes ontvangen. Normaliter had ik ze binnen 5 minuten al. Heb Q-dance gebelt, die wezen mij door naar e-tickets en die weer naar ticketonline. Daar wacht ik nu op een antwoord. Ik flip dik als blijkt dat ik geen kaartjes krijg, dat weet ik wel.

Grote kans dat je ze woensdag pas binnen hebt. Indien je 2 bevestigingen hebt gekregen is er niks aan de hand en moet je gewoon geduld hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 16:02 
 
Hardtraxx Newbie

Die bevestigingen heb ik niet gehad. Ik heb net contact gehad met ticketonline. Referemtienummer gegeven en betalingskenmerk.
Ze kon niks zien, dus ze was bang dat die kaarten dan niet besteld zijn.

Ze zou nu contact opnemen met die luitjes die erover gaan, om alsnog 2 kaarten te krijgen oid.

Duimen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een betaling hebt gedaan is er sowieso niets aan de hand, en als je een bevestiging hebt gehad ook niet. Als je geen van beiden hebt.. Weet ik niet of er wat te fixen valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
Dramabedrijf dat Ticketonline... volgens hun heb ik 2x2 kaarten betaald, waarvan er 2 geannuleerd worden, en ik heb 2 bevestigingen maar er is maar 1 keer 119,50 afgeschreven.. vrouwtje aan de telefoon; [slecht nederlands accent] Je moet gewoon wachten tot je tickets binnen zijn...[/slecht nederlands accent]

Upside is dat ik heeeeeel misschien, als ze écht zo dom zijn, 119,50 terug gestort krijg.. :P



Update: 2 kaarten betaald, 4 tickets binnen whattuhfaack
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

remkovzki schreef:
remkovzki schreef:
Dramabedrijf dat Ticketonline... volgens hun heb ik 2x2 kaarten betaald, waarvan er 2 geannuleerd worden, en ik heb 2 bevestigingen maar er is maar 1 keer 119,50 afgeschreven.. vrouwtje aan de telefoon; [slecht nederlands accent] Je moet gewoon wachten tot je tickets binnen zijn...[/slecht nederlands accent]

Upside is dat ik heeeeeel misschien, als ze écht zo dom zijn, 119,50 terug gestort krijg.. :P



Update: 2 kaarten betaald, 4 tickets binnen whattuhfaack


Ideaal haha. Nee, heb ik ook ooit met Q-base gehad, 4 kaarten besteld, 8 binnen.. kreeg later de rekening van de andere kaarten..
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten