Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie want geen vazard feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Koever schreef:
Afgelopen jaar een leuk feest gehad. Maar kon maar niet wennen aan het podium in het midden. Was dus leuk voor één keer :whistle:


Verstandig, want jij gaat jezelf die avond gewoon overgeven aan het Spoontech-geweld, net zoals op Fatality! :yes:

Maat kom je ook? Super gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sluit niks uit. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 11:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nog geen editie gemist, en dus ook deze niet!

Mooiste feest van het jaar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Indy schreef:
Geen optie want Vazard feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Geen optie want Vazard feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyV schreef:
Nog geen editie gemist, en dus ook deze niet!

Mooiste feest van het jaar (L)


Qua sfeer inderdaad toch het tofste feest dat ik heb meegemaakt. Ik heb niet per sé drugs of andere shit nodig om los te gaan, maar wat drankjes helpen altijd. Bij Qapital echter liep ik broodnuchter de zaal in en na 10 seconden was ik de vloer al naar de tyfus aan het stampen. Ik heb hier echt zin in. Helemaal nu ik half het gevoel heb dat PN wellicht het anthem zou kunnen verzorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ook omdat Q vorig jaar best een verrassende line-up had neergezet, verwacht ik dat ze dat dit jaar weer doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En ook omdat Q vorig jaar best een verrassende line-up had neergezet, verwacht ik dat ze dat dit jaar weer doen!

In dat geval ga ik ook twijfelen tussen Vazard en dit feest. Mja Vazard is wel 6x zo goedkoop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Rickzel schreef:
En ook omdat Q vorig jaar best een verrassende line-up had neergezet, verwacht ik dat ze dat dit jaar weer doen!

In dat geval ga ik ook twijfelen tussen Vazard en dit feest. Mja Vazard is wel 6x zo goedkoop..


Ja fantastische avond gehad bij Main Concern avond toen, maar Qapital is wmbt meer een ervaring, en als ze idd een beetje weten te verrassen met wat onverwachte namen dan al helemaal :)

Bezoek niet meer zo super veel feesten, maar dit zijn nou 2 feesten waar ik sowieso tijd voor had gemaakt als ze niet tegelijk vielen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 19:00 
 
Hardtraxxer

Uniforce schreef:
Zou deze nog altijd een keer willen meemaken, alleen altijd klote dat het in Amsterdam is. Of 3 uur reizen of hotel oid, maar dat zou dan best prijzig worden allemaal. Helaas, denk weer niet aanwezig hierdoor.

Wij zaten vorig jaar in een hotel op loopafstand, was echt prima om een nachtje te verblijven. Was wel echt een hotel voor toeristen (veel duitsers etc)/ Van zaterdag tot maandag hebben we 180 euro ofzo voor betaald en dat met zn 4en!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel gaat een kaartje voor dit kosten ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

€59,00 + €4,75 servicekosten voor een normale ticket en €79,00 + €4,75 servicekosten voor VIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering daar moet ik dan nog even over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee. Een keer geweest en prima vermaakt toen, maar vind het te duur tegenover andere (net zo leuke) feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 08:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten zijn binnen. Krijg nu al kippenvel van het melodietje in de trailer. Zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
€59,00 + €4,75 servicekosten voor een normale ticket en €79,00 + €4,75 servicekosten voor VIP.

Vroeger was dit de prijs voor Qlimax.. €65..
Nu las ik dat bijvoorbeeld dat feest in Australie uiteindelijk $150 per ticket heeft gekost. Ik moet er zelf niet aan denken om meer dan €100 uit te geven aan een ticket voor een indoorfeest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik moet er zelf niet aan denken om meer dan €100 uit te geven aan een ticket voor een indoorfeest..

Niet vergeten dat in Australië sowieso alles duurder is he :P plus het feit dat daar een stuk minder aanbod is, dus het kan gevraagd worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:39 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Spalken schreef:
€59,00 + €4,75 servicekosten voor een normale ticket en €79,00 + €4,75 servicekosten voor VIP.

Vroeger was dit de prijs voor Qlimax.. €65..
Nu las ik dat bijvoorbeeld dat feest in Australie uiteindelijk $150 per ticket heeft gekost. Ik moet er zelf niet aan denken om meer dan €100 uit te geven aan een ticket voor een indoorfeest..


Ik ben vorig jaar een half jaar in Australië geweest, verschillende feesten en festivals bezocht. Defqon was 180 dollar, knockout 120 dollar en avonden in masif (hardstyle club) zo'n 20dollar.
Voor ons Nederlanders is dit duur, maar in Australië verdient men ook 1.5 a 2 keer zoveel bruto als hier. Dus relatief gezien is het daar net zo duur als hier.
Echter was het van mij stage, met maar een kleine vergoeding. Dus alles was voor mij toch aardig duur hahah. Maar het zeker waard. (P1!!!!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar artwork en lelijk ook.
Phuture Noize anthem wel confirmed eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:12 
 
Hardtraxx Newbie

hallo jongens zijn nieuw! Ik kom uit Italië, volgens jou is de line-up? volgens mij in de trailer herkende ik jason payne deetox hard driver phuture noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat deze knul nog verder gaat antwoorden zoals de meeste buutnlanders
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:59 
 
Hardtraxx Newbie

sonnebloem schreef:
Denk niet dat deze knul nog verder gaat antwoorden zoals de meeste buutnlanders

leuke manier om een ​​buitenlander te verwelkomen ... Godzijdank dat op de Nederlandse feestjes niemand die ik heb ontmoet, zoals jij is ... :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten