Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital 2018
Past

Qapital 2018

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Optie want geen vazard feest
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Remi wrote:
Koever wrote:Afgelopen jaar een leuk feest gehad. Maar kon maar niet wennen aan het podium in het midden. Was dus leuk voor één keer :whistle:
Verstandig, want jij gaat jezelf die avond gewoon overgeven aan het Spoontech-geweld, net zoals op Fatality! :yes:
Maat kom je ook? Super gezellig!
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Ik sluit niks uit. :cool:
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2013
last seen Nov 2018
Nog geen editie gemist, en dus ook deze niet!

Mooiste feest van het jaar (L)
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Joey wrote:
Indy wrote:Geen optie want Vazard feest.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Indy wrote:Geen optie want Vazard feest.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
RoyV wrote:Nog geen editie gemist, en dus ook deze niet!

Mooiste feest van het jaar (L)
Qua sfeer inderdaad toch het tofste feest dat ik heb meegemaakt. Ik heb niet per sé drugs of andere shit nodig om los te gaan, maar wat drankjes helpen altijd. Bij Qapital echter liep ik broodnuchter de zaal in en na 10 seconden was ik de vloer al naar de tyfus aan het stampen. Ik heb hier echt zin in. Helemaal nu ik half het gevoel heb dat PN wellicht het anthem zou kunnen verzorgen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
En ook omdat Q vorig jaar best een verrassende line-up had neergezet, verwacht ik dat ze dat dit jaar weer doen!
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:En ook omdat Q vorig jaar best een verrassende line-up had neergezet, verwacht ik dat ze dat dit jaar weer doen!
In dat geval ga ik ook twijfelen tussen Vazard en dit feest. Mja Vazard is wel 6x zo goedkoop..
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
RoyAPO wrote:
Rickzel wrote:En ook omdat Q vorig jaar best een verrassende line-up had neergezet, verwacht ik dat ze dat dit jaar weer doen!
In dat geval ga ik ook twijfelen tussen Vazard en dit feest. Mja Vazard is wel 6x zo goedkoop..
Ja fantastische avond gehad bij Main Concern avond toen, maar Qapital is wmbt meer een ervaring, en als ze idd een beetje weten te verrassen met wat onverwachte namen dan al helemaal :)

Bezoek niet meer zo super veel feesten, maar dit zijn nou 2 feesten waar ik sowieso tijd voor had gemaakt als ze niet tegelijk vielen :(
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Qapital 2018 (31-03-2018, Ziggodome, Amsterdam)
M
Hardtraxxer
104 posts member since 2014
last seen Mar 2020
Uniforce wrote:Zou deze nog altijd een keer willen meemaken, alleen altijd klote dat het in Amsterdam is. Of 3 uur reizen of hotel oid, maar dat zou dan best prijzig worden allemaal. Helaas, denk weer niet aanwezig hierdoor.
Wij zaten vorig jaar in een hotel op loopafstand, was echt prima om een nachtje te verblijven. Was wel echt een hotel voor toeristen (veel duitsers etc)/ Van zaterdag tot maandag hebben we 180 euro ofzo voor betaald en dat met zn 4en!
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Aanwezig :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Hoeveel gaat een kaartje voor dit kosten ongeveer?
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
€59,00 + €4,75 servicekosten voor een normale ticket en €79,00 + €4,75 servicekosten voor VIP.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Tering daar moet ik dan nog even over nadenken.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Nee. Een keer geweest en prima vermaakt toen, maar vind het te duur tegenover andere (net zo leuke) feesten.
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
Kaarten zijn binnen. Krijg nu al kippenvel van het melodietje in de trailer. Zin in :love:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Spalken wrote:€59,00 + €4,75 servicekosten voor een normale ticket en €79,00 + €4,75 servicekosten voor VIP.
Vroeger was dit de prijs voor Qlimax.. €65..
Nu las ik dat bijvoorbeeld dat feest in Australie uiteindelijk $150 per ticket heeft gekost. Ik moet er zelf niet aan denken om meer dan €100 uit te geven aan een ticket voor een indoorfeest..
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
RTM93 wrote:Ik moet er zelf niet aan denken om meer dan €100 uit te geven aan een ticket voor een indoorfeest..
Niet vergeten dat in Australië sowieso alles duurder is he :P plus het feit dat daar een stuk minder aanbod is, dus het kan gevraagd worden...
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
RTM93 wrote:
Spalken wrote:€59,00 + €4,75 servicekosten voor een normale ticket en €79,00 + €4,75 servicekosten voor VIP.
Vroeger was dit de prijs voor Qlimax.. €65..
Nu las ik dat bijvoorbeeld dat feest in Australie uiteindelijk $150 per ticket heeft gekost. Ik moet er zelf niet aan denken om meer dan €100 uit te geven aan een ticket voor een indoorfeest..
Ik ben vorig jaar een half jaar in Australië geweest, verschillende feesten en festivals bezocht. Defqon was 180 dollar, knockout 120 dollar en avonden in masif (hardstyle club) zo'n 20dollar.
Voor ons Nederlanders is dit duur, maar in Australië verdient men ook 1.5 a 2 keer zoveel bruto als hier. Dus relatief gezien is het daar net zo duur als hier.
Echter was het van mij stage, met maar een kleine vergoeding. Dus alles was voor mij toch aardig duur hahah. Maar het zeker waard. (P1!!!!!)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Raar artwork en lelijk ook.
Phuture Noize anthem wel confirmed eigenlijk.
M
7 posts member since 2017
last seen Dec 2017
hallo jongens zijn nieuw! Ik kom uit Italië, volgens jou is de line-up? volgens mij in de trailer herkende ik jason payne deetox hard driver phuture noize.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Denk niet dat deze knul nog verder gaat antwoorden zoals de meeste buutnlanders
M
7 posts member since 2017
last seen Dec 2017
sonnebloem wrote:Denk niet dat deze knul nog verder gaat antwoorden zoals de meeste buutnlanders
leuke manier om een ​​buitenlander te verwelkomen ... Godzijdank dat op de Nederlandse feestjes niemand die ik heb ontmoet, zoals jij is ... :woot: