Nee.wrote:G4H ipv Freqeuncerz Live
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kleine kans dat een live act opentwrote: niet echt een fan van outbreak maar zal wel de opening zijn
Denk eerder dat dark pact opener is
Lijkt me ook dat Dark Pact opent. Daarna Endymion & Bass Chaserz en dan pas Outbreak.
-
GHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen Jun 2016
Outbreak LIVE.. 
dit is een troll.. kan niet anderswrote:Outbreak LIVE..
edit: of Sain7
-
GHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen Jun 2016
Oh, omdat ik redelijk fan ben van Outbreak, ben ik direct een troll? Rare gedachte. Ik vind dat hij goede tracks produceert, dus vind het heel leuk dat ik hem LIVE kan bewonderen.wrote:dit is een troll.. kan niet anderswrote:Outbreak LIVE..
edit: of Sain7
Haha ik werd op X-Qlusive B-Front aangesproken of ik die Outbreak fan van Hardtraxx was, maar dat was jij duswrote:Outbreak LIVE..
Haha heb jij geluk gehad, anders was je daar ter plekke gelyncht door een stel schuimbekkende hardetrekkerswrote:Haha ik werd op X-Qlusive B-Front aangesproken of ik die Outbreak fan van Hardtraxx was, maar dat was jij duswrote:Outbreak LIVE..
Heb de foto van de meeting gezien, daar wil je geen problemen mee
Angstaanjagend inderdaadwrote:Haha heb jij geluk gehad, anders was je daar ter plekke gelyncht door een stel schuimbekkende hardetrekkerswrote:Haha ik werd op X-Qlusive B-Front aangesproken of ik die Outbreak fan van Hardtraxx was, maar dat was jij duswrote:Outbreak LIVE..
Heb de foto van de meeting gezien, daar wil je geen problemen mee
Haha klopt jawrote:Volgens mij was ik degene die dat vroeg. :o
Twijfelend om hier naar toe te gaan, wel een prima line-up, maar m'n financiële toestand laat zoveel fissa's niet toe.
Nog nooit naar Qapital geweest. Ik twijfel wel hard nu. Delete VIP was best vet op Supremacy, en Thera The New Era zal ook wel vet zijn. Hoe zit het met de tickets? Andere jaren snel uitverkocht?
Toch maar een kaartje gehaald , word 1e keer qapital.
Delete VIP was de druppel
Delete VIP was de druppel
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Wat moet ik me voorstellen bij Outbreak ft. Chewbacca? 
Precies genoeg tijd om een lekker patatje te halen en twee grote bier weg te zetten.wrote:Wat moet ik me voorstellen bij Outbreak ft. Chewbacca?
wrote:Precies genoeg tijd om een lekker patatje te halen en twee grote bier weg te zetten.wrote:Wat moet ik me voorstellen bij Outbreak ft. Chewbacca?
Dat gaat de beste zak friet worden die ik ooit op een feest zal eten waarschijnlijk.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Van die Ziggo friet moet je altijd direct kakken, dus die kan je ook afstrepen... 
oortyfuswrote:Wat moet ik me voorstellen bij Outbreak ft. Chewbacca?
Of je nou een laxerend Outbreak setje mee maakt, of een laxerend patatje eet, maakt in principe niet zo heel veel uit natuurlijkwrote:Van die Ziggo friet moet je altijd direct kakken, dus die kan je ook afstrepen...
Bij het laatste heb je er dan in ieder geval nog iets aan gehadwrote:Of je nou een laxerend Outbreak setje mee maakt, of een laxerend patatje eet, maakt in principe niet zo heel veel uit natuurlijkwrote:Van die Ziggo friet moet je altijd direct kakken, dus die kan je ook afstrepen...
Wat een respectvolle reacties weer hier!
1 woord: dinsdagwrote:Wat een respectvolle reacties weer hier!