Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital
Past

Qapital

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
487 posts member since 2016
last seen 3 hours ago
Huh maar een kermis is toch echt maar een uur leuk ongeveer??? xd
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Deuntje wrote:Huh maar een kermis is toch echt maar een uur leuk ongeveer??? xd
Maar alsof hij de avond op de kermis zelf gaat doorbrengen. :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Kermis bij ons zou ik voor geen hardstyle feest met welke line up dan ook willen missen hoor!

Maar begrijp dat kermis in verschillende windstreken nogal een andere betekenis heeft (van saai attractiepark tot tentfeest)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Afgelopen 5 jaar kermis geen seconden op de kermis geweest :beer:

Idd, tentfeest en gezelligheid
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Rickzel wrote:Afgelopen 5 jaar kermis geen seconden op de kermis geweest :beer:
Haha precies dit dus. Gewoon de biertent in, zuupn. Had zelfs nog een betere aankleding dan de Access op CRAFT vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Kermis Winterswijk wil je ook niet dood gevonden worden :kiss2:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Joey wrote:
Rickzel wrote:Afgelopen 5 jaar kermis geen seconden op de kermis geweest :beer:
Haha precies dit dus. Gewoon de biertent in, zuupn. Had zelfs nog een betere aankleding dan de Access op CRAFT vorig jaar.
Das ook geen hele grote prestatie :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 minutes ago
Het is een zuipfestijn bij ons haha. 4 dagen lang van 's middags tot 's nachts bier drinken en ladderzat rond lopen met vrienden van kroeg tot kroeg. Er staat een gigantische tent op het plein met optredens tussendoor. En dan heb je daar tussen natuurlijk de kermis zelf, waar je dan vettig gaat vreten en met je dronken kop in kinderattracties gaat. Zou het voor geen geld willen missen. Maargoed, dit is weer lekker offtopic. xd
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Kan iemand trouwens nog een vertellen hoe je in zaal 2 komt :whistle:

Met Freaqshow heb ik hem niet kunnen vinden, maar misschien lag dat meer aan mijn state of mind.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
gartainc wrote:Kan iemand trouwens nog een vertellen hoe je in zaal 2 komt :whistle:

Met Freaqshow heb ik hem niet kunnen vinden, maar misschien lag dat meer aan mijn state of mind.
Dit komt ook gewoon bij elk feest in de ziggo dome minimaal 1 keer voorbij. :lol: :lol: Ben pas 1 keer in de ziggo dome geweest en dat was voor Avicii dus ik kan je verder niet helpen.
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Lift zit rechts van de hoofdingang, daar staat het allemaal duidelijk aangegeven. Of lees even de All you need to know van Q-Dance.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
gartainc wrote:Kan iemand trouwens nog een vertellen hoe je in zaal 2 komt :whistle:

Tijdens één van mijn ontdekkingsreizen door het Ziggo Dome ben ik een trappenhuis tegengekomen die naar zaal 2 leidde (of daar in de buurt). Bij het eerstvolgende feest kon ik datzelfde trappenhuis echter niet meer vinden :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik ga dit maar even tot de bodem uitzoeken. Ik kon het twee jaar geleden nuchter al niet vinden :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
In de gang bij de hoofdzaal heb je aan de linker kant (rol)trappen waar je omhoog kunt. Zo kom je bij het 3e zaaltje dat last-minute nog extra toegevoegd is. Bij dat zaaltje in de buurt heb je dan nog trappen omhoog (deze zitten wel goed verstopt, dus is even zoeken) en dan kom je vervolgens bij de 2e zaal uit.
Uit het X-Qlusive Holland topic
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Het is ook heel moeilijk. Ik kan het bijna niet uitleggen. Maar je moet via de eerste ring ergens naar zaal 3/de chill area (hier staat een bar met rare bogen). Tussen de gang en die chill area zit nog een ruimte. Hier moet je ergens een deur door. Dan kom je in een nood-trappenhuis. Hier ga je helemaal naar boven. Dan kom je bij een ruimte met een brug naar een ander gebouw. Loop over die brug en je komt bij zaal 2 uit.

Maar het is makkelijker om iemand te vragen of de lift te nemen.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Chroman wrote:Het is ook heel moeilijk. Ik kan het bijna niet uitleggen. Maar je moet via de eerste ring ergens naar zaal 3/de chill area (hier staat een bar met rare bogen). Tussen de gang en die chill area zit nog een ruimte. Hier moet je ergens een deur door. Dan kom je in een nood-trappenhuis. Hier ga je helemaal naar boven. Dan kom je bij een ruimte met een brug naar een ander gebouw. Loop over die brug en je komt bij zaal 2 uit.

Maar het is makkelijker om iemand te vragen of de lift te nemen.
Ongeveer zo dus? :lol:

Qapital (01-04-2017, Ziggo Dome, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Mja er is geen 3e area deze keer, dus die looproute zal niet open zijn. De lift zal de enige optie zijn...

Qapital (01-04-2017, Ziggo Dome, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Vorig jaar was ie ook open zonder dat er een 3e area was
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Je kan elk willekeurig trappenhuis in lopen helemaal naar boven.
Gewoon doen. Wie niet waagt Blijft in de main staan. Of de rij van de lift :evil:
Hardtraxx Veteran
8660 posts member since 2013
last seen 58 minutes ago
Vorig jaar was er wel een derde area, vraag maar aan MelvinFR en Hekzitter! Pff wat ging dat erop. RawRaver vs Noisekick!
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
corneelwr wrote:Vorig jaar was er wel een derde area, vraag maar aan MelvinFR en Hekzitter! Pff wat ging dat erop. RawRaver vs Noisekick!
Het was het dubbel en dwars waard om delete te missen voor die set :worship:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
corneelwr wrote:Vorig jaar was er wel een derde area, vraag maar aan MelvinFR en Hekzitter! Pff wat ging dat erop. RawRaver vs Noisekick!
Zag hier nog een filmpje van later ja, zag jullie voor het eerst hakken toen volgens mij. :thumbsup:

Voor de mensen die zaterdag naar Mind Dimension gaan: linksvoor.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Haha die uitleg van Chroman moet ik even heel snel vergeten anders raak ik m'n eigen schaduw nog kwijt. Mooi met de lift dus. Als ik überhaupt een uitstapje maak naar zaal 2. Wellicht Prefix & Density :)
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Ging helemaal nergens over! Had dit voor geen goud willen missen!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Hekzitter wrote:
Ging helemaal nergens over! Had dit voor geen goud willen missen!
Ging er hard aan toe zeker?
Net zo hard als de derde area op Unpolished? Hebben staan hakken voor het leven daar!!