Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huh maar een kermis is toch echt maar een uur leuk ongeveer??? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Huh maar een kermis is toch echt maar een uur leuk ongeveer??? xd


Maar alsof hij de avond op de kermis zelf gaat doorbrengen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kermis bij ons zou ik voor geen hardstyle feest met welke line up dan ook willen missen hoor!

Maar begrijp dat kermis in verschillende windstreken nogal een andere betekenis heeft (van saai attractiepark tot tentfeest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen 5 jaar kermis geen seconden op de kermis geweest :beer:

Idd, tentfeest en gezelligheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Afgelopen 5 jaar kermis geen seconden op de kermis geweest :beer:

Haha precies dit dus. Gewoon de biertent in, zuupn. Had zelfs nog een betere aankleding dan de Access op CRAFT vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kermis Winterswijk wil je ook niet dood gevonden worden :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Rickzel schreef:
Afgelopen 5 jaar kermis geen seconden op de kermis geweest :beer:

Haha precies dit dus. Gewoon de biertent in, zuupn. Had zelfs nog een betere aankleding dan de Access op CRAFT vorig jaar.


Das ook geen hele grote prestatie :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een zuipfestijn bij ons haha. 4 dagen lang van 's middags tot 's nachts bier drinken en ladderzat rond lopen met vrienden van kroeg tot kroeg. Er staat een gigantische tent op het plein met optredens tussendoor. En dan heb je daar tussen natuurlijk de kermis zelf, waar je dan vettig gaat vreten en met je dronken kop in kinderattracties gaat. Zou het voor geen geld willen missen. Maargoed, dit is weer lekker offtopic. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand trouwens nog een vertellen hoe je in zaal 2 komt :whistle:

Met Freaqshow heb ik hem niet kunnen vinden, maar misschien lag dat meer aan mijn state of mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Kan iemand trouwens nog een vertellen hoe je in zaal 2 komt :whistle:

Met Freaqshow heb ik hem niet kunnen vinden, maar misschien lag dat meer aan mijn state of mind.

Dit komt ook gewoon bij elk feest in de ziggo dome minimaal 1 keer voorbij. :lol: :lol: Ben pas 1 keer in de ziggo dome geweest en dat was voor Avicii dus ik kan je verder niet helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lift zit rechts van de hoofdingang, daar staat het allemaal duidelijk aangegeven. Of lees even de All you need to know van Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

gartainc schreef:
Kan iemand trouwens nog een vertellen hoe je in zaal 2 komt :whistle:

Met Freaqshow heb ik hem niet kunnen vinden, maar misschien lag dat meer aan mijn state of mind.


Tijdens één van mijn ontdekkingsreizen door het Ziggo Dome ben ik een trappenhuis tegengekomen die naar zaal 2 leidde (of daar in de buurt). Bij het eerstvolgende feest kon ik datzelfde trappenhuis echter niet meer vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dit maar even tot de bodem uitzoeken. Ik kon het twee jaar geleden nuchter al niet vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
In de gang bij de hoofdzaal heb je aan de linker kant (rol)trappen waar je omhoog kunt. Zo kom je bij het 3e zaaltje dat last-minute nog extra toegevoegd is. Bij dat zaaltje in de buurt heb je dan nog trappen omhoog (deze zitten wel goed verstopt, dus is even zoeken) en dan kom je vervolgens bij de 2e zaal uit.

Uit het X-Qlusive Holland topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook heel moeilijk. Ik kan het bijna niet uitleggen. Maar je moet via de eerste ring ergens naar zaal 3/de chill area (hier staat een bar met rare bogen). Tussen de gang en die chill area zit nog een ruimte. Hier moet je ergens een deur door. Dan kom je in een nood-trappenhuis. Hier ga je helemaal naar boven. Dan kom je bij een ruimte met een brug naar een ander gebouw. Loop over die brug en je komt bij zaal 2 uit.

Maar het is makkelijker om iemand te vragen of de lift te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Het is ook heel moeilijk. Ik kan het bijna niet uitleggen. Maar je moet via de eerste ring ergens naar zaal 3/de chill area (hier staat een bar met rare bogen). Tussen de gang en die chill area zit nog een ruimte. Hier moet je ergens een deur door. Dan kom je in een nood-trappenhuis. Hier ga je helemaal naar boven. Dan kom je bij een ruimte met een brug naar een ander gebouw. Loop over die brug en je komt bij zaal 2 uit.

Maar het is makkelijker om iemand te vragen of de lift te nemen.


Ongeveer zo dus? :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja er is geen 3e area deze keer, dus die looproute zal niet open zijn. De lift zal de enige optie zijn...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was ie ook open zonder dat er een 3e area was
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan elk willekeurig trappenhuis in lopen helemaal naar boven.
Gewoon doen. Wie niet waagt Blijft in de main staan. Of de rij van de lift :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was er wel een derde area, vraag maar aan MelvinFR en Hekzitter! Pff wat ging dat erop. RawRaver vs Noisekick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Vorig jaar was er wel een derde area, vraag maar aan MelvinFR en Hekzitter! Pff wat ging dat erop. RawRaver vs Noisekick!


Het was het dubbel en dwars waard om delete te missen voor die set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Vorig jaar was er wel een derde area, vraag maar aan MelvinFR en Hekzitter! Pff wat ging dat erop. RawRaver vs Noisekick!


Zag hier nog een filmpje van later ja, zag jullie voor het eerst hakken toen volgens mij. :thumbsup:

Voor de mensen die zaterdag naar Mind Dimension gaan: linksvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha die uitleg van Chroman moet ik even heel snel vergeten anders raak ik m'n eigen schaduw nog kwijt. Mooi met de lift dus. Als ik überhaupt een uitstapje maak naar zaal 2. Wellicht Prefix & Density :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 07:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Vorig jaar was er wel een derde area, vraag maar aan MelvinFR en Hekzitter! Pff wat ging dat erop. RawRaver vs Noisekick!


Ging helemaal nergens over! Had dit voor geen goud willen missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
corneelwr schreef:
Vorig jaar was er wel een derde area, vraag maar aan MelvinFR en Hekzitter! Pff wat ging dat erop. RawRaver vs Noisekick!


Ging helemaal nergens over! Had dit voor geen goud willen missen!

Ging er hard aan toe zeker?
Net zo hard als de derde area op Unpolished? Hebben staan hakken voor het leven daar!!
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten