Omdat?? Volgorde is toch niet zo heel onlogisch?wrote:Het is nu wel duidelijk welke acts meer de aandacht krijgen van de organisatie..
Het overlapt een beetje vervelend, thats all
Omdat?? Volgorde is toch niet zo heel onlogisch?wrote:Het is nu wel duidelijk welke acts meer de aandacht krijgen van de organisatie..
Opsie, dat moest vroeg zijnwrote:Laat? 23:00?wrote:Ik vind het ook vreemd dat Phuture Noize weer zo laat staat. Verder echt een kut tijdtafel wat betreft overlappingen. Maar alsnog helaas niet aanwezig.![]()
Ben juist blij dat hij niet hoeft te openen
En dan zeggen dat vroeg opstaan goed voor je is...wrote:Opsie, dat moest vroeg zijn
Dat is het jammere eraan ja. Dan kan je er toch minder van genieten omdat je gewoon nog niet ingekomen bent. 1:00 zou een perfecte tijd geweest zijn.wrote: Yes wisselen met Bass chaserz! Maarja zal waarschijnlijk arriveren als hij net begonnen is en moet ik nog inkomen.
Hahahahahawrote:En dan zeggen dat vroeg opstaan goed voor je is...wrote:Opsie, dat moest vroeg zijn
en ik denk dat qdance totaal niet kijkt naar overlappingen bij dit feest, in zaal 2 kan immers maar 500manwrote:Omdat?? Volgorde is toch niet zo heel onlogisch?wrote:Het is nu wel duidelijk welke acts meer de aandacht krijgen van de organisatie..
Het overlapt een beetje vervelend, thats all
Was perfect geweest, dan paste het perfect ook met Mystwrote:Dat is het jammere eraan ja. Dan kan je er toch minder van genieten omdat je gewoon nog niet ingekomen bent. 1:00 zou een perfecte tijd geweest zijn.wrote: Yes wisselen met Bass chaserz! Maarja zal waarschijnlijk arriveren als hij net begonnen is en moet ik nog inkomen.
precies ditwrote:Prima TT! Alleen jammer van de overlap tussen Phuture Noize en MYST.
Alleen voor Prefix & Density, Apexx en Malice naar zaal 2. Verder de hele avond bij de main te vinden.
Veel zin in!
Jup..wrote:Ik huil een beetje
Draaien waarschijnlijk wel het vetste setje van de avond.wrote:Waarom de fack zetten ze Clockartz niet gewoon om 23.00 neer. Heb niet het idee dat uberhaupt veel mensen clockartz fan zijn ofzo.
Dat denk ik ook ja, de eerste helft van hun set bij X-Qlusive Ran-D was puur goudwrote:Draaien waarschijnlijk wel het vetste setje van de avond.wrote:Waarom de fack zetten ze Clockartz niet gewoon om 23.00 neer. Heb niet het idee dat uberhaupt veel mensen clockartz fan zijn ofzo.
Lijstjes van hun zien er altijd goed uit, maar het lijkt alsof ze maar geen fan base van de grond krijgen. Vermoedelijk omdat ze gewoon niet Nederlands zijn en de gun factor lager is.wrote:Draaien waarschijnlijk wel het vetste setje van de avond.wrote:Waarom de fack zetten ze Clockartz niet gewoon om 23.00 neer. Heb niet het idee dat uberhaupt veel mensen clockartz fan zijn ofzo.
Feit. Die tracks van Clockartz vind ik maar niks. Prima tt, enige jammere is MYST en PN tegelijk. In ieder geval mooi rammen bij Mind Dimension.wrote:met alleen goede setjes kom je er niet, je moet zelf hitjes gaan maken, iets wat SZP wel gelukt is... is helaas veel belangrijker dan gevarieerde setjes
retweetwrote:Phuture Noize & Myst tegelijk en Mind Dimension & B-Front tegelijk.![]()
Of het Phuture Noize of Myst wordt, zie ik daar wel. Mind Dimension is wel een zekerheidje.
Veel in zaal twee te vinden als ik het zo zie.