Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital
Past

Qapital

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

Waar ik nog veel meer moeite mee heb (lees plaatsvervangende schaamte) zijn de gasten die op het hek gaan zitten en echt alles missen xd Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar :lol:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Rickzel wrote:Qlimax topic = buitenlanders/poephark topic
Hard Bass topic = Kan niet tippen aan Qlimax topic
Qapital topic = Stomme naakte rawboys topic
Hard Bass topic = [artiest] verdient het niet om Hard Bass af te sluiten topic
S
Hardtraxxer
96 posts member since 2016
last seen Sep 2019
ErikZ wrote:Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

Waar ik nog veel meer moeite mee heb (lees plaatsvervangende schaamte) zijn de gasten die op het hek gaan zitten en echt alles missen xd Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar :lol:
"Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar" Ergens een linkje? Wil ik wel zien :lol:
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ze kunnen kickrollen maar kunnen ze ook duojumpen?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
stealsyourpizza wrote:
ErikZ wrote:Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

"Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar" Ergens een linkje? Wil ik wel zien :lol:
Zoek maar op Youtube Gearbox Showcase Intents 2016, elke filmpje heeft wel een paar van die pannenkoeken

(waaronder de DJ's zelf bij een remix :lol: )

0:50 ;)

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Het gaat niet om de kickrolls die je mist, maar om de kickrolls die je raakt.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 31 minutes ago
Delt-A wrote:Het gaat niet om de kickrolls die je mist, maar om de kickrolls die je raakt.
Beetje in het rond slaan en je hebt er vast wel een aantal.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
Exterkate wrote:Ik vind dat iedereen lekker zijn eigen ding moet doen op een feest (tot zekere hoogte). Ik zit ook altijd als een gek de melodieën mee te doen en kickrolls te slaan maar gvd kom op zeg, je gaat toch niet je shirt uit doen en vervolgens vooraan op een hek zitten en met je fucking rug, JA JE RUG, naar de DJ zitten?! Wat is dat voor iets raars? :lol: dan vind jij inderdaad dat het om jou draait en dan wil je dat iedereen naar jouw perfecte sixpack kijkt waar je een jaar lang voor hebt gezwoegd en iedereen jouw perfecte kickrollskilzzz waarneemt. Dat is hetzelfde dat je in een voetbalstadion met je rug naar het veld gaat zitten en zelf een balletje gaat hooghouden. Of is dit een kut vergelijking? Zo ja, oke excuus, maar ik stoor me er daadwerkelijk aan dat mensen een show willen opvoeren ja. Als je als een gek wilt losgaan, prima, maar ga dan in ieder geval met je gezicht naar de DJ staan. Doei!
Hahahaha ik vind de vergelijking wel mooi, met uitsluiting van dat alle supporters met hun rug naar het veld staan en dan op en neer springen, want dat is wel vet voor de sfeer.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Delt-A wrote:Het gaat niet om de kickrolls die je mist, maar om de kickrolls die je raakt.
Zoals de roll thuis kickt, kickt 'ie immers nergens. Nogal wiedes
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Pleur dat op een tegeltje en je gaat goud geld verdienen aan merch :lol:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Als wij de kick hebben, kunnen zij niet rollen.

EDIT:
Tijdens het lezen van die quote had ik precies Reloaded Part 2 aan staan bij de tekst: 'Roll around, hit the kick, this is how we do it' xd
Last edited by Uberhout on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Pipa wrote:
Beetje in het rond slaan en je hebt er vast wel een aantal.
Precies.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
We give the kick you get the roll
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
TiMOTHYb wrote:Zoals de roll thuis kickt, kickt 'ie immers nergens.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
stealsyourpizza wrote:

View on YouTube

0.45 & 2.26 :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
ErikZ wrote:
Filmpje
Het zijn net go-go dansers xd
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
Het zijn dan geen 137 pagina's maar in dit topic vermaak ik me ook weer. :lol:

Ik doe zelf ook wel eens kickrolls meedrummen, maar meer voor mezelf of om een beetje dollen met vrienden. Wel mooi dat ik op Dominator door iemand 2 stokjes kreeg aangeboden tijdens Dark Moon, Ok doei. xd

Ow wacht het gaat hier ook nog over Qapital. Ik vind de line-up eigenlijk wel redelijk meevallen. Vind het goed dat Q-Dance ook kiest voor de opkomende namen, zoals Phuture Noize en Sub Zero Project, en ook in zaal 2 een paar interessante namen. En dat ze namen als Warface, Radical Redemption etc. eens niet boeken. Maar ook nog veel namen waar ik 0,0 mee heb dus zal er niet heen gaan, maar hopelijk dat andere organisaties dit over een tijdje ook oppakken.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Oke roep maar dat ik onder een steen heb gelegen maar is dit serieus wat er vandaag de dag gaande is op een hardstyle feest met zulke dj's in de lineup? Wow. Wat droevig.
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen May 2026
StevenvanKuijk wrote:
stealsyourpizza wrote:

View on YouTube

0.45 & 2.26 :lol: :lol:
Die vent onderin op 2.08 xd xd
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
Die viel me ook al op. Die zit ernaast zoals alleen Fabien Barthez dat kon. :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
oke die domme handjeklap huppeltjes daar stoor ik me dan wel fucking fucking fucking erg aan. Dan ga je dus de grens over dat je anderen wel tot last bent EN er uit ziet als een mongool.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Wat een figuren.. man man man.

Ik had ook een ex die huppeltjes ontzettend stoer vond, die relatie heeft niet heel lang geduurd :P
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Thommy wrote:Het zijn dan geen 137 pagina's maar in dit topic vermaak ik me ook weer. :lol:

Ik doe zelf ook wel eens kickrolls meedrummen, maar meer voor mezelf of om een beetje dollen met vrienden. Wel mooi dat ik op Dominator door iemand 2 stokjes kreeg aangeboden tijdens Dark Moon, Ok doei. xd
Kickrolls meedrummen is volgens mij ook geen probleem, doe ik zelf ook. Maar die kinderachtige figuren die dan shirtloos voor op het hek gaan zitten om alleen maar interessant te doen mogen wat mij betreft wel lekker thuis blijven. Zo obvious met je rug naar een artiest gedraaid zitten getuigd zelfs van weinig respect vind ik.

OT: familieweekend tijdens Qapital, eens kijken of we wat familieleden meekrijgen, zit dan toch in de buurt :P
P
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
Thommy wrote:Die viel me ook al op. Die zit ernaast zoals alleen Fabien Barthez dat kon. :lol:
Dat noemen ze een Grandelletje
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Rickzel wrote:oke die domme handjeklap huppeltjes daar stoor ik me dan wel fucking fucking fucking erg aan. Dan ga je dus de grens over dat je anderen wel tot last bent EN er uit ziet als een mongool.
Gewoon er bij gaan staan en doen alsof je het ook kunt, terwijl je het niet kan.