Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Citaat:
In 2019, we’ll be creating the ‘home of hardstyle’. Everything will be revealed on 31 December.

Vooral hier benieuwd naar

Feestfabriek 2.0? Toch al bijna weer de mijlpaal van 20 jaar Hardstyle.

Goede ideeën om het concept in ieder geval fris te houden, leuk om te zien dat Q-Dance hier in wil experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Feestfabriek 2.0?


Instant go! Wat was dat vet zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die verwacht ik in 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Citaat:
In 2019, we’ll be creating the ‘home of hardstyle’. Everything will be revealed on 31 December.
.

Q-Dance Music hall? ipv AFAS Live :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ondertussen even zitten graven, misschien handig om dit apart te doen?
algemeen/q-dance-2019-speculatie-topic-t65117.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Citaat:
In 2019, we’ll be creating the ‘home of hardstyle’. Everything will be revealed on 31 December.

Vooral hier benieuwd naar


Dit gaat over de vervanger van Q-Base. Slogan stond op meerdere posters met datum 7-9-19 en artstyle van q-base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 19:22 
 
Hardtraxxer

Stinson schreef:
Q-dance schreef:
And of course...Defqon.1 3.0. A monumental change.

Donderdag defqon erbij


Alsjeblieft :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke trailer, goed bezig Q-dance nu al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Goku schreef:
Stinson schreef:

Donderdag defqon erbij


Alsjeblieft :worship:


Alsjeblieft niet zeg

Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trailer klinkt als een PN anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg leuk idee dit zeg, doen ze toch altijd heel goed daar bij Q!
Ben er zelf niet bij, dus ik ben benieuwd wat er op 1 januari allemaal voor nieuwtjes te lezen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Bastiaan][quote="Stinson schreef:

Donderdag defqon erbij


Alsjeblieft :worship:



Waarom niet?[/quote]

Ondanks dat ik nu pittig niet nuchter ben, wil.ik hier best antwoord antoowrd op gevej. Een donderdag defqon zorgt volgens mijn mening alleen maar tot verdunning van de festivalkwalitieit. Kijk eens naar de defqon 2018, en bedenk je eens welke namen je nu a) echt mist en b) nu waardig zijn voor een defqon dag vulling. Ik denk dat iedereeen nu wel op een naam of 8/9/10 kan komen, maar een hele dag vullen? Now ay josé. "maar broodjeebeenhsm" denkt heel Hardtraxx, "waarom.geven we dan niey elke dj 1.5 uir? Dan krijgen we interessantje setjes met plaatjes die niet worden gedraaid!" Nou hardtraxx bedankt voor het vragen, maar hier heb ik een simpel antoowrd op: dit is defqon! Hieveel dj's persej er met 1.5 uur nu écht interessante sethes uit? Tuurlijk, eej b-front en noisecontrollers gooirn er wel wat leuks tegenaan, maar voor een groot deel vab de lineup wordt dit gewoon een combinatie van plaatjes langer draaien en meer hitjes, waaar niemand iets aan heeft. Mijn viorstel: maak die preparty eejs wat interessant! Eruit met bass chaserz en menal theo, erin met duistere / opkemende namen die bij het ijdstup passen als vazard, i:gor, keltek of ncrypta. Gooi er en een black naast en heb een after voor de zondag en ik denk dat dit meer toevoegt aan defqon dan een extra dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MAND!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 08:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Bastiaan schreef:
Goku schreef:

Alsjeblieft :worship:


Alsjeblieft niet zeg

Waarom niet?


Het is toch ergens wel eens genoeg? De vrijdag is mooi door het rustig aan komen, biertjes te klappen en met zijn allen naar The Gathering te gaan om daar meters kippenvel te krijgen en het weekend met zijn allen te openen. Gooi je daar ook nog eens een donderdag bij, dan verwacht ik dat je een halve opkomst hebt (niet iedereen kan ook nog eens de donderdag extra vrij nemen en kom je ,net als ik, uit Zeeland (of nog verder), dan rij je ook niet zomaar 's avonds nog even naar Biddinghuizen om daar dan om 10 uur of 11 uur 's avonds nog eens op de preparty binnen te vallen). De zaterdag zie ik altijd als een mooie festivaldag om te pieken en de zondag is iedereen lekker naar de haaien, gaat iedereen er toch nog een dag voor en juist dag maakt de zondag dan weer zo leuk. Het toevoegen van een extra festivaldag haalt voor mij de magie er af.

Daarnaast loop ik ook al tegen de 30 aan en is twee en een halve festivaldag achter elkaar (Gathering tel ik dan even voor een halve mee) toch wel redelijk de max aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
niet iedereen kan ook nog eens de donderdag extra vrij nemen en kom je ,net als ik, uit Zeeland (of nog verder), dan rij je ook niet zomaar 's avonds nog even naar Biddinghuizen


Precies de reden voor ze om het te doen, druktespreiding :thumbsup: Aangezien nu heel Flevoland standaard vast staat op de vrijdagochtend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 09:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het persoonlijk ook een beetje "too much"

Lukt mij inderdaad dan ook vrij moeilijk om die 5 a 6 dagen vrij te krijgen (donderdag tm zondag + maandag en eventueel dinsdag revalidatiedag). De rede dat het bij die andere grote festivals wel lukt is omdat zij in de vakantieperiode vallen.

In essentie krijgen de mensen die gewoon simpelweg donderdag niet kunnen maar wel willen een schijtplek op de camping en krijg je 3 volledige dagen aan beuken.

Naast dat je inderdaad dan zo veel artiesten moet boeken dat 1. de prijs van de tickets omhoog schiet want Q kan dat toch wel maken en 2. dat je dagen krijgt waar bijna niks interessants staat omdat alles veel meer verspreid is, ben je toch helemaal naar de tering op zaterdag.

Nu neem ik aan dat het gros hier toch redelijk is in drinken en/of gebruiken, maar dan krijg je mensen die 4 dagen achterelkaar gaan rammen, kapotzuipen en begaaien. Kan toch nooit goed voor je zijn. Mijzelf kennende kan ik de zondag dan geen stap meer verzetten. Daarnaast zit je 4 dagen met terrorburen die hun speakers tot 5 uur s'ochtends aan hebben op vol volume, aka slaapgebrek.

Eveneens zit je 4 dagen met die halfbakken sanitaire voorzieningen daar op de camping. Ik ken andere festivals die ook lang zijn maar dit toch wel iets beter voor elkaar hebben en dat die voorzieningen eveneens gratis zijn (geen muntjes voor douchen).

100% eens met wat Ramon zegt. Na 3 dagen zie je iedereen halfdood zwalken naar de camping/auto/bus, een 4e is gewoon too much imo en draag je imo ook actief bij aan het percentage aan mensen die (met spoed of niet) naar de EHBO moeten, ze doen het zelf natuurlijk maar je helpt ze hier wel flink mee. Hard Dance feesten zijn gewoon net even wat intensiever dan je normale meerdaagse festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/q-dance-2019-speculatie-topic-t65117.html

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het lijkt me dat je hier veel anthem markers van het jaar 2018 kan vinden om terug te blikken om die feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trailer is dope hoor! Ik ga er niet heen maar ziet er tof uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het na FreaQshow eigenlijk wel goed geweest met de hardstylefeestjes tijdens oud en nieuw. Helaas heb ik geen ruggengraat; kaartje gekocht en aanwezig :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 10:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Even opgeruimd, liever niet viavia roddels en geruchten plaatsen om de boel op te ruien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Concept klinkt inderdaad tof. Maar een HS feest tijdens Oud&Nieuw, nahh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Concept klinkt inderdaad tof. Maar een HS feest tijdens Oud&Nieuw, nahh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten