Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vic2000 schreef:
Afgelopen nacht in El Toro in Goes Thera en GPF meegepakt. Ik viel wonder bover wonder gelijk in slaap maar ik werd na 3,5 uur ook weer wakker... Ach ja met deze namen wordt het wel door te komen!


En Roman Anthony *
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En, hebben we een Qlimax anthem gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag wel dat Shiverz gedraaid werd! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik zag wel dat Shiverz gedraaid werd! :love:

Zou vet zijn als ze het geluid dan hebben weg gedraaid, misschien kon je het publiek dan horen meeschreeuwen! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 11:34 
 
Hardtraxxer

Gouden sfeer, dik geluid en vette show :woot:
Maarreee: een biertje kost dus in de Ziggo tegenwoordig €4,50..? Vind je het gek dat xtc zo populair begint te worden :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Gouden sfeer, dik geluid en vette show :woot:
Maarreee: een biertje kost dus in de Ziggo tegenwoordig €4,50..? Vind je het gek dat xtc zo populair begint te worden :S

Begint??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
The Ace of Bass schreef:
Niet goed?

xd
Vind wel dat t geluid voor 12u redelijk zacht staat.
Dat mag wel iets beter ^^

Was er zelf niet bij, vandaar :P

Maar zo te lezen wel geslaagd dus. Hoe waren de nieuwe P1 tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Addict

Ltmbr schreef:
Gouden sfeer, dik geluid en vette show :woot:
Maarreee: een biertje kost dus in de Ziggo tegenwoordig €4,50..? Vind je het gek dat xtc zo populair begint te worden :S

Is wel een groter formaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 12:26 
 
Hardtraxxer

Wat een tyfus hoeveelheid aan stroboscopen trouwens, gadverdamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 13:02 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest. De show van Project One zat echt goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker gezellig feestje, maar vond de muziek wel heel lang veel van hetzelfde eerlijk gezegd. Vond de set van Heady en SR maar niks.

Heb wel echt met open mond staan kijken naar Sefa. Wat een sfeer toen en wat kan ik genieten van zo’n ventje wat los gaat achter de draaitafel haha. Die kicks waren ook wel echt smerig vet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat de ID van de track "Victorious" is die tijdens Wildstylez en DBSTF werd gedraait?


Heb me denk ik nog nooit zo vermaakt als bij Project One zijn set :innocent: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 15:34 
 
Hardtraxxer

SimpleEffect schreef:
Iemand enig idee wat de ID van de track "Victorious" is die tijdens Wildstylez en DBSTF werd gedraait?

Rooler - Yes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 15:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was mooi, wel drukker geweest met ouwehoeren dan met de muziek na P1. Vond het wel stervensdruk tijdens dat uur en die nieuwe platen doen het ook nog niet allemaal even goed bij me, iets te happy de peppy af en toe. Rest vd setjes ook niet heel bijzonder, vond Sefa mss nog wel het vetst, maar dat kan ook aan m'n staat hebben gelegen.

Het geluid stond op het begin trouwens vrij zacht maar tegen het einde aan echt abnormaal hard met een overkill aan bass, hoorde de melodieën van PN daardoor amper.

Zo en dit was dan écht m'n allerlaatste nachtfeestje denk ik

Edit: die Rooler plaat doet het live wel goed ja, geinig plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke nacht gehad :D

Maar ik merk lichamelijk nu wel echt steeds meer dat 22:00 - 07:00 teveel van het goeie is. Ben met de trein dan om 09:30 thuis als ik de eerste trein heb en kan nooit slapen als het al licht is dus dan doorhalen tot de avond en m'n hele lichaam protesteert :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, goed feest! :D
P1 was goud, goeie sets van atmozfears & Devin Wild en SZP & phuture noize!

Waarom stelt wildstylez nou altijd teleur met die ontzettende bak kaas die hij over ons heen stort? Wil die nieuwe plaat van m horen! DBSTF had er ook een handje van :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Leuke nacht gehad :D

Maar ik merk lichamelijk nu wel echt steeds meer dat 22:00 - 07:00 teveel van het goeie is. Ben met de trein dan om 09:30 thuis als ik de eerste trein heb en kan nooit slapen als het al licht is dus dan doorhalen tot de avond en m'n hele lichaam protesteert :sleep:

Dit was m'n eerste nachtfeestje sinds Freaqshow 2016, maar vanochtend in de taxi bedacht ik me eigenlijk dat dit geen tijden zijn..geef mij maar de festivaltijden gewoon op een indoor event. De hele zondag is vergald zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 16:49 
 
Hardtraxxer

Robuust schreef:
Waarom stelt wildstylez nou altijd teleur met die ontzettende bak kaas die hij over ons heen stort? Wil die nieuwe plaat van m horen! DBSTF had er ook een handje van :thumbdown:

Wat draaide Wildstylez? Ben vroeg weggegaan dus heb die set gemisf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb trash moment gehoord, en een acapella van lose my mind over timeless, maar ook legends never die en temple of light, dus zo erg was het niet :P

Baal gewoon dat deze plaat niet gedraaid is deze avond, haha

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 19:22 
 
Hardtraxx Addict

jackSparrow schreef:
SimpleEffect schreef:
Iemand enig idee wat de ID van de track "Victorious" is die tijdens Wildstylez en DBSTF werd gedraait?

Rooler - Yes!


Not sure if... :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Pedaalemre schreef:
Leuke nacht gehad :D

Maar ik merk lichamelijk nu wel echt steeds meer dat 22:00 - 07:00 teveel van het goeie is. Ben met de trein dan om 09:30 thuis als ik de eerste trein heb en kan nooit slapen als het al licht is dus dan doorhalen tot de avond en m'n hele lichaam protesteert :sleep:

Dit was m'n eerste nachtfeestje sinds Freaqshow 2016, maar vanochtend in de taxi bedacht ik me eigenlijk dat dit geen tijden zijn..geef mij maar de festivaltijden gewoon op een indoor event. De hele zondag is vergald zo.


Sluit ik mij helemaal bij aan. Vaker indoor feesten met festival tijden! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supervet gehad gisteren! :thumbsup: Eerst begonnen bij Jay Reeve die echt een hele dikke set neerzette, kon eigenlijk al niet meer beter dan dat :love: . Gelukkig was de set van Project One zo goed (en hun nieuwe muziek ook) dat het niet bergafwaarts ging :D. Verders ben ik niet echt een Sefa fan, maar moet eerlijk zeggen dat ik best genoten heb van zijn energie. Qua drukte was het ook heel goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

SimpleEffect schreef:
Iemand enig idee wat de ID van de track "Victorious" is die tijdens Wildstylez en DBSTF werd gedraait?


Werd die niet gedraaid tijdens Keltek? Lijkt van Psycho Punkz te zijn (volgens zijn Insta story)

Wat een top avond! Stage + verlichting was subliem. Heerlijke show en hele dikke setjes. Geluid was ook top, al stond het in het begin vrij zacht en aan het eind tiefus hard. Fantastisch om te zien hoe de hele zaal nog los ging op Sefa.

Van mij had zaal 2 wel een iets prominentere plek mogen krijgen dan wat nu het geval was. 10 minuten trap op en trap af door een doolhof struinen om vervolgens in een zaal met max 100 man terecht te komen. Wel super vet voor die gasten dat ondanks de afstand dat kleine zaaltje vol stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 21:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jezus wat was dit vet! :love: Al mijn verwachtingen overtroffen!

Voor de geinteresseerden hier mijn tracklist:
1. Frontliner - Lose The Style (2013 Edit)
2. Jay Reeve & Xense - Don’t Give Up
3. Outlander - Our World
4. Noisecontrollers - Astral (Audiofreq Remix)
5. Jay Reeve & Noiseshock - Homecoming
6. TNT - Dial T For TNT
7. Jay Reeve - Voice Of Silence
8. The Pitcher - Sky Rocket
9. Noiseshock - Groove To The Beat
10. Jay Reeve - One In A Million
11. Noisecontrollers & Project One - Destroyer Of The Resurrected Worlds (Mashup)
12. T.C.C. - The Reason
13. Zany ft. DV8 - Vision
14. Jay Reeve & Envine - I Want It
15. Sound Rush - House Music
16. Audiofreq - Audiofile.001
17. Wildstylez - I See Stars
18. Jay Reeve - What It Is
19. Wildstylez - Heartbeat (Mid-intro)
20. Rezurector - Take Control
21. The Pitcher - I Just Can’t Stop
22. Jay Reeve - The Blackbird
23. Jay Reeve - Can’t Breathe
24. Myst - From The Ashes
25. Sub Sonik - Infinity
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal echt een topfeestje gehad! Mijn verslag kun je hier lezen:

https://partyflock.nl/report/13213:Project-One
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten