Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ja dat hele Heady haten is wel een beetje vermoeiend. Alsof Radical Redemption enz niet de nodige aandacht krijgen/kregen op de hypetrain. Al moet ik wel zeggen dat ik nu wel redelijk klaar ben met de reünie, de comeback, het familiegevoel enz. Ja Willem je bent terug na een periode van ellende, honger, tornado's, armoede en nachtmerries. Maar het is nu tijd om je gewoon weer bij de gevestigde namen in de scene te voegen zoals ook Wildstylez en Noisecontrollers dat doen, zonder de verdere poespas.

OT: aanwezig!


Mja volgens mij doet Wildstylez ook mee aan deze zogenoemde 'poespas' want alhoewel hij voor velen onherkenbaar is schijnt hij wel degelijk een van de leden van Project One te zijn.


Ik wacht een verdere line up even af want als hier alleen P1, Soundrush en SZP enzo weer staan dan skip ik 'm lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 07:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Hoe groot fan ik ook ben van deze act, dit is voor mij iets te veel van het goeie. Het speciale is er een beetje af op deze manier...


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ja dat hele Heady haten is wel een beetje vermoeiend. Alsof Radical Redemption enz niet de nodige aandacht krijgen/kregen op de hypetrain. Al moet ik wel zeggen dat ik nu wel redelijk klaar ben met de reünie, de comeback, het familiegevoel enz. Ja Willem je bent terug na een periode van ellende, honger, tornado's, armoede en nachtmerries. Maar het is nu tijd om je gewoon weer bij de gevestigde namen in de scene te voegen zoals ook Wildstylez en Noisecontrollers dat doen, zonder de verdere poespas.

OT: aanwezig!


Ik snap dit niet, daar is hij nu toch mee bezig? Dit is toch gewoon een show van P1? Heady heeft het zelf nog nauwelijks over zijn comeback maar iedereen blijft er maar door over praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, mooi weekendje Amsterdam van maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drukke maand maar toch een optie. :thumbsup:

Uitmelkhuilers lekker thuisblijven :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
3 optredens in de afgelopen 3 jaar en mensen praten direct over uitmelken, hoezo zeiken om te zeiken :lol:
Ik kijk gruwelijk uit naar deze avond.

Precies dit. Heady had ook al aangegeven (vorig jaar) dat P1 sowieso door ging. Dit was dus al te verwachten ook.

Exterkate schreef:
Hopelijk komen ze met een nieuw album

zal haast toch wel? Wordt anders weinig nieuws gepresenteerd op zo'n avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 15:03 
 
Hardtraxxer

Iemand al een mail binnen ondertussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Iemand al een mail binnen ondertussen?


Nog niet...is weer een kwestie van geduld geblazen.

Altijd lastig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Uitmelkhuilers lekker thuisblijven :kiss2:


haters kruisje regsbove ;)))
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig. Is niet moeilijk om een leukere line-up te krijgen dan XQ Holland. De woensdag waarschijnlijk ook al naar ADE, dus zal wel een zware week worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:09 
 
Hardtraxxer

Stuiterbal schreef:
JJ97 schreef:
Iemand al een mail binnen ondertussen?


Nog niet...is weer een kwestie van geduld geblazen.

Altijd lastig :x


Die krijg je vrijdag/zaterdag afhankelijk van wanneer de pre registratie stopt, was met Xqlusive Holland XXL ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 17:00 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enige die helemaal stuk gaat om de tekst in die trailer? Wie de fuck heeft dat geschreven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 19:11 
 
Hardtraxxer

Heb het even nagekeken, vrijdag krijgen we een mail met persoonlijke code en link.

"Je ontvangt een mail op vrijdag 20 juli met daarin je persoonlijke code en link. De link stuurt je om 13:00 naar de pre-sale pagina, waar je jouw tickets kan bestellen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
”Je ontvangt een mail op vrijdag 20 juli met daarin je persoonlijke code en link. De link stuurt je om 13:00 naar de pre-sale pagina, waar je jouw tickets kan bestellen."


Stiekem toch wel wat verwarrend...kan je met de link al vrijdag kaarten bestellen of moet je even wachten om zaterdag de wachtrij in te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet verwarrend toch? Gewoon de link gebruiken op zaterdag 13:00 en je kan je kaartje bestellen. Door de link een dag eerder te sturen heb je geen mensen die pas om 4 uur 's middags nog eens een link gestuurd krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 09:34 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
B_Bass schreef:
Die krijg je vrijdag/zaterdag afhankelijk van wanneer de pre registratie stopt, was met Xqlusive Holland XXL ook.


Daar ben ik een beetje sceptisch over aangezien ik die mail voor X-Qlusive dus niet heb ontvangen :P


Vriendin van mij ook niet.. we schrijven ons met onze groep altijd maar met zijn allen in, voor het geval dat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Niet verwarrend toch? Gewoon de link gebruiken op zaterdag 13:00 en je kan je kaartje bestellen. Door de link een dag eerder te sturen heb je geen mensen die pas om 4 uur 's middags nog eens een link gestuurd krijgen.


Uit ervaring weet ik dat het zaterdag is, maar kan mij juist voorstellen dat dit voor de onervaren mensen wat verwarrend kan zijn.

Dit zullen er best veel zijn gezien je voor alles en Q-account moet hebben. Sterk staaltje marketing van Q btw...zo zal men sneller(en meer) inschrijven voor pré-sales e.d., doordat Q een bericht stuurt dat er ergens voor ingeschreven kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ben ik toch blij dat toen ik nog volop naar feesten ging, gewoon op mn dooie gemakkie kaarten kon bestellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Wat ik ben ik toch blij dat toen ik nog volop naar feesten ging, gewoon op mn dooie gemakkie kaarten kon bestellen :)


True that :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
ElTigre schreef:
Niet verwarrend toch? Gewoon de link gebruiken op zaterdag 13:00 en je kan je kaartje bestellen. Door de link een dag eerder te sturen heb je geen mensen die pas om 4 uur 's middags nog eens een link gestuurd krijgen.


Uit ervaring weet ik dat het zaterdag is, maar kan mij juist voorstellen dat dit voor de onervaren mensen wat verwarrend kan zijn.

Dit zullen er best veel zijn gezien je voor alles en Q-account moet hebben. Sterk staaltje marketing van Q btw...zo zal men sneller(en meer) inschrijven voor pré-sales e.d., doordat Q een bericht stuurt dat er ergens voor ingeschreven kan worden.


Zojuist de mail ontvangen en het was gelijk mogelijk om kaarten te bestellen. In september is het mogelijk om de kaarten te personaliseren.

Kortom..Aanwezig! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kreeg ook een pre-sale code, maar ik vind 67,25 per kaartje toch een beetje gortig zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, ticket gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm al weer uitverkocht, code werkt niet.. Balen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten