Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Q-dance presents: Phuture Noize | Black Mirror Society

Time
(Sat)
Price
€20,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Aanwezig, want Phuture Noize. :drool: :yay:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Wil hier zo graag heen maar tis inderdaad zo ver :aww:
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Sowieso aanwezig, moet nog maar even kijken hoe ik er kom vanuit Groningen maar dat zie ik later allemaal wel.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Danny Phantom wrote:Wil hier zo graag heen maar tis inderdaad zo ver :aww:
Als je er echt graag heen wilt, maakt het dan echt zoveel uit? Als je nu 6u onderweg zou zijn kan ik het nog enigszins begrijpen maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Van bij mij uit is het iets meer dan 2u rijden. Als ik kaartjes heb dan ben ik gewoon aanwezig. :D
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Zou er heel graag heen willen, maar dag erna al naar een ander festival >.< dus kijk het nog even aan wat ik ga doen.
Dus ja, eigenlijk is het gewoon een optie, hihi
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Grim wrote:
Als je er echt graag heen wilt, maakt het dan echt zoveel uit? Als je nu 6u onderweg zou zijn kan ik het nog enigszins begrijpen maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Van bij mij uit is het iets meer dan 2u rijden. Als ik kaartjes heb dan ben ik gewoon aanwezig. :D
Zelf rijden is geen optie en het OV maakt een feest zoveel duurder... Reistijd maakt me in principe nooit zoveel uit
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Grim wrote:

Hier ook hoor, reistijd maakt mij echt niet zo veel uit. Maar het is zoveel duurder met OV plus dat het over de nacht is. Ochtends nog paar uur gaan reizen vind ik gewoon verschrikkelijk.
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
Aanwezig (indien kaarten).

Als Belg zijnde is Amsterdam nog prima te doen.... anderhalf uur rijden voor ons.
Misschien een daguitstap van maken, 's middags de stad al intrekken en de toerist uithangen.
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
iemand enig idee of het makkelijk toegankelijk is met openbaar vervoer?
Hardtraxxer
273 posts member since 2016
last seen Jan 2023
Kong wrote:iemand enig idee of het makkelijk toegankelijk is met openbaar vervoer?
Stoppen bussen op een paar minuten loopafstand en rond een uur 5 rijden er ook weer bussen richting Amsterdam CS.
Hardtraxxer
last seen Mar 2022
Yourai wrote:
Kong wrote:iemand enig idee of het makkelijk toegankelijk is met openbaar vervoer?
Stoppen bussen op een paar minuten loopafstand en rond een uur 5 rijden er ook weer bussen richting Amsterdam CS.
dan zeker weten aanwezig :thumbsup:

Sinds wanneer is het openbaar vervoer zo vroeg? Kon me herinneren met return of headhunterz dat ik wel moest wachten tot een uur of 6 (of ik deed wat verkeerd)
Hardtraxxer
last seen Jan 2023
Kong wrote:
Yourai wrote:
dan zeker weten aanwezig :thumbsup:

Sinds wanneer is het openbaar vervoer zo vroeg? Kon me herinneren met return of headhunterz dat ik wel moest wachten tot een uur of 6 (of ik deed wat verkeerd)
Scheelt denk ik dat het op vrijdag is nu :P
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Het busvervoer is eigenlijk altijd wel goed geregeld in amsterdam, uitgebreid nachtnet en al heel vroeg normale bussen. De metro en trein starten wel later pas op.
Hardtraxxer
last seen Mar 2022
Norther66 wrote:Het busvervoer is eigenlijk altijd wel goed geregeld in amsterdam, uitgebreid nachtnet en al heel vroeg normale bussen. De metro en trein starten wel later pas op.
ah dan was dit het waarschijnlijk :thumbdown:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Pursuit of Thunder was voor mij op fietsafstand, dit is wel even wat anders. Even kijken of ik ergens vervoer kan regelen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Optie optie optie.. :loving:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
On Saturday May 5 (13:00 CEST), the ticket sales for Phuture Noize' album release party will start exclusively for Q-dance members. Only those who registered get the chance to buy their tickets for this unique event. To order your tickets, you will need to click the button below and fill in your code (which is your email address) this Saturday at 13:00 CEST.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Wellicht tickets proberen te scoren morgen. Gratis OV heen is wel lekker :)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Morgen ook ff de kaarten scoren. Of ik daadwerkelijk ga laat ik nog wel ff afhangen van de line up
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Mail ontvangen van Qdance. Morgen om 13.00 uur start de ticketsale!
Hardtraxxer
last seen Mar 2022
sonnebloem wrote:Wellicht tickets proberen te scoren morgen. Gratis OV heen is wel lekker :)
Hardtraxxer
last seen Jan 2023
Kong wrote:
sonnebloem wrote:Wellicht tickets proberen te scoren morgen. Gratis OV heen is wel lekker :)
Dit! Studentenleven :cool:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Heb sinds kort weekend OV. Heerlijk dat gratis naar feestjes gaan :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Komt hier wel een line-up voor of blijft dat 'geheim'?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Q-dance presents: Phuture Noize | Black Mirror Society (08-06-2018, Westerunie, Amsterdam)
Zorgen dat je op tijd klaar zit dus.