Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat ik aanwezig ben weet ik alleen nog niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier zo graag heen, ken alleen (bijna) niemand die hier ook heen wil :-/ 14 uur is te lang ofzo? Bullshit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Merlijn schreef:
Nee, jullie boeien me gewoon niet. Ik ga daar ook niet naartoe om mensen te zien hé... :')

Ben jij een homo ofzo? Weet je hoe teringveel lekkere wijven er naar zo'n feest komen? Dan ga ik wel mensen kijken hoor :yay:

Ik denk dat er nog steeds meer mannen aanwezig zijn... dan nog, die wijven interesseren me niet. Ik zie die toch nooit meer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
dawasiknie schreef:
Merlijn schreef:
Nee, jullie boeien me gewoon niet. Ik ga daar ook niet naartoe om mensen te zien hé... :')

Ben jij een homo ofzo? Weet je hoe teringveel lekkere wijven er naar zo'n feest komen? Dan ga ik wel mensen kijken hoor :yay:

Ik denk dat er nog steeds meer mannen aanwezig zijn... dan nog, die wijven interesseren me niet. Ik zie die toch nooit meer terug.

Dat ligt waarschijnlijk meer aan jezelf dan aan die "wijven" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet niet dat meer dan 50% al een vriend heeft. En sowieso, als je daarvoor gaat kun je net zo goed naar de lokale kroeg. Ben je die zat, ga je 3 dorpen verderop.. Scheelt je een hoop geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vergeet niet dat meer dan 50% al een vriend heeft. En sowieso, als je daarvoor gaat kun je net zo goed naar de lokale kroeg. Ben je die zat, ga je 3 dorpen verderop.. Scheelt je een hoop geld.


en hij schiet.....en hij scoort!!!
1-0 voor khadber xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vergeet niet dat meer dan 50% al een vriend heeft. En sowieso, als je daarvoor gaat kun je net zo goed naar de lokale kroeg. Ben je die zat, ga je 3 dorpen verderop.. Scheelt je een hoop geld.

Maar je voelt er toch niks van dat ze een vriend hebben als je ernaar kijkt? En ik zie ze hier in Amersfoort nooit in die vrolijke pakjes lopen die je op dit soort feesten in overvloed tegen komt :thumbup:

Oke oke, ik moet toch toegeven dat ik het wel met je eens ben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Khadber schreef:
Vergeet niet dat meer dan 50% al een vriend heeft. En sowieso, als je daarvoor gaat kun je net zo goed naar de lokale kroeg. Ben je die zat, ga je 3 dorpen verderop.. Scheelt je een hoop geld.

Maar je voelt er toch niks van dat ze een vriend hebben als je ernaar kijkt? En ik zie ze hier in Amersfoort nooit in die vrolijke pakjes lopen die je op dit soort feesten in overvloed tegen komt :thumbup:

Oke oke, ik moet toch toegeven dat ik het wel met je eens ben...


Rofl dan moet je bij mij op de Veluwe eens komen kijken, dan is Amersfoort de hemel hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier word je er ook wel aardig zat van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
maarten1410 schreef:
Khadber schreef:
Vergeet niet dat meer dan 50% al een vriend heeft. En sowieso, als je daarvoor gaat kun je net zo goed naar de lokale kroeg. Ben je die zat, ga je 3 dorpen verderop.. Scheelt je een hoop geld.

Maar je voelt er toch niks van dat ze een vriend hebben als je ernaar kijkt? En ik zie ze hier in Amersfoort nooit in die vrolijke pakjes lopen die je op dit soort feesten in overvloed tegen komt :thumbup:

Oke oke, ik moet toch toegeven dat ik het wel met je eens ben...


Rofl dan moet je bij mij op de Veluwe eens komen kijken, dan is Amersfoort de hemel hoor!

Is het daar zo'n braadwurstfest? Dat is naar! Maargoed, over 3 weekjes kunnen we dus weer de oogjes uit kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand tips voor busreizen? Eventtravel gaat vanuit mijn stad, dus dat is wel chill, maar ik ben benieuwd of er goedkopere alternatieven zijn. En hoe zijn de ervaringen met eventtravel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Iemand tips voor busreizen? Eventtravel gaat vanuit mijn stad, dus dat is wel chill, maar ik ben benieuwd of er goedkopere alternatieven zijn. En hoe zijn de ervaringen met eventtravel?

Voor wat ik weet van eventtravel schijnt het allemaal naar behoren te werken. En het is volgens mij de officiele vervoerder om het maar zo te zeggen. Anders zou je een bus kunnen huren met vrienden, maar dat kost wel een hoop regelwerk. (en een hoop mensen ;)).
Nadeel van Eventtravel is weer dat je dus het hele event uit moet zitten, ook als je moe bent etcetera.

Als alternatief heb je de NS natuurlijk. Dat vind ik persoonlijk zo slecht nog niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eventtravel, niks over te klagen, alleen soms gezeik met irritante mensen in de bus, maar daar kan de organisatie zelf niks aan doen. Tis daar verder echt top geregeld, je komt altijd veilig aan en vooral kom je ook weer veilig terug.

NS werkt wel als er geen omleidingen of dergelijke zijn en er goede pendelbussen o.d. zijn. Naar Q-base zou dat wel kunnen, maar die pendelbus moet je ook boeken via eventtravel en die vertrekken vanuit Venlo of Nijmegen Centraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet met hoeveel personen je gaat maar de vorige twee keer dat ik ging waren we met 7-8 personen en dan is het best voordelig om samen een busje te huren. We hadden twee jaar geleden een mooie Opel Vivaro voor 45 euro p.p. incl. benzine en foute dobbelstenen voor het hele weekend! En dan kun je dus zelf bepalen waarneer je aankomt of vertrekt :cool:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Busje huren is ook altijd goed id! voor een paar euro zit je eerste rang!
Laatste x dat wij een busje huurden was naar Qlimax met 9 man, busje koste ons toen iets van 30e voor een weekend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit zo gigantisch te twijfelen. Ben een beetje vriendloos wat betreft hierheen gaan.. Maar aan de andere kant vind ik dit zo gigantisch vet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik weet niet met hoeveel personen je gaat maar de vorige twee keer dat ik ging waren we met 7-8 personen en dan is het best voordelig om samen een busje te huren. We hadden twee jaar geleden een mooie Opel Vivaro voor 45 euro p.p. incl. benzine en foute dobbelstenen voor het hele weekend! En dan kun je dus zelf bepalen waarneer je aankomt of vertrekt :cool:




Wow ouwe, dat is ideaal, hoe kwam je aan dat busje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
maarten1410 schreef:
Ik weet niet met hoeveel personen je gaat maar de vorige twee keer dat ik ging waren we met 7-8 personen en dan is het best voordelig om samen een busje te huren. We hadden twee jaar geleden een mooie Opel Vivaro voor 45 euro p.p. incl. benzine en foute dobbelstenen voor het hele weekend! En dan kun je dus zelf bepalen waarneer je aankomt of vertrekt :cool:




Wow ouwe, dat is ideaal, hoe kwam je aan dat busje?

Check de eerste foto nog eens, recht onderin zit een stickert op de bus ^^ Deze was nog fijn geblindeerd ook, heerlijk!

@Khadber: Een beetje vriendloos of helemaal niemand die gaat? Met twee personen is het toch ook al te doen... En anders zou ik toch gaan, meen ik serieus. Je gaat toch wel uit je plaat en als je een beetje een praatje kunt maken kom je zo zat andere mensen tegen ^^ En anders kun je natuurlijk altijd nog een meeting proberen te organiseren, kom je ook weer andere mensen tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt echt heel erg goed! Bedankt voor de tip, heb er gelijk een bladwijzer van gemaakt :P
Wij zochten nog vervoer naar Q-Base namelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op het moment wil ik er ook heen gaan, en heb ook nog niemand kunnen overtuigen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Op het moment wil ik er ook heen gaan, en heb ook nog niemand kunnen overtuigen. :/


Same here, maar ik heb al besloten dat ik anders in mn eentje ook wel ga :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tadaaa! Opgelost, Khadber, Hoeksemad en PNXRMX komen dus samen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is waar.. Iemand nog meer zin om de volle haal te maken (van 5 tot 7 dus?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga wss met de partybus die hier rijdt (www.thepartyexpress.nl), komt altijd 1-2 uur later aan. Wel tot 7 uur door uiteraard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 22:45 
 
Hardtraxxer

Werk vrij geregeld, Landal Greenparcs op 11,5 km. voor het hele weekend geboekt en de tickets zijn binnen! Het aftellen kan beginnen, Q-Base here we come :woot:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten