Maximize schreef:
fosjoo schreef:
Wie is hier q-base binnen gekomen zonder 18 te zijn ?
Weet ik zo niet, remco (remkovzki) is naar DefQon en Qlimax geweest als 17jarig
Q-Base wordt zen eerste legale feest weohoeee

Tickets zijn binnen!!

Maar die beveiliging is meestal niet zo streng, ik heb altijd mijn ID in mijn boxer achter mijn riem gedaan en zonder iets anders in mijn portemonnee behalve pinpas en geld naar binnen gegaan. Ze hebben ooit wel mijn wallet doorgezocht dus vandaar dat ik daar mijn ID niet in deed. Het is even spannend, maar het komt altijd wel goed.