Twee tickets voor Q-base kopen?wrote:Of naar Q-base gaan, daarna even naar dat andere feestje, om vervolgens weer terug te gaan naar Q-basewrote:en dat anders feestje duurt vast geen 16 uur, dus je kunt altijd kome![]()
(geintje)
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
O
Neeee, ze hebben toch wel stempeltjes voor op je hand voor als je moet roken buiten. Ownee het is geen discotheek.
Tsja, het is een optie..wrote:Twee tickets voor Q-base kopen?wrote:Of naar Q-base gaan, daarna even naar dat andere feestje, om vervolgens weer terug te gaan naar Q-basewrote:en dat anders feestje duurt vast geen 16 uur, dus je kunt altijd kome![]()
(geintje)
-
A
Dit jaar duurt Q-base 14 uur..wrote:+1wrote:en dat anders feestje duurt vast geen 16 uur, dus je kunt altijd kome![]()
(geintje)
Hoezo de laatste keer op Airport Weeze? Naar wat ik had begrepen blijven ze gewoon op de legerbasis daar hoor...wrote:ik hoop dat ik lui kan meeslepen hiernaartoe, zou het zonde vinden om deze te missen, aangezien het de laatste keer is op dat airport. Anders ga ik wel sneu alleen xD
Vorige pagina: word een attractiepark of een vakantie park van gemaakt. Wat precies weet ik niet.wrote:Hoezo de laatste keer op Airport Weeze? Naar wat ik had begrepen blijven ze gewoon op de legerbasis daar hoor...wrote:ik hoop dat ik lui kan meeslepen hiernaartoe, zou het zonde vinden om deze te missen, aangezien het de laatste keer is op dat airport. Anders ga ik wel sneu alleen xD
Het is in principe nog steeds from daylight into darkness 
Toch heen? Of toch niet?
Nog steeds niet duidelijk want ze missen nog €41,25 van onze bestelling
Transactie is wel afgerond maar ze missen het geld
Nog steeds niet duidelijk want ze missen nog €41,25 van onze bestelling
Transactie is wel afgerond maar ze missen het geld
Ooh maar dan is Q-Base niet in gevaar hoor.. Het gedeelte wat nu voor Q-Base gebruikt wordt zal blijven liggen. Er ligt naast het gedeelte wat voor Q-base gebruikt wordt een nog veel groter terrein, en dit terrein gaat gebruikt worden voor het pretpark.wrote:Vorige pagina: word een attractiepark of een vakantie park van gemaakt. Wat precies weet ik niet.wrote:Hoezo de laatste keer op Airport Weeze? Naar wat ik had begrepen blijven ze gewoon op de legerbasis daar hoor...wrote:ik hoop dat ik lui kan meeslepen hiernaartoe, zou het zonde vinden om deze te missen, aangezien het de laatste keer is op dat airport. Anders ga ik wel sneu alleen xD
Q-Dance heeft zelf hier een keer een mail over gestuurd zag ik laatst ergens. Dat Q-Dance verzekerde dat Q-Base gewoon op hetzelfde terrein zal kunnen blijven!
Wie is hier q-base binnen gekomen zonder 18 te zijn ?
Weet ik zo niet, remco (remkovzki) is naar DefQon en Qlimax geweest als 17jarigwrote:Wie is hier q-base binnen gekomen zonder 18 te zijn ?
Q-Base wordt zen eerste legale feest weohoeee
Tickets zijn binnen!!wrote:Weet ik zo niet, remco (remkovzki) is naar DefQon en Qlimax geweest als 17jarigwrote:Wie is hier q-base binnen gekomen zonder 18 te zijn ?
Q-Base wordt zen eerste legale feest weohoeee![]()
-
A
x2wrote:wrote: Tickets zijn binnen!!
ik laat altijd gewoon me id in me portemonnee maar dan achter andere pasjes
gelukkig nog nooit om gevraagd.
ik wil ook vet graag naar q- base maar het is zo ver
gelukkig nog nooit om gevraagd.
ik wil ook vet graag naar q- base maar het is zo ver
dan gaat helemaal goedkomen zie jullie daarzo 
Je durft niet?wrote:Mij zult ge niet zien.wrote:Hardtraxx meeting? xD
Nee, jullie boeien me gewoon niet. Ik ga daar ook niet naartoe om mensen te zien hé... :')wrote:Je durft niet?wrote:Mij zult ge niet zien.wrote:Hardtraxx meeting? xD
![]()
AAANWEZIG