Draait Gatty als Gatty of als Hawman?wrote:QULT: Gatty als Fusion geluid kut is, anders alleen 2e helft Gatty... als QULT geluid wel goed is tenminste, anders open air of USB.
Gatty zo vroeg op de avond is nogal een vreemde keuze.
Draait Gatty als Gatty of als Hawman?wrote:QULT: Gatty als Fusion geluid kut is, anders alleen 2e helft Gatty... als QULT geluid wel goed is tenminste, anders open air of USB.
Er staat Gatty in de TT, ik ga er heen op aanraden van Rik dus ik heb geen idee verderwrote:Draait Gatty als Gatty of als Hawman?wrote:QULT: Gatty als Fusion geluid kut is, anders alleen 2e helft Gatty... als QULT geluid wel goed is tenminste, anders open air of USB.
Gatty zo vroeg op de avond is nogal een vreemde keuze.
Hoezo als ik nuchter ben zou ik ook bij god niet weten waar ik overal beland, hangt er maar net van af waar ik zin hebwrote:lol ik had het tegen fuzzy logicwrote:Oke dan enkele sets van 1,45 minuten of 1,30 uur. Sry ben gewoon erg blij met de timetable en dan durven we al eens overdrijvenwrote:Gebruik jij drugs? wow.
Jij komt bijna in mijn top 5 van HT'ers.wrote:
Hoezo als ik nuchter ben zou ik ook bij god niet weten waar ik overal beland, hangt er maar net van af waar ik zin heb
Ziet er goed uit ! nu nog hopen dat er iets van terecht gaat komen.wrote:Kaartje is binnen, kom maar op!
Zo zou ik hem wel willen
17:00 - 18:30 Vrij
18:30 - 20:15 Frontliner [OPEN AIR STRIP]
20:15 - 21:15 Vrij
21:15 - 22:15 Nosferatu [THUNDERDOME]
22:15 - 23:00 B-Front [FUSION]
23:00 - 00:00 Frequencerz [FUSION]
00:00 - 01:15 Zany [HANGAR]
01:15 - 02:30 Ophidian [THUNDERDOME]
02:30 - 03:15 Tymon, Stormstrooper and Walhaus [United Shranz Board]
03:15 - 03:45 E-Force / of even chillen [HANGAR]
03:45 - 05:15 Adaro [HANGAR]
05:15 - 07:00 Radical Redemption [HANGAR]
07:00 - Dinsdag: Naar de klote
Wanneer helemaalwrote:Jij komt bijna in mijn top 5 van HT'ers.wrote:
Hoezo als ik nuchter ben zou ik ook bij god niet weten waar ik overal beland, hangt er maar net van af waar ik zin heb
Als ik er een zou hebben, nadat wij hebben gemeet.wrote:Wanneer helemaalwrote:Jij komt bijna in mijn top 5 van HT'ers.wrote:
Dat ben ik toch sowieso..wrote:Zullen we dan ook een overal en nergens meeting organiseren?
Gaan wij meetenwrote:Als ik bij een meeting aan kom, is het meestal bij toeval.
Je ziet mij altijd wel toch?wrote:Gaan wij meetenwrote:Als ik bij een meeting aan kom, is het meestal bij toeval.?
Echt ziek dat je gewonnen hebt man. Mag je de hele set met TBY meedraaien?wrote:Toch onverwacht Q-base dan! Zie enorm uit naar dit feest.
Jep! Is al geregeld denk ik zo.wrote:Weet je al wat je doet Dennis?
Bedankt Wes!wrote: Echt ziek dat je gewonnen hebt man. Mag je de hele set met TBY meedraaien?
Dat duurt 2 weken volgens mij. Je kunt wel van die ER-20 doppen halen voor 20 euro, zijn redelijk maar lang niet zo goed als op maat gemaakte. Te koop bij iig schoonenberg en volgens mij ook beter horenwrote:Zie hier net nog iemand iets zeggen over gehoorbescherming. Weet iemand waar je dat kan laten maken dat ik het VOOR zaterdag nog heb? En dan heb ik het over op maat gemaakte filters.
Verder enorm veel zin in Q-Base, timetable is ook best lekker!
Ja, ik ga daarna ook. Dan zijn er toch geen interessante acts meer imo.wrote:mensen die na Henzel en disco nova gaan ?