Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

Is het mogelijk om je flesje water te vullen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Tegen betaling van een muntje :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:06 

urbandesigner schreef:
stefan_helmond schreef:

Tegen betaling van een muntje :yes:

Ben er nog nooit geweest maar volgens mij is dat wel mogelijk bij de WC's (op eigen risico uiteraard). Vergeet je cola/sourcy dop niet.. scheelt een hoop geknoei :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:13 

Hardtraxxer

De vraag is alleen of Q-Base niet ook Chaudfontaine geworden is. En dat is een andere dopmaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

In 2010 ben ik halverwege het feest wel zo extreem ziek geworden van het water daar. Dat is gewoon echt niet schoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:44 

Hardtraxx Elite

2010 nergens last van gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:12 

Hardtraxx Veteran

Op defQon en Dominator was het wel mogelijk om je flesje op de wc te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:26 

Chukkels schreef:
In 2010 ben ik halverwege het feest wel zo extreem ziek geworden van het water daar. Dat is gewoon echt niet schoon :P

ik kan me werkelijk waar niks herinneren van dat water daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 00:47 

Hardtraxx Addict

Hoe zit het met die bussen van Eventravel? Ik wou eerst met de pendelbussen heen en terug vanaf Nijmegen maar hoorde hier dat dat niet zo lekker gaat. Ik wil nu gewoon een normale bus nemen zoals gewoonlijk maar eerst stond hij nog wel als opstapplaats in Nijmegen en nu is hij weg. Als een opstapplaats vol is halen ze hem dan van de site af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 10:36 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
Hoe zit het met die bussen van Eventravel? Ik wou eerst met de pendelbussen heen en terug vanaf Nijmegen maar hoorde hier dat dat niet zo lekker gaat. Ik wil nu gewoon een normale bus nemen zoals gewoonlijk maar eerst stond hij nog wel als opstapplaats in Nijmegen en nu is hij weg. Als een opstapplaats vol is halen ze hem dan van de site af?

als hij weg is gehaalt dan heeft niemand of bijna niemand zich aangemeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 12:28 

Hardtraxxer

Pff wat heb ik hier toch gruwelijk veel zin in !! :thumbsup: kan niet meer wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:12 

Hardtraxx Addict

Davy schreef:
Pff wat heb ik hier toch gruwelijk veel zin in !! :thumbsup: kan niet meer wachten

Hier nog een :clap:
Wie gaat er mee rondjes lopen door het grote bijpakbos? :corn:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:55 

Donateur

Yesss volgende week mogen we weer lekker uit ons dak :cool:
Heb er heul veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:01 

Donateur

dawasiknie schreef:
Yesss volgende week mogen we weer lekker uit ons dak :cool:
Heb er heul veel zin in :thumbsup:

:beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:40 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Wie gaat er mee rondjes lopen door het grote bijpakbos? :corn:

Dat bos is echt ziek, vorig jaar heel wat tijd in doorgebracht.. :lol:

Dit jaar kom ik echter meer voor voor het feest zelf in plaats van dat bos. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:24 

Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:

Geen last van gehad beide feesten zonder moeite steeds bij gevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
stefan_helmond schreef:

Geen last van gehad beide feesten zonder moeite steeds bij gevuld

Ja, daarom vroeg ik dus als dit op Q-Base ook kon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:35 

Hardtraxx Addict

Wat voor water hebben ze op Q-Base? Sourcy of Chaudfontaine? Op Decibel was ik zo blij met me dopje, bleek dat ik de verkeerde had meegenom omdat die Chaudfontaine doppen groter zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:15 

Hardtraxxer

Ik had vorig jaar ook flink last van m'n oren, vooral door de laatste 1,5 uur b-front. Zeker een week last van gehad, dus dit jaar ook lekker doppen mee ;) Het ging best asociaal hard btw, op gegeven moment kreeg ik bijna alleen nog maar kicks mee en geen enkele melodie :S

het weer ziet er goed uit trouwens! http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsland/Weeze/4109071 Minimaal 11 graden, maximaal 24, 20% kans op neerslag, niet echt harde wind ofzo, prima! Vorig jaar vond ik 't te warm, zeker in de bus... koppijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:24 

opaa schreef:
Ik had vorig jaar ook flink last van m'n oren, vooral door de laatste 1,5 uur b-front. Zeker een week last van gehad, dus dit jaar ook lekker doppen mee ;) Het ging best asociaal hard btw, op gegeven moment kreeg ik bijna alleen nog maar kicks mee en geen enkele melodie :S

het weer ziet er goed uit trouwens! http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsland/Weeze/4109071 Minimaal 11 graden, maximaal 24, 20% kans op neerslag, niet echt harde wind ofzo, prima! Vorig jaar vond ik 't te warm, zeker in de bus... koppijn!

dat was de reden dat ik toen eigenlijk de hele avond niet daar ben geweest... achterlijk hard geluid, zelfs met oordoppen in
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:44 

Donateur

Ik heb nog steeds geen idee hoe ik erheen ga. Wilde met de auto heen, maar aangezien die van mij total loss is, gaat dat nu niks meer worden. In m'n eentje met een Even Travel bus zie ik ook niet zitten, dus zijn er nog leuke HT'ers met een plekje in de auto vrij of die met een bus gaan en nog weten dat er 1 plek extra voor mij is :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Kom naar Nijmegen station en boek ff snel de pendelbus vanuit Nijmegen, tijden 16.00-18.00 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:58 

Black Sunrise schreef:
Ik heb nog steeds geen idee hoe ik erheen ga. Wilde met de auto heen, maar aangezien die van mij total loss is, gaat dat nu niks meer worden. In m'n eentje met een Even Travel bus zie ik ook niet zitten, dus zijn er nog leuke HT'ers met een plekje in de auto vrij of die met een bus gaan en nog weten dat er 1 plek extra voor mij is :cool: :cool:

mocht je niks kunenn vinden kunnen we wel gewoon in et begin meteen afspreken? ik kom met Nemesyz en nog wat gezellige mensen met eventtravel dus ben er vanaf et begin ;) je mag ook mee vanuit breda maar dat lijkt me een beetje onnodig ver reizen voor jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:03 

Donateur

KSwoosh schreef:
mocht je niks kunenn vinden kunnen we wel gewoon in et begin meteen afspreken? ik kom met Nemesyz en nog wat gezellige mensen met eventtravel dus ben er vanaf et begin ;) je mag ook mee vanuit breda maar dat lijkt me een beetje onnodig ver reizen voor jou :P

Daar ken ik ook wel genoeg mensen, dat is het punt niet, alleen niemand hier uit de buurt gaat en de groep waarmee ik normaal ga, die gaan een weekend. Het gaat mij erom dat ik ook nog een gezellige busreis heb :D

El Mare schreef:
Kom naar Nijmegen station en boek ff snel de pendelbus vanuit Nijmegen, tijden 16.00-18.00 :P

Pendelbus?? Wat kost dat, waar boek ik dat?? Please, tell me more ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
KSwoosh schreef:

Daar ken ik ook wel genoeg mensen, dat is het punt niet, alleen niemand hier uit de buurt gaat en de groep waarmee ik normaal ga, die gaan een weekend. Het gaat mij erom dat ik ook nog een gezellige busreis heb :D

El Mare schreef:

Pendelbus?? Wat kost dat, waar boek ik dat?? Please, tell me more ^^

Om nom nom nom.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten