Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 19 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Q-Base 2012
Past

Q-Base 2012

Venue
Weeze · Germany
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Is het mogelijk om je flesje water te vullen?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
stefan_helmond wrote:Is het mogelijk om je flesje water te vullen?
Tegen betaling van een muntje :yes:
U
urbandesigner wrote:
stefan_helmond wrote:Is het mogelijk om je flesje water te vullen?
Tegen betaling van een muntje :yes:
Ben er nog nooit geweest maar volgens mij is dat wel mogelijk bij de WC's (op eigen risico uiteraard). Vergeet je cola/sourcy dop niet.. scheelt een hoop geknoei :)
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
De vraag is alleen of Q-Base niet ook Chaudfontaine geworden is. En dat is een andere dopmaat.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
In 2010 ben ik halverwege het feest wel zo extreem ziek geworden van het water daar. Dat is gewoon echt niet schoon :P
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
2010 nergens last van gehad xd
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Op defQon en Dominator was het wel mogelijk om je flesje op de wc te vullen.
G
Chukkels wrote:In 2010 ben ik halverwege het feest wel zo extreem ziek geworden van het water daar. Dat is gewoon echt niet schoon :P
ik kan me werkelijk waar niks herinneren van dat water daar xd
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Hoe zit het met die bussen van Eventravel? Ik wou eerst met de pendelbussen heen en terug vanaf Nijmegen maar hoorde hier dat dat niet zo lekker gaat. Ik wil nu gewoon een normale bus nemen zoals gewoonlijk maar eerst stond hij nog wel als opstapplaats in Nijmegen en nu is hij weg. Als een opstapplaats vol is halen ze hem dan van de site af?
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Ritsurt wrote:Hoe zit het met die bussen van Eventravel? Ik wou eerst met de pendelbussen heen en terug vanaf Nijmegen maar hoorde hier dat dat niet zo lekker gaat. Ik wil nu gewoon een normale bus nemen zoals gewoonlijk maar eerst stond hij nog wel als opstapplaats in Nijmegen en nu is hij weg. Als een opstapplaats vol is halen ze hem dan van de site af?
als hij weg is gehaalt dan heeft niemand of bijna niemand zich aangemeld
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Pff wat heb ik hier toch gruwelijk veel zin in !! :thumbsup: kan niet meer wachten
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Davy wrote:Pff wat heb ik hier toch gruwelijk veel zin in !! :thumbsup: kan niet meer wachten
Hier nog een :clap:
Wie gaat er mee rondjes lopen door het grote bijpakbos? :corn:

Q-Base 2012 (08-09-2012, Weeze)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Yesss volgende week mogen we weer lekker uit ons dak :cool:
Heb er heul veel zin in :thumbsup:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:Yesss volgende week mogen we weer lekker uit ons dak :cool:
Heb er heul veel zin in :thumbsup:
:beer: :beer:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Nemesyz wrote: Wie gaat er mee rondjes lopen door het grote bijpakbos? :corn:
Dat bos is echt ziek, vorig jaar heel wat tijd in doorgebracht.. :lol:

Dit jaar kom ik echter meer voor voor het feest zelf in plaats van dat bos. :P
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
stefan_helmond wrote:Op defQon en Dominator was het wel mogelijk om je flesje op de wc te vullen.
Geen last van gehad beide feesten zonder moeite steeds bij gevuld
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
mikeee wrote:
stefan_helmond wrote:Op defQon en Dominator was het wel mogelijk om je flesje op de wc te vullen.
Geen last van gehad beide feesten zonder moeite steeds bij gevuld
Ja, daarom vroeg ik dus als dit op Q-Base ook kon.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Wat voor water hebben ze op Q-Base? Sourcy of Chaudfontaine? Op Decibel was ik zo blij met me dopje, bleek dat ik de verkeerde had meegenom omdat die Chaudfontaine doppen groter zijn >.<
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Ik had vorig jaar ook flink last van m'n oren, vooral door de laatste 1,5 uur b-front. Zeker een week last van gehad, dus dit jaar ook lekker doppen mee ;) Het ging best asociaal hard btw, op gegeven moment kreeg ik bijna alleen nog maar kicks mee en geen enkele melodie :S

het weer ziet er goed uit trouwens! http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsland/Weeze/4109071 Minimaal 11 graden, maximaal 24, 20% kans op neerslag, niet echt harde wind ofzo, prima! Vorig jaar vond ik 't te warm, zeker in de bus... koppijn!
G
opaa wrote:Ik had vorig jaar ook flink last van m'n oren, vooral door de laatste 1,5 uur b-front. Zeker een week last van gehad, dus dit jaar ook lekker doppen mee ;) Het ging best asociaal hard btw, op gegeven moment kreeg ik bijna alleen nog maar kicks mee en geen enkele melodie :S

het weer ziet er goed uit trouwens! http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsland/Weeze/4109071 Minimaal 11 graden, maximaal 24, 20% kans op neerslag, niet echt harde wind ofzo, prima! Vorig jaar vond ik 't te warm, zeker in de bus... koppijn!
dat was de reden dat ik toen eigenlijk de hele avond niet daar ben geweest... achterlijk hard geluid, zelfs met oordoppen in
Donateur
last seen Oct 2014
Ik heb nog steeds geen idee hoe ik erheen ga. Wilde met de auto heen, maar aangezien die van mij total loss is, gaat dat nu niks meer worden. In m'n eentje met een Even Travel bus zie ik ook niet zitten, dus zijn er nog leuke HT'ers met een plekje in de auto vrij of die met een bus gaan en nog weten dat er 1 plek extra voor mij is :cool: :cool:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Kom naar Nijmegen station en boek ff snel de pendelbus vanuit Nijmegen, tijden 16.00-18.00 :P
G
Black Sunrise wrote:Ik heb nog steeds geen idee hoe ik erheen ga. Wilde met de auto heen, maar aangezien die van mij total loss is, gaat dat nu niks meer worden. In m'n eentje met een Even Travel bus zie ik ook niet zitten, dus zijn er nog leuke HT'ers met een plekje in de auto vrij of die met een bus gaan en nog weten dat er 1 plek extra voor mij is :cool: :cool:
mocht je niks kunenn vinden kunnen we wel gewoon in et begin meteen afspreken? ik kom met Nemesyz en nog wat gezellige mensen met eventtravel dus ben er vanaf et begin ;) je mag ook mee vanuit breda maar dat lijkt me een beetje onnodig ver reizen voor jou :P
Donateur
last seen Oct 2014
KSwoosh wrote: mocht je niks kunenn vinden kunnen we wel gewoon in et begin meteen afspreken? ik kom met Nemesyz en nog wat gezellige mensen met eventtravel dus ben er vanaf et begin ;) je mag ook mee vanuit breda maar dat lijkt me een beetje onnodig ver reizen voor jou :P
Daar ken ik ook wel genoeg mensen, dat is het punt niet, alleen niemand hier uit de buurt gaat en de groep waarmee ik normaal ga, die gaan een weekend. Het gaat mij erom dat ik ook nog een gezellige busreis heb :D

El Mare wrote:Kom naar Nijmegen station en boek ff snel de pendelbus vanuit Nijmegen, tijden 16.00-18.00 :P
Pendelbus?? Wat kost dat, waar boek ik dat?? Please, tell me more ^^
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Black Sunrise wrote:
KSwoosh wrote: mocht je niks kunenn vinden kunnen we wel gewoon in et begin meteen afspreken? ik kom met Nemesyz en nog wat gezellige mensen met eventtravel dus ben er vanaf et begin ;) je mag ook mee vanuit breda maar dat lijkt me een beetje onnodig ver reizen voor jou :P
Daar ken ik ook wel genoeg mensen, dat is het punt niet, alleen niemand hier uit de buurt gaat en de groep waarmee ik normaal ga, die gaan een weekend. Het gaat mij erom dat ik ook nog een gezellige busreis heb :D

El Mare wrote:Kom naar Nijmegen station en boek ff snel de pendelbus vanuit Nijmegen, tijden 16.00-18.00 :P
Pendelbus?? Wat kost dat, waar boek ik dat?? Please, tell me more ^^
Om nom nom nom.