Ik ook niet, wat heb jij met Adaro te maken?wrote: Je snapt de context niet waarin hij het vraagt
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Toch proberen dit jaar met mijn groep om landal greenparcs te regelen voor dit weekend.
Moet lukken godver!
Moet lukken godver!
Ik heb hier niks mee te makenwrote:Ik ook niet, wat heb jij met Adaro te maken?wrote: Je snapt de context niet waarin hij het vraagt
-
K
wrote:Ik heb hier niks mee te makenwrote:Ik ook niet, wat heb jij met Adaro te maken?wrote: Je snapt de context niet waarin hij het vraagt
G wat praat je nou
-
G
heb je em ooit in het echt gezien?wrote:Ik ook niet, wat heb jij met Adaro te maken?wrote: Je snapt de context niet waarin hij het vraagt
Swoosh ik zit 'm te trollen man, sst.wrote: heb je em ooit in het echt gezien?
trolling in verschillende dimensies. lastig verhaal
-
G
Do not troll the troll, or thou will be trolled.wrote:Swoosh ik zit 'm te trollen man, sst.wrote: heb je em ooit in het echt gezien?
-
K
Snap het nog niet hoor
Mooiwrote:Snap het nog niet hoor
-
K
wrote:Mooiwrote:Snap het nog niet hoorheb je al zin in Q-Base?
ja want dan ga ik de hele dag trommelen enzo
Wanneer zal de line-up ong. komen? Of wanneer kwam die vorig jaar ?
Tamelijk laat. Vorig jaar werd de line up pas om 15 juli bekent gemaakt.wrote:Wanneer zal de line-up ong. komen? Of wanneer kwam die vorig jaar ?
bron:https://partyflock.nl/party/204048:Q_BASE.html
ooit zullen alle puzzelstukjes voor kaboem recht vallen en zal het hele mysterie zijn opgelost.
ik wacht even op de line-up voor de kaartjes
Koop m'n Q-base kaartje wel weer de dag van tevoren ofzo. Ruimte zat. 
Ben bang dat ik deze niet ga halen dit jaar (Alweer
)
Ga nog even verder zoeken naar mensen die mee willen, maar tot nu toe wil niemand mee uit mijn standaard groep.
Ga nog even verder zoeken naar mensen die mee willen, maar tot nu toe wil niemand mee uit mijn standaard groep.
Dan gaan wij samenwrote:Ben bang dat ik deze niet ga halen dit jaar (Alweer)
Op de één of andere manier betwijfel ik of hij het ooit gaat begrijpenwrote:ooit zullen alle puzzelstukjes voor kaboem recht vallen en zal het hele mysterie zijn opgelost.
En dat 2e, idem voor mij
Vorig jaar niet geweest maar dit jaar ga ik zeker weer een kijkje nemen.
2010 was mijn eerste keer Q-Base en dat was echt een super editie vond ik!
2011 viel voor mij de line up tegen, dat was de reden dat ik hem toch maar oversloeg.
Dit jaar hoop ik dat er een leuke line up komt.. Maar dit jaar ben ik er sowieso weer bij.
Blijft voor mij toch wel het feest met de vetste locatie, heerlijk geluid, en een lekker duister sfeertje!
2011 viel voor mij de line up tegen, dat was de reden dat ik hem toch maar oversloeg.
Dit jaar hoop ik dat er een leuke line up komt.. Maar dit jaar ben ik er sowieso weer bij.
Blijft voor mij toch wel het feest met de vetste locatie, heerlijk geluid, en een lekker duister sfeertje!
Wat is jouw smaak dan dat het vorig jaar niet voorbij kwam?wrote:Vorig jaar niet geweest maar dit jaar ga ik zeker weer een kijkje nemen.
Dit jaar hoop ik dat er een leuke line up komt.. Maar dit jaar ben ik er sowieso weer bij.![]()
-
THardtraxxer
- 127 posts member since 2009
- last seen Oct 2017
2009, 2010 waren top 2011 helaas moeten missen!
maar dit jaar sws weer aanwazig
persoonlijk vind ik dit gwn het beste festival vant jaar
maar dit jaar sws weer aanwazig
persoonlijk vind ik dit gwn het beste festival vant jaar
Vond het jammer dat bijvoorbeeld Ran-D, B-Front en Wildstylez op meerdere stages geboekt stonden.wrote:Wat is jouw smaak dan dat het vorig jaar niet voorbij kwam?wrote:Vorig jaar niet geweest maar dit jaar ga ik zeker weer een kijkje nemen.
Dit jaar hoop ik dat er een leuke line up komt.. Maar dit jaar ben ik er sowieso weer bij.![]()
Blijft voor mij toch wel het feest met de vetste locatie, heerlijk geluid, en een lekker duister sfeertje!Volgens mij was wel zo'n beetje alles vorig jaar goed gecoverd toch?
Nu weet ik wel dat je zo toch bij hun set kon zijn als er tegelijk bijvoorbeeld een andere act draaide die je graag wilde zien.
Alleen vind ik het onnodig als een artiest op hetzelfde feest op meerdere stages gaat draaien, terwijl ze er ook eventueel iemand anders in de line up hadden kunnen zetten
-
K
Wat was de TillT records bunker vet vorig jaar!
The Beholder
Chris One:
Technoboy en Zany waren ook erg dik op de main, verder The R3bels en B-front gehad in de hangar, was ook heerlijk! En Unexist was ook aardig genieten
.
Feest van het jaar in 2011 voor mij! Muzikaal zal het moeilijk zijn voor andere feesten om dit te overtreffen (i.m.o.)
The Beholder
Chris One:
Technoboy en Zany waren ook erg dik op de main, verder The R3bels en B-front gehad in de hangar, was ook heerlijk! En Unexist was ook aardig genieten
Feest van het jaar in 2011 voor mij! Muzikaal zal het moeilijk zijn voor andere feesten om dit te overtreffen (i.m.o.)