Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Je snapt de context niet waarin hij het vraagt :P

Ik ook niet, wat heb jij met Adaro te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch proberen dit jaar met mijn groep om landal greenparcs te regelen voor dit weekend.
Moet lukken godver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Klos schreef:
Je snapt de context niet waarin hij het vraagt :P

Ik ook niet, wat heb jij met Adaro te maken?

Ik heb hier niks mee te maken :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:52 
 

Klos schreef:
TiMOTHYb schreef:
Klos schreef:
Je snapt de context niet waarin hij het vraagt :P

Ik ook niet, wat heb jij met Adaro te maken?

Ik heb hier niks mee te maken :nono:




G wat praat je nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:42 
 

TiMOTHYb schreef:
Klos schreef:
Je snapt de context niet waarin hij het vraagt :P

Ik ook niet, wat heb jij met Adaro te maken?

heb je em ooit in het echt gezien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
heb je em ooit in het echt gezien? :P

Swoosh ik zit 'm te trollen man, sst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

trolling in verschillende dimensies. lastig verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:00 
 

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
heb je em ooit in het echt gezien? :P

Swoosh ik zit 'm te trollen man, sst.

Do not troll the troll, or thou will be trolled.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timothy juist wel ^^ kaboemski niet :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:47 
 

Snap het nog niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Snap het nog niet hoor

Mooi ^^ heb je al zin in Q-Base? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:05 
 

Klos schreef:
kaboem schreef:
Snap het nog niet hoor

Mooi ^^ heb je al zin in Q-Base? :corn:



ja want dan ga ik de hele dag trommelen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer zal de line-up ong. komen? Of wanneer kwam die vorig jaar ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUZZYLOGiC schreef:
Wanneer zal de line-up ong. komen? Of wanneer kwam die vorig jaar ?

Tamelijk laat. Vorig jaar werd de line up pas om 15 juli bekent gemaakt.
bron:https://partyflock.nl/party/204048:Q_BASE.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ooit zullen alle puzzelstukjes voor kaboem recht vallen en zal het hele mysterie zijn opgelost.

ik wacht even op de line-up voor de kaartjes :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Koop m'n Q-base kaartje wel weer de dag van tevoren ofzo. Ruimte zat. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben bang dat ik deze niet ga halen dit jaar (Alweer :cry:)
Ga nog even verder zoeken naar mensen die mee willen, maar tot nu toe wil niemand mee uit mijn standaard groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Ben bang dat ik deze niet ga halen dit jaar (Alweer :cry:)
Ga nog even verder zoeken naar mensen die mee willen, maar tot nu toe wil niemand mee uit mijn standaard groep.


Dan gaan wij samen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
ooit zullen alle puzzelstukjes voor kaboem recht vallen en zal het hele mysterie zijn opgelost.

ik wacht even op de line-up voor de kaartjes :corn:


Op de één of andere manier betwijfel ik of hij het ooit gaat begrijpen xd

En dat 2e, idem voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet geweest maar dit jaar ga ik zeker weer een kijkje nemen.
2010 was mijn eerste keer Q-Base en dat was echt een super editie vond ik!
2011 viel voor mij de line up tegen, dat was de reden dat ik hem toch maar oversloeg.
Dit jaar hoop ik dat er een leuke line up komt.. Maar dit jaar ben ik er sowieso weer bij. :yay:
Blijft voor mij toch wel het feest met de vetste locatie, heerlijk geluid, en een lekker duister sfeertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RStyle32 schreef:
Vorig jaar niet geweest maar dit jaar ga ik zeker weer een kijkje nemen.
2010 was mijn eerste keer Q-Base en dat was echt een super editie vond ik!
2011 viel voor mij de line up tegen, dat was de reden dat ik hem toch maar oversloeg.
Dit jaar hoop ik dat er een leuke line up komt.. Maar dit jaar ben ik er sowieso weer bij. :yay:
Blijft voor mij toch wel het feest met de vetste locatie, heerlijk geluid, en een lekker duister sfeertje!

Wat is jouw smaak dan dat het vorig jaar niet voorbij kwam? ^^ Volgens mij was wel zo'n beetje alles vorig jaar goed gecoverd toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:19 
 
Hardtraxxer

2009, 2010 waren top 2011 helaas moeten missen!

maar dit jaar sws weer aanwazig :thumbsup:

persoonlijk vind ik dit gwn het beste festival vant jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
RStyle32 schreef:
Vorig jaar niet geweest maar dit jaar ga ik zeker weer een kijkje nemen.
2010 was mijn eerste keer Q-Base en dat was echt een super editie vond ik!
2011 viel voor mij de line up tegen, dat was de reden dat ik hem toch maar oversloeg.
Dit jaar hoop ik dat er een leuke line up komt.. Maar dit jaar ben ik er sowieso weer bij. :yay:
Blijft voor mij toch wel het feest met de vetste locatie, heerlijk geluid, en een lekker duister sfeertje!

Wat is jouw smaak dan dat het vorig jaar niet voorbij kwam? ^^ Volgens mij was wel zo'n beetje alles vorig jaar goed gecoverd toch?


Vond het jammer dat bijvoorbeeld Ran-D, B-Front en Wildstylez op meerdere stages geboekt stonden.
Nu weet ik wel dat je zo toch bij hun set kon zijn als er tegelijk bijvoorbeeld een andere act draaide die je graag wilde zien.
Alleen vind ik het onnodig als een artiest op hetzelfde feest op meerdere stages gaat draaien, terwijl ze er ook eventueel iemand anders in de line up hadden kunnen zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 23:54 
 

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was de TillT records bunker vet vorig jaar!
The Beholder :worship: :worship: :worship:
Chris One: :drool: :drool: :worship: :worship: :worship: :drool: :drool:

Technoboy en Zany waren ook erg dik op de main, verder The R3bels en B-front gehad in de hangar, was ook heerlijk! En Unexist was ook aardig genieten :).

Feest van het jaar in 2011 voor mij! Muzikaal zal het moeilijk zijn voor andere feesten om dit te overtreffen (i.m.o.)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten