ik ga er op mn fiets heen! wie fietst mee?
en later na Qbase even de maas in!
en later na Qbase even de maas in!
Die staat allang in mijn agendawrote:Pak de feestfabriek nog mee en we hbben dezelfde agendawrote:Sowieso aanwezig
Word 4 leuke weken eind augustus begin september
Decibel, Mystery, Nog niks (komt nog wel), Q-base![]()
En alle 3 voor de eerste x![]()
Ikke, spreken we af bij de grenswrote:ik ga er op mn fiets heen! wie fietst mee?![]()
ik fiets via wanssum naar well en dan naar bergen bij siebengewiebel over de grens door t bos of zo en dan ben ik er:Pwrote:Ikke, spreken we af bij de grenswrote:ik ga er op mn fiets heen! wie fietst mee?![]()
Ik was vorig jaar net die dag ervoor 18 geworden, dit jaar word ik precies 19 op Q-Basewrote:ja dit word me eerste keer, ben dan net een week 18 dus het is zeker dat ik binnenkom
Duurt van 17:00 tot 07:00. Wel een tijdje dus.wrote:Q-Base is wat anders dan In Qontrol in de zin van lokatie: het is buiten, op een niet meer gebruikt militair vliegveld (fucking vette sfeer dus). Er zijn meer stages, en er is ook meer muzikale variatie.
Daarbij duurt het ook langer, denk ik?
En de andere jaren niet te vergeten. Moet nu meteen denken aan Faltivestwrote:Haha, is wel even totaal wat anders dan het militaire stijltje van vorig jaar!
Inderdaad, vind dit nieuwe thema maar niks. Gelijk dat rauwe weg.wrote:En de andere jaren niet te vergeten. Moet nu meteen denken aan Faltivestwrote:Haha, is wel even totaal wat anders dan het militaire stijltje van vorig jaar!
Die is toch elk jaar hetzelfde? Of bedoel je dat er een dubstyle versie van zou komen? Origineel blijft toch sowieso beter.wrote:Ik voel de anthem al aankomen![]()
![]()
en om eerlijk te zijn heb ik nu al minder zin om naar q-base te gaan.
Ik word 18 Die dag, dus zowizo me verjaardag vieren daar!wrote:Ik was vorig jaar net die dag ervoor 18 geworden, dit jaar word ik precies 19 op Q-Basewrote:ja dit word me eerste keer, ben dan net een week 18 dus het is zeker dat ik binnenkom