Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pussy lounge Wintercircus

Afbeelding



Line-up:
Line-up:
Paul Elstak
Darkraver
Luna
Dr. Rude
Vince
Pat B
Francois
The Viper
Neophyte

Hosted by Ruffian

Locatie: Aquabest Eindhoven
Datum: 12 Maart 2016
Tijd: 22:00-07:00

Bron: Unlocked Boekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Line-up:
Paul Elstak
Darkraver
Luna
Dr. Rude
Vince
Pat B
Francois
The Viper
Neophyte

Hosted by Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig, Partybus met gasten van Katwijk dus wordt lachen denk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ook aanwezig, dit was vorig jaar ook een goed feest......dus ben benieuwd weer! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig met me groep, thuisfeestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 20:06 
 
Hardtraxxer

Slechtste feest van 2015, geen Pussy Lounge meer voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Youri! schreef:
Slechtste feest van 2015, geen Pussy Lounge meer voor mij

Wat was er mis mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Youri! schreef:
Slechtste feest van 2015, geen Pussy Lounge meer voor mij

Wat was er mis mee dan?


Ik vond het vooral erg koud toen, wat ik destijd dan ook niet snapte is waarom ze die tent niet wat meer dicht hadden gezet. Achterin / halverwege met winterjas gestaan, omdat het voorin ook veel te druk was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 15:19 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Youri! schreef:
Slechtste feest van 2015, geen Pussy Lounge meer voor mij

Wat was er mis mee dan?


Het was koud, het geluid was ronduit slecht en de sfeer was matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
het geluid was ronduit slecht en de sfeer was matig.


welkom bij pussylounge..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 15:44 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Youri! schreef:
het geluid was ronduit slecht en de sfeer was matig.


welkom bij pussylounge..


Was 3x eerder bij pussy lounge geweest (2x @thepark, 1x xxl) en die feesten vond ik wel gewoon goed. Geluid niets aparts en gewoon een goede sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pussy Lounge leek me altijd vet. Maar sinds ik even langs die stage ben geweest op Decibel is dat wel veranderd. Wat een dooie boel was dat daar zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
yowan schreef:
Youri! schreef:
het geluid was ronduit slecht en de sfeer was matig.


welkom bij pussylounge..


Was 3x eerder bij pussy lounge geweest (2x @thepark, 1x xxl) en die feesten vond ik wel gewoon goed. Geluid niets aparts en gewoon een goede sfeer.

Hier in Breda hebben we er altijd eentje begin juni, waardeloos geluid, kutvolk wat alleen maar bier drinkt en stil staat, anabooltjes, hooligans, vechtpartijen

Nee ik was er na 2 jaar helemaal klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 04:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Kaartje binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand nog interesse in een kaart hiervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tent wordt er nie kleiner op! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Resident Rumble.. Enig idee wie dat zijn/is? Nog nooit eerder van gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Resident Rumble.. Enig idee wie dat zijn/is? Nog nooit eerder van gehoord

Citaat:
Pussy lounge resident rumble: Paul Elstak, Darkraver, Ruthless & The Viper

Afgelopen jaar op de Decibel Outdoor Sunday Afterparty stonden ze er zo, maar geen idee eigenlijk of dat deze dag weer dezelfde namen zullen zijn..Denk het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was dit vet zeg, Ik weet niet wat Neophyte draaide maar dat ging me een partij hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Jeroen23 schreef:
Resident Rumble.. Enig idee wie dat zijn/is? Nog nooit eerder van gehoord

Dat zijn de vaste pussylounge dj's samen (ruthless/darkraver/the viper/paul elstak/mc ruffian) zo uit me hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf 6 uur aanwezig, alleen maar leuke setjes gehoord. Mijn vooroordeel over Pussy Lounge (veel irritant anabolen volk etc.) was niet terecht, Leuk sfeertje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Vanaf 6 uur aanwezig, alleen maar leuke setjes gehoord. Mijn vooroordeel over Pussy Lounge (veel irritant anabolen volk etc.) was niet terecht, Leuk sfeertje! :)


Dit, Er stond wel een groep anabolen rechtsvooraan die wat ruimte innam maar verder waren het relaxte gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 09:41 
 
Hardtraxxer

Heb dit eerlijk gezegd nooit gesnapt, dat hele freestyle uberhaupt niet. Paar mensen vragen al een tijd of ik mee ga maar de hele avond freestyle ga ik echt niet trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus je gaat naar een topic van een feest waarvan je weet dat je er niks aan vind om te posten dat je er niks aan vind? :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten