Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 11:53 
 
Hardtraxx Addict

Deef schreef:
Heb dit eerlijk gezegd nooit gesnapt, dat hele freestyle uberhaupt niet. Paar mensen vragen al een tijd of ik mee ga maar de hele avond freestyle ga ik echt niet trekken.

Freestyle is juist heel divers. Eigenlijk komt alleen het dom lompe raw niet voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 15:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel divers in kaasplaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Divers maar altijd dezelfde hitjes.

Breed, maar geen diepgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dus je gaat naar een topic van een feest waarvan je weet dat je er niks aan vind om te posten dat je er niks aan vind? :P


Haattraxx in het kwadraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een fijn feestje! Echt een top sfeer en wat een heerlijke sets. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 21:17 
 
Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Dus je gaat naar een topic van een feest waarvan je weet dat je er niks aan vind om te posten dat je er niks aan vind? :P


Haattraxx in het kwadraat.

wat is dit dan voor stom gelul, je mag toch wel een opmerking plaatsen het is toch geen peuterspeelzaal hier. Oke ik vroeg niks of gaf geen stelling maar er kwamen wel weer een paar reacties uit voort van bijv miwer, wat wel degelijk iets toevoegde aan het topic voor mij. Niet alles is meteen haat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 21:25 
 
Hardtraxx Newbie

De pussy lounge feesten is altijd erg divers qua muziek. En je weet nooit welke drive de dj die dag heeft en dus wat voor style de platen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
De pussy lounge feesten is altijd erg divers qua muziek. En je weet nooit welke drive de dj die dag heeft en dus wat voor style de platen worden.


Do u Nederlands?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dewaal schreef:
De pussy lounge feesten is altijd erg divers qua muziek. En je weet nooit welke drive de dj die dag heeft en dus wat voor style de platen worden.


Do u Nederlands?

No Google Me Translate Does.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Deef schreef:
Heb dit eerlijk gezegd nooit gesnapt, dat hele freestyle uberhaupt niet. Paar mensen vragen al een tijd of ik mee ga maar de hele avond freestyle ga ik echt niet trekken.

Freestyle is juist heel divers. Eigenlijk komt alleen het dom lompe raw niet voorbij.

Wat een bullshit. in de afsluitende pussylounge rumble op decibel heb ik tig raw platen voorbij horen komen, van de Gunz, frequencerz, warface, minus militia platen ( ze gebruikte een cd radio mix versie waarbij je de overgang naar een andere minus militia plaat nog kon horen en toen mixte ze hem uit :lol: )

Freestyle is alles behalve divers. Als je een uurtje hebt doorgebracht heb je eigenlijk 8 uur er doorgebracht want ieder uur is bijna het zelfde.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten