Miwer schreef:
Deef schreef:
Heb dit eerlijk gezegd nooit gesnapt, dat hele freestyle uberhaupt niet. Paar mensen vragen al een tijd of ik mee ga maar de hele avond freestyle ga ik echt niet trekken.
Freestyle is juist heel divers. Eigenlijk komt alleen het dom lompe raw niet voorbij.
Wat een bullshit. in de afsluitende pussylounge rumble op decibel heb ik tig raw platen voorbij horen komen, van de Gunz, frequencerz, warface, minus militia platen ( ze gebruikte een cd radio mix versie waarbij je de overgang naar een andere minus militia plaat nog kon horen en toen mixte ze hem uit

)
Freestyle is alles behalve divers. Als je een uurtje hebt doorgebracht heb je eigenlijk 8 uur er doorgebracht want ieder uur is bijna het zelfde.