Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
sjobie schreef:
Intervention schreef:
Kaartje binnen, wordt mooi feestje :thumbsup:

Jou moet ik meeten :thumbup:

Haha hoeso?..en wij gaan met zn 5e en hoe kan ik jou herkennen?...kheb zelf nog geen idee wat ik aandoe :P


hoe kan ik je herkennen dan op pussylounge dan?
wil wel even kennis maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te laat :lol: had een g-star shirtje aan :P
Was weer een goed feestje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute besloten met Real-Tom en een maat van hem te gaan. Wat een gruwelijk vet feest! Soms een beetje druk en tam (lees: anders dan hardstyle) publiek en de zweetdruppels die verdampten van de grond af, maar heb me er niet echt aan gestoord. Geluid was top, die danseressen zou ik echt wel als souvenir mee naar huis willen nemen en er werd zeer behoorlijk gedraaid. Zelfs de house/bubbling/jump kon ik waarderen en dat is iets wat ik absoluut niet had verwacht. Matrixx en B2S hebben het weer waargemaakt!

Ow jah, ook nog mazzel gehad. We hadden valse kaarten gekocht. Of nou ja vals... Het waren 3 dezelfde tickets. Eerste kwam door, tweede liet al een rood lampje zien, maar die gast lette niet op en toen ik aan de beurt was lette hij wel op. Ff een klein lulverhaal en aangezien er nog een behoorlijke rij achter ons stond kneep hij een oogje dicht. Geluk dus, maar als ik die gozer ooit nog eens op een feest zie dan doe ik hem wat. Beetje gaan naaien voor 15 euro per kaartje, triest. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Geluid was top, die danseressen zou ik echt wel als souvenir mee naar huis willen nemen en er werd zeer behoorlijk gedraaid. Zelfs de house/bubbling/jump kon ik waarderen en dat is iets wat ik absoluut niet had verwacht. Matrixx en B2S hebben het weer waargemaakt!


True, was weer een heerlijk feestje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste, en denk ik meteen de laatste Pussy Lounge voor mij. Niet mijn ding, wel goeie avond gehad!
Oren doen nog steeds zeer, weer mn doppen in de auto laten liggen >.<

En RealTom en Chukkels tegen gekomen!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Last minute besloten met Real-Tom en een maat van hem te gaan. Wat een gruwelijk vet feest! Soms een beetje druk en tam (lees: anders dan hardstyle) publiek en de zweetdruppels die verdampten van de grond af, maar heb me er niet echt aan gestoord. Geluid was top, die danseressen zou ik echt wel als souvenir mee naar huis willen nemen en er werd zeer behoorlijk gedraaid. Zelfs de house/bubbling/jump kon ik waarderen en dat is iets wat ik absoluut niet had verwacht. Matrixx en B2S hebben het weer waargemaakt!

Ow jah, ook nog mazzel gehad. We hadden valse kaarten gekocht. Of nou ja vals... Het waren 3 dezelfde tickets. Eerste kwam door, tweede liet al een rood lampje zien, maar die gast lette niet op en toen ik aan de beurt was lette hij wel op. Ff een klein lulverhaal en aangezien er nog een behoorlijke rij achter ons stond kneep hij een oogje dicht. Geluk dus, maar als ik die gozer ooit nog eens op een feest zie dan doe ik hem wat. Beetje gaan naaien voor 15 euro per kaartje, triest. :')


Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn! Was een mooie avond!

Ook geniaal dat het zo impulsief was. Dat is altijd goed :)

Muziek stond idd veel te hard. Normaal niet zo veel last van een piep maar nu toch echt wel.
Toch is pussy lounge voor herhaling vatbaar voor mij!
En gezellig dat ik Jeroen_n heb ontmoet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een feest zeg, echt heerlijke platen gehoord :worship:
zeker niet de laatste keer dat ik hier bij ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
En gezellig dat ik Jeroen_n heb ontmoet :)


Ja was goeie :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een feest was dat zeg :worship: ..eerste maar zeker niet de laatste keer :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten