Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff.. Dat wordt keuzes maken zeg! :(

N-Vitral tegelijk met Black Sun Empire
Limewax & The Panacea tegelijk met Sinister Souls
The Outside Agency tegelijk met Gancher & Ruin

Die laatste zal wel gewonnen worden door TOA, maar die andere 2 .. :(
Bah, dit is vervelend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een klote TT. :(

Mijne iig:

23:00 - 00:00 Dean Rodell
00:00 - 01:00 Black Sun Empire
01:00 - 02:00 Devnik/Nicon/Bar9
02:00 - 03:00 Eye-D & Hidden
03:00 - 04:00 Sinister Souls
04:00 - 05:00 The Outside Agency
05:00 - 06:00 The Sect
06:00 - 07:00 Thrasher
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee deathmachine tegelijk met eye-d en hidden :cry:
Hier was ik al bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sucks big time ja, maar ik ga toch voor Eye-D & Hidden :)

22:00 - 23:00: Wasp
23:00 - 00:00: Live: Dean Rodell
00:00 - 01:00: Black Sun Empire / Live: N-Vitral
01:00 - 01:30: Manu Le Malin
01:30 – 02:00: Bar9
02:00 - 03:00: Eye-D & Hidden
03:00 - 04:00: Limewax & The Panacea / Sinister Souls
04:00 - 05:00: The Outside Agency
05:00 – 06:00: Loop Stepwalker / Sandy Warez / The Sect
06:00 - 00:00: Thrasher

Wordt 'm waarschijnlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik hier niet bij kan zijn.
Hopelijk volgende keer beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was heftig. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 19:36 
 

wat ging het vreselijk hard zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
wat ging het vreselijk hard zeg :love:


Heus was jij erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, wat een feest :love:

23:00 : Aankomst - Een van mijn grootste nachtmerries; Met tig man in een lift 10 verdiepingen moeten reizen (ik ben claustrophobisch), aangezien we van tevoren gesmoked hadden flipte ik best wel. Maar eenmaal boven had ik al geen tijd meer om daarover na te denken, al bij de kluisjes kwamen we erachter dat de bass gruwelijk lekker stond :) We zijn een beetje gaan verkennen, munten halen, etc.

00:00 - 01:00 : Black Sun Empire - Lekker setje, begin heel eventjes van boven aangezien maar toen kwam de zin in het losgaan toch echt op zijn hoogtepunt. Lekker setje, goede sfeer en natuurlijk het 'aaaaaah' toen de lasers tevoorschijn kwamen was kenmerkend voor deze set. Aantal lekkere trackjes voorbij horen komen waaronder Milkshake ^^ . Na deze track zijn we dan ook richting de Industrial Area gegaan voor de laatste minuutjes N-Vitral en Manu Le Malin.

01:00 - 01:45 : Manu le Malin - Sinds ik afgelopen week wat setjes van hem op heb gezocht, was ik echt heeel nieuwsgierig naar zijn set. Lekker duister met een traag tempo en heeerlijk lekkere, diepe kicks. Al toen we in de Industrial Area aankwamen was er geen tijd meer om die big smile op m'n gezicht weg te halen, man man man wat ging dat lekker! M'n 2 vrienden waarmee ik was wilden al om half 2 richting de Dubstep voor Bar9, maar ik had weinig trek om deze area zo vroeg al te verlaten. Na een kwartiertje toch maar besloten om ze te gaan zoeken, eigenlijk met een klein beetje tegenzin..

01:45 - 02:00 : Bar9 - Omdat m'n vrienden wat meer van de mainstream Dubstep houden gingen we maar even hier naartoe, voor hun vooral een leuk setje met tracks als Tetris, Louder (Flux Pavilion & Doctor P Remix), Earthquake, etc. Maar ik had meer zin in lekkere underground DNB. Op naar Eye-D & Hidden!

02:00 - 03:00 : Eye-D & Hidden - Misschien wel de set waar ik het meeste naar uitkeek, en elke verwachting werd waargemaakt! Wat ging het er hard aantoe daaro, niet te geloven :love: Enige minpuntje aan de set was Dart die toch even iets té actief stond te blèren. Toch mocht dat de pret niet drukken, de combinatie van Eye-D & Hidden's DNB met het geluidssysteem daar gaat boven alles! Hulde voor Noël en Frank voor de heerlijke Crossbreed die ze er af en toe doorheen gooide, werd ook goed opgepakt door het publiek! Wat trouwens ook even een aandachtspuntje verdient; Heel de avond niks van onenigheid meegemaakt, en in elke area zat de sfeer er heel goed in! Terug naar Eye-D & Hidden; hoewel er weinig tracks zijn die ik echt ken (aangezien ik nog niet zo heel lang 'in de scene zit'), heb ik toch wel de 2 dikste platen van het moment gehoord: Dying Star en als afsluiter van de set DRASTIC :drool: Min of meer was dit wel te verwachten, maar toch kreeg ik even flink kippenvel toen ik die intro synth hoorde.. Kon het even niet meer bijhouden zo lekker dat het ging!

03:00 - 04:00 : Sinister Souls - Snel hiernaartoe gesprint om zo weinig mogelijk te missen van deze set, en wat een gekkenhuis :woot: Geluid in deze area ging echt nergens over, zooo hard! Setje leek heel erg op die van Qore 3.0, maar dat mocht de pret niet drukken aangezien dit toch een ontiegelijk lekkere set was. Enige minpuntje was dat ze Jump Back draaiden, die ik toen voor de 3e keer die nacht hoorde.. Jammer, maar ook dit werd weer goedgemaakt door de vele andere tracks zoals Pogo Time, Anger (Sinister Souls Remix), Beat The Drum Hard, In The Filth en het mooiste moment van heel de set; Hun remix van Chop Suey :love: Wat een sfeer zat er toen in zeg, niet te geloven. Wel heeel jammer dat we hierdoor Limewax en The Panacea live hebben moeten missen..

04:00 - 05:00 : The Outside Agency - Net toen ik dacht dat het niet beter kon bedacht ik me ineens dat we The Outsde Agency nog hadden om naar uit te kijken.. En jongens, wat klapte ze er weer op! Motherfucking Ants, The One, Primitive ( :love: , met dat geluid! ) en nog flink wat andere bommen werden gedropt tijdens deze set, geen moment stil kunnen staan!

05:00 - 05:45 : Afsluiten - Aangezien ik de 3 dagen voor kerstmis heb moeten werken en weinig slaap heb gehad kwam de man met de hamer zo aan het einde van TOA.. Heel jammer, maar er waren niet echt acts waar ik erg naar uitkeek.. We hebben besloten om nog even bij The Sect te gaan kijken vanaf boven, daarna nog even de laatste muntjes uitgegeven aan eten. Lekkere hotdogs daaro! :thumbup: Daarna zijn we de jassen en alles gaan pakken, waarna we aan onze weg richting Rotterdam Centraal begonnen..

Totaalplaatje; Een heeeeeel lekkere avond gehad waar goed werd gedraait, waar het geluid goed was (kon soms wel iets beter, maar niks te klagen), met vriendelijke mensen en een goede sfeer! Ook fijn dat er nergens moeilijk werd gedaan over roken of zelfs over blowen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okee, ik baal dus echt dat ik dit geweld heb gemist :(

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten