Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag 13 mei 2015
22:00 - 08:00
Maassilo
Rotterdam

Afbeelding

Prijs
Early bird: €19,95
Voorverkoop: €29,95
http://bit.ly/PRSPCTXL21-tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line up :loving: :loving: Deze keer wat minder uurtjes in de XTRM te vinden dan normaal denk ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audio, Satan en Ophidian. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vergeet The Dj Producer niet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ga het eens proberen denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spinal. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teveel uptempo. Niet aanwezig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 13:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Teveel uptempo. Niet aanwezig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is voor mij echt de perfecte line-up zeg, tering :drool:
Igneon System :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 13:54 
 

Ik wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes gewonnen via I'm In. Chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppaa! Kaartjes gewonnen voor Prspct, gaat m'n eerste Industrial feestje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook meegedaan aan de winactie van I'm In, 10 keer aan het rad draaien, 10 keer net in het rood :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik heb ook meegedaan aan de winactie van I'm In, 10 keer aan het rad draaien, 10 keer net in het rood :mad:

Ik zelf ook 3 accounts geprobeerd, niet gelukt. Vriend van me had gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks voor de attentie, meteen gewonnen ook, ideaal :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik wil


Ga mee dan knul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:31 
 
Hardtraxxer

Als ik dit keer de datum goed heb ben ik wel aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag erna om 09:30 werken en niemand kan ruilen... lijkt er op dat dit wéér niet m'n eerste PRSPCT gaat worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 11:18 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig, sinds ik een beetje van de hardstyle af begin te raken neig ik toch meer deze kant op!
Ben dus ook heeeul benieuwd hoe dit worden gaat :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Aanwezig, sinds ik een beetje van de hardstyle af begin te raken neig ik toch meer deze kant op!
Ben dus ook heeeul benieuwd hoe dit worden gaat :D :D

Hierna wil je niet anders meer en vraag je je af waarom je al die tijd je tijd hebt verspild met hardstyle feesten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Aanwezig!
Ben dus ook heeeul benieuwd hoe dit worden gaat :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zeg al 2 jaar dat ik dit eens wil meemaken en telkens kom ik er minder dan een week van tevoren achter dat dit feest is... :/

Nou bij deze, volgende x aanwezig dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ik zeg al 2 jaar dat ik dit eens wil meemaken en telkens kom ik er minder dan een week van tevoren achter dat dit feest is... :/

Nou bij deze, volgende x aanwezig dan maar :P

We kunnen nog gaan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig, wat een line-up zeg. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Blear schreef:
Ik zeg al 2 jaar dat ik dit eens wil meemaken en telkens kom ik er minder dan een week van tevoren achter dat dit feest is... :/

Nou bij deze, volgende x aanwezig dan maar :P

We kunnen nog gaan? ;)



Hmmmmm, vervoer?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten