Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar eens een niet-hardstyle feest bezoeken, ben benieuwd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Toch maar eens een niet-hardstyle feest bezoeken, ben benieuwd! :thumbsup:

Denk niet dat je er spijt van gaat krijgen. Industrial/crossbreed is zo fijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Casp schreef:
Toch maar eens een niet-hardstyle feest bezoeken, ben benieuwd! :thumbsup:

Denk niet dat je er spijt van gaat krijgen. Industrial/crossbreed is zo fijn. :loving:


Podcast belooft inderdaad veel goeds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ben er ook :cool:

boeit me echt niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik pass helaas na 6 edities te zijn geweest, veel plezier iedereen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerstavond editie ben ik er wel weer bij, morgen helaas ander feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke avond weer. Audio en Ophidian erg fijn. Hoogtepunten van de avond waren wel The DJ Producer, die Raider's Cap, Knuckle Dragger, Bad Boy Sound en Army of Zombies VIP achter elkaar draaide, om vervolgens direct door te gaan naar Eye-D & Hidden die weer een gruwelijke knalset neerzetten. Jammer genoeg Current Value en Thrasher vs. Deathmachine moeten missen, maar wat een avond weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 15:07 
 
Hardtraxxer

Eerste keer PRSPCT voor mij, was dik genieten! Sinister Souls was een heerlijke binnenkomer en verder echt genoten van de sets van Ophidian en Eye-D & Hidden. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend vet feest was dit! Ik had geen idee dat er dit soort feesten gehouden worden en ben blij dat ik het een kans heb gegeven.

Leuke mensen, goede sfeer, vette locatie en de muziek is ontzettend vet. Vooral Eye-D & Hidden vond ik heel vet, DnB met hardcore kicks is een goude combinatie. Zeker voor herhaling vatbaar
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten