Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
chicken schreef:
aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gezellig feestje gehad, was niet bijzonder.
Geluid stond in de raw niet echt goed afgesteld en viel 3 keer uit. Main viel alles ook 2 keer uit tijdens Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 18:55 
 
Hardtraxx Addict

Viel zelfs 4 keer uit op de raw :P

Wel prima vermaakt. Leuk feestje sinds een lange tijd zonder feesten.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten