Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

georganiseerd door Stichting Project N50

zaterdag 18 september 2010
21:00 - 03:00
Koelhallen de Vries
Eggestraat 37Nagele

Muziekstijlen
harddance, hardstyle, hardtrance

Prijzen
Voorverkoop: € 17 ,50
Deurverkoop: € 20 ,-

Kaarten
Verkrijgbaar bij Paylogic.

Minimumleeftijd
16

Line-up

A-Lusion
Coone
D-Block & S-Te-Fan
Razcal
Scope DJ
DJ Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette line-up! En niet te ver weg dus misschien dat ik nog even een kijkje ga nemen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zie ik als een optie! Goeie line-up en ik hoef maar een halfuurtje met de bus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sowieso kandidaat. Vorige jaren toch echt een van mn betere feesten in het hele jaar :D En ik ken toevallig nog iemand die kaartjes heeft :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was die line-up veel beter, met B-Front, Frontliner, Solutio & The I's & MC Da Syndrome :D Ik ga hier niet heen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vorig jaar was die line-up veel beter, met B-Front, Frontliner, Solutio & The I's & MC Da Syndrome :D Ik ga hier niet heen denk ik :P


Zatox ook nog. :P

Maargoed, deze line-up is ook redelijk met Second Identity, Thera en Coone. En voor 17,50 kan er niet veel misgaan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 01:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vorig jaar was die line-up veel beter, met B-Front, Frontliner, Solutio & The I's & MC Da Syndrome :D Ik ga hier niet heen denk ik :P


Haha ja had ik je al over verteld. Dat was 6 uur lang raggen ja :D Super vet. Zeker een van mn allerbeste feesten ooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hier de controle op leeftijd eigenlijk streng? Of kom ik hier zelfs niet binnen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow jah, dit is dicht in de buurt hier, kwartiertje rijden.

Optie!

Hoe is het geluid daar en de mensen? Vechtvolk als bij Takens? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 01:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ow jah, dit is dicht in de buurt hier, kwartiertje rijden.

Optie!

Hoe is het geluid daar en de mensen? Vechtvolk als bij Takens? :P


Geluid is wel goed. Is een niet al te grote ruimte en niet al te klein dus geen galm enzo ondanks dat een koelcel is. Vechtvolk heb ik in al die jaren niet gezien. Een keer een beetje mot tussen twee oude kerels die compleet lam waren maar van knokken kwam ook niet veel terrecht :P Verder heb je wel kans dat er een deel dagjesmensen aanwezig zijn, maar over het algemeen blijven die meestal wat achterin de zaal staan en staan de fans vooraan :)

Maar als t een kwartier rijden is voor je, mag ik dan vragen waar je vandaan komt :innocent:
:EDIT: Kampen :P
JolleNL schreef:
Is hier de controle op leeftijd eigenlijk streng? Of kom ik hier zelfs niet binnen :cry:


Tja je kunt de gok nemen. Ik ben 2 jaar geleden gevraagd om mn id, maar afgelopen jaar zou de controle strenger zijn maar heb er niks van gemerkt. Heb me ook niet hoeven legitimeren. Ik heb wel verschillende mensen gezien op t feest die 15 waren. Maar ja de gok is aan jou. Niet mij de schuld geven als het niet lukt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
sowieso kandidaat. Vorige jaren toch echt een van mn betere feesten in het hele jaar :D En ik ken toevallig nog iemand die kaartjes heeft :innocent:


Kandidaat?

Wtf je gaat gewoon heen man :D

En ik absoluut ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
SoundTunerZ schreef:
sowieso kandidaat. Vorige jaren toch echt een van mn betere feesten in het hele jaar :D En ik ken toevallig nog iemand die kaartjes heeft :innocent:


Kandidaat?

Wtf je gaat gewoon heen man :D

En ik absoluut ook!


Kandidaat = aanwezig voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
flevoboys schreef:
SoundTunerZ schreef:
sowieso kandidaat. Vorige jaren toch echt een van mn betere feesten in het hele jaar :D En ik ken toevallig nog iemand die kaartjes heeft :innocent:


Kandidaat?

Wtf je gaat gewoon heen man :D

En ik absoluut ook!


Kandidaat = aanwezig voor mij :P


Weet ik dat ook weer, had eigelijk beter eerst N50 en dan pas Q-Base moeten zijn :oh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals het er nu naar uitziet aanwezig!

Ik heb denk ik wel m'n DBSTF shirt aan (omdat Zany en DR er niet zijn, die bewaar ik maar tot Fusion)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig want ik heb geen vervoer.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer :(

Is er een timetable bekend btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een wonder, ik ben gewoon aanwezig hiero! Taxi heen en taxi terug.

Wordt de eerste keer dat ik Thera live hoor, ben benieuwd! Je gaat wel een dikke beukset neerzetten, of niet dan, Pieter?

Ik heb m'n blauwe 10 years of Q-Dance shirt aan, dus spreek me maar aan als je me ziet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het is een wonder, ik ben gewoon aanwezig hiero! Taxi heen en taxi terug.

Wordt de eerste keer dat ik Thera live hoor, ben benieuwd! Je gaat wel een dikke beukset neerzetten, of niet dan, Pieter?

Ik heb m'n blauwe 10 years of Q-Dance shirt aan, dus spreek me maar aan als je me ziet :)


Yoo ga ik doen :P Ben je niet opgevallen in de bus naar qbase dus hoop niet weer dezelfde blunder vandaag weer te maken xd

Timetable btw:

21.00 - 22.00 - Rascal
22.00 - 23.00 - DJ Thera
23.00 - 00.00 - Coone
00.00 - 01.30 - D-Block & S-Te-Fan
01.30 - 03.00 - Second Identity

Wordt lekker knallen :P Iig bij SI en Thera :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rare timetable hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Rare timetable hoor.


Ja konden ze niet anders doen ofzo. Had liever thera wat later gezien, maar ik verwacht van SI, beter gezegd ik weet zeker dat ze echt wel knallend af gaan sluiten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 03:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een feest! Overtrof al mijn verwachtingen! Thera, wat een heerlijke binnenkomer! Lekker oldschool en hard en een geweldige promotie van Theracords. Heerlijk nog op het eind met Trespassing en The Hard Way! Top!

Coone was meer een breakjesmix, maar toch wel lekker. Al had ik daarbij wat 'hulp', ik bleef gewoon doorstampen. Maar nogmaals, jammer van die 1 minuut breaks die tijdens elk nummer voorkwam. Achja, daar hadden Scope en A-lusion later profijt van.

DBSTF, tja. Volgens mij heeft alleen S-Te-Fan gedraaid, en D-Block stond er maar een beetje bij, maar wat een opbouw zeg! Eerst draaien ze Shiverz, daarna komt MMA. Het was een voorspelbare set, de nummers die ik van tevoren opnoemde, zaten er allemaal in, op uitzondering van Anger na.

Dan, Scope en A-Lusion, aka Second Identity. Tering! Wat een geniale set gaven zij. Werkelijk waar heldig en ik durf zelfs te zeggen dat het in de buurt kwam van de heldenbeukset van Zany op Q-Base vorige week zaterdag. Volgens mij heb ik een aantal nummers van hun nieuwe album gehoord en die klonken zeer vet! Album gaat aangeschaft worden, dat is bij deze al een zekerheid. Ook nog allerlei beukers erdoorheen en niet om 3 uur stoppen. Nee, gewoon nog vanaf 3 uur doorgaan met een half uurtje hardcore. Heerlijk. Respect is het enige wat ik kan zeggen hier. :worship:

En dan de held die het mede mogelijk heeft gemaakt om zo ontiegelijk uit je dak te gaan: MC Da Syndrome. Wat straalt die man een energie uit en wat is het een heerlijke MC. Die wil ik elke week wel zien, ik kan het niet vaak genoeg zeggen!

PS. volgend jaar ga ik m'n kaartje 200000x uitprinten en gratis weggeven aan iedereen: E-Tickets worden NIET gescand. Jammer, want nu had ik heel veel mensen blij kunnen maken die er (stom genoeg) geen 20 euro voor uit wilden geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jezus wat een feest! Overtrof al mijn verwachtingen! Thera, wat een heerlijke binnenkomer! Lekker oldschool en hard en een geweldige promotie van Theracords. Heerlijk nog op het eind met Trespassing en The Hard Way! Top!

Coone was meer een breakjesmix, maar toch wel lekker. Al had ik daarbij wat 'hulp', ik bleef gewoon doorstampen. Maar nogmaals, jammer van die 1 minuut breaks die tijdens elk nummer voorkwam. Achja, daar hadden Scope en A-lusion later profijt van.

DBSTF, tja. Volgens mij heeft alleen S-Te-Fan gedraaid, en D-Block stond er maar een beetje bij, maar wat een opbouw zeg! Eerst draaien ze Shiverz, daarna komt MMA. Het was een voorspelbare set, de nummers die ik van tevoren opnoemde, zaten er allemaal in, op uitzondering van Anger na.

Dan, Scope en A-Lusion, aka Second Identity. Tering! Wat een geniale set gaven zij. Werkelijk waar heldig en ik durf zelfs te zeggen dat het in de buurt kwam van de heldenbeukset van Zany op Q-Base vorige week zaterdag. Volgens mij heb ik een aantal nummers van hun nieuwe album gehoord en die klonken zeer vet! Album gaat aangeschaft worden, dat is bij deze al een zekerheid. Ook nog allerlei beukers erdoorheen en niet om 3 uur stoppen. Nee, gewoon nog vanaf 3 uur doorgaan met een half uurtje hardcore. Heerlijk. Respect is het enige wat ik kan zeggen hier. :worship:

En dan de held die het mede mogelijk heeft gemaakt om zo ontiegelijk uit je dak te gaan: MC Da Syndrome. Wat straalt die man een energie uit en wat is het een heerlijke MC. Die wil ik elke week wel zien, ik kan het niet vaak genoeg zeggen!

PS. volgend jaar ga ik m'n kaartje 200000x uitprinten en gratis weggeven aan iedereen: E-Tickets worden NIET gescand. Jammer, want nu had ik heel veel mensen blij kunnen maken die er (stom genoeg) geen 20 euro voor uit wilden geven :P


Was idd heldig! Vond dat tot SI er veel bas miste, jammer.
DBSTF vond ik niet veel aan jammer. Coone draaide een redelijk setje.
Maar wat een held is Thera ook , nog ff á la Da Syndrome los gaan!
En vond het prima dat ik bij DBSTF rustig aan gedaan had, kon ik nog een x knallen bij SI!

Edit weet jij hoe die dj tool heet die Coone draaide waar je geloof ik The Prophet hoorde praten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 20:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest was dit :clap: Heerlijk losgaan daar!

Korte sfeerimpressie:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je nog een tracklist dan ? Zat voor mij veel onbekend spul tussen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wat een geweldig feest was dit :clap: Heerlijk losgaan daar!

Korte sfeerimpressie:

kijk dat los gaan dan :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten