Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 23:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En thnx to Stanley, hier nog meer footage :D :D :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
En thnx to Stanley, hier nog meer footage :D :D :D



blij dat er nog van deze DJ's leven, nu moet ik je nog eens live zien man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Heerlijk einde dit! Trouwens op 4:30 dat waren die dikke mongolen die niet met de pillen om konden gaan en zelfs in de breaks tegen iedereen aanbeukten! :nono: Die kale in het roze shirt bij het podium!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:


Heerlijk einde dit! Trouwens op 4:30 dat waren die dikke mongolen die niet met de pillen om konden gaan en zelfs in de breaks tegen iedereen aanbeukten! :nono: Die kale in het roze shirt bij het podium!


D'r waren wel meer mensen waar ik me aan liep te ergeren. Niet alleen drugshondjes maar ook dagjesmensen.
Grappig tijdens The Space We Created ging ik zelf even de ruimte maken xd .
Maar goed bij N50 heb je niet alleen de dagjesmensen á la Defqon. Maar ook mensen die hs geen fuck boeit verder. No offence, maar een sfeertje met alleen maar liefhebbers is toch wat leuker :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was inderdaad echt buiken geblazen met thera, hij buikte zeker het hardst :thumbup: Wat een held! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



lol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha stijlvol xd :D

Wel beetje blond dat ze t niet doorhad toen hij zei dat ie op z'n knieën ging :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Haha stijlvol xd :D

Wel beetje blond dat ze t niet doorhad toen hij zei dat ie op z'n knieën ging :')


WTF? Hoe laat was dat? Werd Tonight gedraaid? Volgens mij tegen het einde was het uitgewerkt hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Haha geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De aftermovie in elkaar gezet door Da Syndrome ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De aftermovie in elkaar gezet door Da Syndrome ^^



Nog niet de hele aftermovie he, komt nog meer :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:

Nog niet de hele aftermovie he, komt nog meer :D .


Yup. Ik zal mijn foto's maar niet posten, want die zijn niet goed, maar jullie staan er ook op Flevo ;)

www.projectn50.nl

1000+ foto's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

syndrome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
flevoboys schreef:

Nog niet de hele aftermovie he, komt nog meer :D .


Yup. Ik zal mijn foto's maar niet posten, want die zijn niet goed, maar jullie staan er ook op Flevo ;)

http://www.projectn50.nl

1000+ foto's :P


Ik heb fotos van mezelf gezien en ik moet zeggen ik wist niet dat ik zo leip op een foto kan staan :O En nee ik niks geslikt ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
flevoboys schreef:

Nog niet de hele aftermovie he, komt nog meer :D .


Yup. Ik zal mijn foto's maar niet posten, want die zijn niet goed, maar jullie staan er ook op Flevo ;)

http://www.projectn50.nl

1000+ foto's :P


Haha klopt met m'n pijpsmoel xd . Leipe foto's, die ene foto van die zaal sta jij ook lekker op xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Chukkels schreef:
flevoboys schreef:

Nog niet de hele aftermovie he, komt nog meer :D .


Yup. Ik zal mijn foto's maar niet posten, want die zijn niet goed, maar jullie staan er ook op Flevo ;)

http://www.projectn50.nl

1000+ foto's :P


Ik heb fotos van mezelf gezien en ik moet zeggen ik wist niet dat ik zo leip op een foto kan staan :O En nee ik niks geslikt ofzo xd


Dosus prettig gestoordheid en liefde voor de muziek :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
flevoboys schreef:

Nog niet de hele aftermovie he, komt nog meer :D .


Yup. Ik zal mijn foto's maar niet posten, want die zijn niet goed, maar jullie staan er ook op Flevo ;)

http://www.projectn50.nl

1000+ foto's :P


Haha klopt met m'n pijpsmoel xd . Leipe foto's, die ene foto van die zaal sta jij ook lekker op xd .


Hou er maar over op xd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
flevoboys schreef:

Nog niet de hele aftermovie he, komt nog meer :D .


Yup. Ik zal mijn foto's maar niet posten, want die zijn niet goed, maar jullie staan er ook op Flevo ;)

http://www.projectn50.nl

1000+ foto's :P


Haha klopt met m'n pijpsmoel xd . Leipe foto's, die ene foto van die zaal sta jij ook lekker op xd .


Als je die fotos hier post weet je zeker dat er weer van die photoshop's van gemaakt gaan worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever niet :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, dat gaat dus niet door :P

Volgend jaar weer? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Inderdaad, dat gaat dus niet door :P

Volgend jaar weer? :cool:


Uiteraard dit was mijn 4e editie, gaan er zeker meer bij komen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 07:51 
 
Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Jezus wat een feest! Overtrof al mijn verwachtingen! Thera, wat een heerlijke binnenkomer! Lekker oldschool en hard en een geweldige promotie van Theracords. Heerlijk nog op het eind met Trespassing en The Hard Way! Top!

Coone was meer een breakjesmix, maar toch wel lekker. Al had ik daarbij wat 'hulp', ik bleef gewoon doorstampen. Maar nogmaals, jammer van die 1 minuut breaks die tijdens elk nummer voorkwam. Achja, daar hadden Scope en A-lusion later profijt van.

DBSTF, tja. Volgens mij heeft alleen S-Te-Fan gedraaid, en D-Block stond er maar een beetje bij, maar wat een opbouw zeg! Eerst draaien ze Shiverz, daarna komt MMA. Het was een voorspelbare set, de nummers die ik van tevoren opnoemde, zaten er allemaal in, op uitzondering van Anger na.

Dan, Scope en A-Lusion, aka Second Identity. Tering! Wat een geniale set gaven zij. Werkelijk waar heldig en ik durf zelfs te zeggen dat het in de buurt kwam van de heldenbeukset van Zany op Q-Base vorige week zaterdag. Volgens mij heb ik een aantal nummers van hun nieuwe album gehoord en die klonken zeer vet! Album gaat aangeschaft worden, dat is bij deze al een zekerheid. Ook nog allerlei beukers erdoorheen en niet om 3 uur stoppen. Nee, gewoon nog vanaf 3 uur doorgaan met een half uurtje hardcore. Heerlijk. Respect is het enige wat ik kan zeggen hier. :worship:

En dan de held die het mede mogelijk heeft gemaakt om zo ontiegelijk uit je dak te gaan: MC Da Syndrome. Wat straalt die man een energie uit en wat is het een heerlijke MC. Die wil ik elke week wel zien, ik kan het niet vaak genoeg zeggen!

PS. volgend jaar ga ik m'n kaartje 200000x uitprinten en gratis weggeven aan iedereen: E-Tickets worden NIET gescand. Jammer, want nu had ik heel veel mensen blij kunnen maken die er (stom genoeg) geen 20 euro voor uit wilden geven :P


Bedankt voor de top reactie!

By the way; E-tickets zouden gescand worden alleen apparaat was defect. Volgend jaar scannen wij zeker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, was niet serieus bedoeld hoor ;)

Maar top geregeld feest, wanneer komt de officiële aftermovie online? :)

(ow en je hebt PB, Martin :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg laat en dat battery low snap ik ook niet, maar hier is de aftermovie van het beste kleinschalige feest van vorig jaar. Mezelf ook een paar keer gespot ^^

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7CC2JG00xzE][/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het wel want na dat battery low zie je alleen maar filmpjes die met de telefoon gemaakt zijn.
Waarschijnlijk hadden ze dus geen animo meer om verder te filmen.

Aftermovie is zeker dik alleen valt tegen in vergelijking met vorige aftermovie's.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten