Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik vind die aftermovies meestal nogal slecht, en het duurt ook heel lang voordat ze er zijn 
Die aftermovie van 2009 vind ik het vetste. Die van vorig jaar miste best veel beeld materiaal.wrote:Ik vind die aftermovies meestal nogal slecht, en het duurt ook heel lang voordat ze er zijn
Aftermovie van dit jaar word gemaakt door de jongens van prominent events.
Bioweapon, Alpha², Scope DJ, A-Lusion, Chain Reaction, Chris One? 
Dat wordt vast een vette aftermovie duswrote:Aftermovie van dit jaar word gemaakt door de jongens van prominent events.
Scope DJ is sowieso zekerheidjewrote:Bioweapon, Alpha², Scope DJ, A-Lusion, Chain Reaction, Chris One?
Verder mogen : AVIO Live, The Beholder, Josh & Wesz ook wel komen
The Z, Influentialz, Vintage Boy en DJ Nido hebben gewonnen.
Ben vooral benieuwd naar Vintage Boy want die Hardstyle Rockers remix is echt lekker 
Laat The Vision / Zentiments ook maar komen!
Regionale helden!
Regionale helden!
Gaan er trouwens nog mensen naar die voorrondes vrijdag in Chez? Ik ga wel even kijken. 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Hopen dat the z wint, die gast verdient het.
Ja ik ben aanwezigwrote:Gaan er trouwens nog mensen naar die voorrondes vrijdag in Chez? Ik ga wel even kijken.
Zijn tracklist voor de contest is lekkere gevarieerd, dus hij mag van mij ook wel winnen. Ik luister zelf haast geen setjes, meer losse tracks.wrote:Hopen dat the z wint, die gast verdient het.
Jo ik ben ook aanwezig, ik doe mijn Fusion shirt aan.
Er is trouwens een vervanger gekomen voor DJ Nido namelijk instant Frequency, dit omdat Nido nachtdienst had ofzo.
Ja ik had zoiets al gelezen op PF. Dan vraag ik me af hoe dat gedaan is, hebben ze ook een soort back up lijstje ofzo?wrote:Jo ik ben ook aanwezig, ik doe mijn Fusion shirt aan.Er is trouwens een vervanger gekomen voor DJ Nido namelijk instant Frequency, dit omdat Nido nachtdienst had ofzo.
Nee, Instant Frequency was 4e geworden (Kan je wel zien als een backup lijstje eigenlijk) en schuift nu dus op naar de 3e plaats, waardoor hij wel kan meedoen.
Aha okwrote:Nee, Instant Frequency was 4e geworden (Kan je wel zien als een backup lijstje eigenlijk) en schuift nu dus op naar de 3e plaats, waardoor hij wel kan meedoen.
De line up wordt bekend gemaakt vanavond
Thera
Razcal
Wildstylez
Deepack
Scope Dj
Vintage Boy (Winnaar van de contest)
Mc Da Syndrome
Razcal
Wildstylez
Deepack
Scope Dj
Mc Da Syndrome
Thera sluit af hoorde ik, á la Loudness dan. Dan gaat heel die koelcel aan gortwrote:Thera
Razcal
Wildstylez
Deepack
Scope Dj
Mc Da Syndrome
Verder Deepack erg vet, en ook Wildstylez
Thera sluit af zei MC Da Syndrome ja.
Dat gaat hard wordenwrote:Thera sluit af zei MC Da Syndrome ja.
Ik moet hier gewoon heen. Thera als afsluiterwrote:Dat gaat hard wordenwrote:Thera sluit af zei MC Da Syndrome ja..
wrote:Thera sluit af hoorde ik, á la Loudness dan. Dan gaat heel die koelcel aan gortwrote:Thera
Razcal
Wildstylez
Deepack
Scope Dj
Mc Da Syndrome.
Verder Deepack erg vet, en ook Wildstylez.
-
RHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2011
- last seen Jul 2012
Thera staat inderdaad als afsluiter. Dat moet vast goedkomen!
Dat zeker wel!wrote:Thera staat inderdaad als afsluiter. Dat moet vast goedkomen!
Kaartje binnen