Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Project N50
Waar: Koelhallen in Nagele
Wanneer: 28 september 2013
Tijd: 21.00 uur tot 03.00 uur
Prijs: €19,50 exclusief servicekosten
Ticketsale: Op Ticketscript
Minimum leeftijd: 16 jaar

Line-up:
Zany
Geck-O
Blackburn
Solutio & The I's
Prefix & Density
Contest Winner
& more

MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 00:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yeaaah! Was een mooi feest vorig jaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd een zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al aangekondigd? :P Maar wie weet, vorig jaar wel vermaakt op de set van Thera. :) Verder was het wel echt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een zekerheidje op de Line-Up is Scope DJ. Die maakt t anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Een zekerheidje op de Line-Up is Scope DJ. Die maakt t anthem

Had ook een kut set vorig jaar. Midden in de set Fearful Symmetry en daarna nog allemaal blije zooi. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nu al aangekondigd? :P Maar wie weet, vorig jaar wel vermaakt op de set van Thera. :) Verder was het wel echt kut.

Ik ben benieuwd wat jij gaat vinden op XQ NC :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
D-Nemacyst schreef:
Een zekerheidje op de Line-Up is Scope DJ. Die maakt t anthem

Had ook een kut set vorig jaar. Midden in de set Fearful Symmetry en daarna nog allemaal blije zooi. :')


Pff nou ik was bob
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
D-Nemacyst schreef:
Een zekerheidje op de Line-Up is Scope DJ. Die maakt t anthem

Had ook een kut set vorig jaar. Midden in de set Fearful Symmetry en daarna nog allemaal blije zooi. :')


Pff nou ik was bob

Jij bent vaak op en neer gaan rijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jah :') Met dat kut weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben benieuwd wat jij gaat vinden op XQ NC :')

Haha, ik ga me wel vermaken hoor. :)

roberttt schreef:
Pff nou ik was bob

Wel gelachen in de auto. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ja hahah xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was eigenlijk best wel een kut feest.. maar adt kwam meer door de sets die er gedraait werden. Wildstylez saai, Deepack saai op een paar tracks na, Scope DJ was te doen en Thera was fucking geweldig. maar ik ben wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wildestijlen was vet jo vorog jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Dit was eigenlijk best wel een kut feest.. maar adt kwam meer door de sets die er gedraait werden. Wildstylez saai, Deepack saai op een paar tracks na, Scope DJ was te doen en Thera was fucking geweldig. maar ik ben wel aanwezig.


Als ik zelf heel kritisch zou zijn zou ik geneigd zijn om dat te zeggen. Maar ik heb heel veel bekende mensen gezien, ik vond het zelfs niet erg dat er veel melodieuze tracks gedraaid werden. Ik heb me uitstekend vermaakt. Tijdens Wildstylez een tijdje met Thera staan praten dus ik kan me niet veel meer herinneren wat hij gedraaid had.
Maar de set van Thera :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up update!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Line-up update!

Huh waar heb je het over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nu al aangekondigd? :P Maar wie weet, vorig jaar wel vermaakt op de set van Thera. :) Verder was het wel echt kut.


Idd Thera was ook echt het enige pluspunt aan de avond. Kutvolk, veels te warm en de andere sets waren ook niet al te best. Als de line-up twijfel geval is voor mij dan ga ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van sociale media :

Citaat:
Aanstaande zaterdag om 12:00 uur presentatie line-up Project N50 2012 en start kaartverkoop! En het goede nieuws is.... De line-up is nog niet geraden, je maakt dus nog kans op die 2 kaarten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 23:49 
 
Hardtraxxer

als het mee zit met het werk schema ben ik aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 14:06 
 
Hardtraxxer

Razcal :/
Geck-O :drool:
Bass Modulators :thumbup:
Technoboy :thumbdown:
Scope DJ ;)
Chris One :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Project N50 proudly presents... Line up Project N50 2012

Razcal
Geck-O
Bass Modulators
Technoboy
Scope DJ
Chris One

Koop nu je tickets via Facebook of www.projectn50.nl

Be there!


Voor Project N50 begrippen een prima line-up. Razcal zou wel early hardstyle gaan draaien opbouwend naar hardstyle. Bass Modulators & Scope DJ gaan melodieuze setjes neerzetten. Technoboy draait hopelijk nog wat fijne TNT tracks. Geck-O is natuurlijk heel fijn :drool: . Chris One idem dito :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Razcal was afgelopen keer beste set van de avond die ik heb meegemaakt althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Razcal was afgelopen keer beste set van de avond die ik heb meegemaakt althans.

Hij draaide zeker wat fijne platen zoals o.a. : TNT - First Match 2011 (Geck-O Rmx), en Activator - June :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten