Jolle schreef:
Dit was eigenlijk best wel een kut feest.. maar adt kwam meer door de sets die er gedraait werden. Wildstylez saai, Deepack saai op een paar tracks na, Scope DJ was te doen en Thera was fucking geweldig. maar ik ben wel aanwezig.
Als ik zelf heel kritisch zou zijn zou ik geneigd zijn om dat te zeggen. Maar ik heb heel veel bekende mensen gezien, ik vond het zelfs niet erg dat er veel melodieuze tracks gedraaid werden. Ik heb me uitstekend vermaakt. Tijdens Wildstylez een tijdje met Thera staan praten dus ik kan me niet veel meer herinneren wat hij gedraaid had.
Maar de set van Thera

.